Top / Flop spelers

Reactiescore
2.511
Ik had een enigszins leuke post voorbereid, maar zal deze plaatsen uit respect voor mijn stamleiding. Die graag een punt achter dit hoofdstuk wil zetten.

Wel wil ik nog even persoonlijk wat kwijt aan de heren van Tai Chi; dat ik het niet prettig vind dat mijn functie binnen het TW team wordt aangehaald, terwijl ik op deze wereld buiten dienst ben als forum mod. Ik ben zelf perfect in staat om mijn eigen kunnen te beoordelen. Op deze wereld ben ik speler dus zal ik mij ook zo gedragen. Op de werelden waar ik mod ben ik een stuk professioneler en onafhankelijk/neutraler. Ik wil jullie dus nogmaals (3e keer) verzoeken niet steeds mijn interne functie erbij te halen, want dat slaat namelijk nergens op.

Reactiescore
1.454
Iemand heeft teveel heineken op :p

DeletedUser73653

Guest
Ik had een enigszins leuke post voorbereid, maar zal deze plaatsen uit respect voor mijn stamleiding. Die graag een punt achter dit hoofdstuk wil zetten.

Wel wil ik nog even persoonlijk wat kwijt aan de heren van Tai Chi; dat ik het niet prettig vind dat mijn functie binnen het TW team wordt aangehaald, terwijl ik op deze wereld buiten dienst ben als forum mod. Ik ben zelf perfect in staat om mijn eigen kunnen te beoordelen. Op deze wereld ben ik speler dus zal ik mij ook zo gedragen. Op de werelden waar ik mod ben ik een stuk professioneler en onafhankelijk/neutraler. Ik wil jullie dus nogmaals (3e keer) verzoeken niet steeds mijn interne functie erbij te halen, want dat slaat namelijk nergens op.

Enige dat ik nog kwijt wil aan jou, doe je werk in plaats van je positie te willen misbruiken. Al dan niet indirect maar je laat het wel zo blijken. (Zie voorgaande foto)

Reactiescore
2.511
Zou je mij kunnen uitleggen waar en hoe ik dit doe? Het is correct dat ik mezelf hoger achter in het maken van posten en dus een groter publiek zou kunnen bereiken/overtuigen. Dit heeft echter niks te maken met de rol die ik vervul als forummoderator, enkel met mijn 'kwaliteit' als forumposter;)
Wederom trek je de verkeerde conclusie en mis je het punt, jammer;(

DeletedUser75778

Guest
The Minion gedraagt zich momenteel zoals hij zich altijd al heeft gedragen. Altijd gebrand op het felle discussiëren en niet terugdeinzend voor duidelijke statements. Volgens mij heeft zijn positie binnen het TW-team daar absoluut niks mee te maken, aangezien hij die pas twee maanden bekleedt en hij ver daarvoor al deze houding aannam.

Reactiescore
1.454
@The Minion , nu zeg je wel iets wat belachelijk is. Iedereen die zegt dat hij zichzelf hoger acht dan andere, is wel drie treden minder. Nederigheid is van belang, zonder dat kom je niet bijzonder ver...

DeletedUser75778

Guest
@The Minion , nu zeg je wel iets wat belachelijk is. Iedereen die zegt dat hij zichzelf hoger acht dan andere, is wel drie treden minder. Nederigheid is van belang, zonder dat kom je niet bijzonder ver...

Waarom kan je niet er van overtuigd zijn beter te kunnen posten dan bepaalde andere mensen?

Reactiescore
2.511

True, misschien had ik net iets andere woorden moeten gebruiken.

DeletedUser75234

Guest

Ik ga mezelf niet met deze discussie bemoeien omdat het volledig onder mensen is aan beide kanten waar ik het goed mee voor heb.

Maar Sikko, je gaat hier wel zowat volledig tegen mijn motto in :mad::D

Reactiescore
1.454
Waarom kan je niet er van overtuigd zijn beter te kunnen posten dan bepaalde andere mensen?

Je kan vinden wat je wilt, je moet het alleen niet zeggen dat het zo is. Daarmee ga je volledig je eigen ego stelen. Dat is nergens voor nodig imo.

Reactiescore
583
Statement door Nick, hoofdspeler Under The Stairs/Mede-oprichter van Trains.

door men mede-oprichter Anneke/Draakje 58

Natuurlijk zal ik als mede-oprichter wel met Anneke overlopen wat hier exact is misgegaan (Communicatie etc) zodat dit jammerlijke voorval nooit meer zal gebeuren.

ik als mede-oprichter

Grote leugens beginnen vaak klein Nick... jij... mede-oprichter... nu moet ik toch even lachen, vriend. Eerst zat je in Atlas, Trains bestond allang... en nadat je Atlas liet vallen, door een groep spelers mee te nemen, ging je in het al bestaande Trains. Hou je eens aan de feiten... ik weet, dat gaat je niet makkelijk af, maar doe het toch maar.

Voor de rest, Anneke een VV gekregen, dat kan je nauwelijks spionage noemen. Ze voert de wens uit van de bespeler en zoals ik er ken, heeft ze daar geen voordeel van behaald, daar is ze te integer voor.

Dit in tegenstelling -tot de zelfbenoemde- (kuch) medeoprichter...

Deleted User - 487871837

Guest
Moeten Forum mods de kennis van het begrijpend lezen niet hebben? Ik doel duidelijk op Anneke. Dat ze een statement maakt over "Sportief" spelen maar wel vijandige vv's aanneemt. Rustig forums kan lezen. Zonder ook maar enige contact te leggen met de leiding van dat acc.
Ohja sorry! Dat is totaal onze fout.

Maar zal je vast ook weer een geweldige speech voor hebben meneer de forummoderator?
Toch echt benieuwd hoe je dat gaat recht praten meneer de heilige forummoderator.

Vind het wel grappig dat ze je ALWEER naar hier stuurd. Vind je dat zelf ook niet bepaald zwak? Niet recht in je schoenen staan? Of hoe vind jij dit precies?

Waarom doe je zo denigrerend en haatdragend tegenover FM's?

Kijk interreseerd me welliswaar niets dat je hier een functie als Forummod zou hebben.

Enige dat mij zeer leuk lijkt is dat een Forummod op een leidinggevend acc speelt dat leiding is van een stam. Dat account pakt vervolgens (21 mei) de VV van een account van de vijandige stam en leest alles netjes door. Misbruikt het account hard en zegt dan dat dit onze fout is.

Kijk ik heb niets tegen jou hé maar jij hebt een voorbeeldsfunctie. Op eender welk account jij speelt. Zeggen dat je 2dagen niet gelogt bent is maar raar omdat het 3dagen geleden gebeurd is..

Dus zal het nog even samenvatten voor je want je gaat toch alles ontwijken.
Leidinggevend acc -------> vijandige VV -------> Geen pm naar vijandige leiding --------> Misbruikt alles wat ze kan misbruiken op dat acc. ----> Forummod aanwezig op dat acc.

Ben zeer benieuwd.
Ik hoop serieus dat je eindelijk in gaat zien dat je deze situatie ver van niet kan rechttrekken. Tenzij zoals eerder vermeld er weer een killer250 Situatie is die de 2 kanten bedriegt.

Ik hoop ook dat je ondertussen wel doorhebt dat zijn rol als 'voorbeeldfunctie' op 't af vrij weinig te maken heeft met hem als speler.

DeletedUser78303

Guest
Waarom doe je zo denigrerend en haatdragend tegenover FM's?

Ik hoop ook dat je ondertussen wel doorhebt dat zijn rol als 'voorbeeldfunctie' op 't af vrij weinig te maken heeft met hem als speler.
beetje slijmen om ook bij het team te mogen horen hope? :p
(ben het wel met je eens hoor)

Deleted User - 487871837

Guest
beetje slijmen om ook bij het team te mogen horen hope? :p
(ben het wel met je eens hoor)

Neuh, vroeg het me oprecht af.

Aldo is nog niet zo lang mod en heeft nog weinig gedaan. Bovendien doen de moddekes hier alleen wat als je écht te ver gaat dus dan kun je vooral boos zijn op jezelf :rolleyes:

DeletedUser73636

Guest
Grote leugens beginnen vaak klein Nick... jij... mede-oprichter... nu moet ik toch even lachen, vriend. Eerst zat je in Atlas, Trains bestond allang... en nadat je Atlas liet vallen, door een groep spelers mee te nemen, ging je in het al bestaande Trains. Hou je eens aan de feiten... ik weet, dat gaat je niet makkelijk af, maar doe het toch maar.

Voor de rest, Anneke een VV gekregen, dat kan je nauwelijks spionage noemen. Ze voert de wens uit van de bespeler en zoals ik er ken, heeft ze daar geen voordeel van behaald, daar is ze te integer voor.

Dit in tegenstelling -tot de zelfbenoemde- (kuch) medeoprichter...

Ik zal even men stamfuncties fotograferen, als ook men leidingschat alsook het feit dat alles langs mij passeert voor het goed gekeurd word (Ook langs Anneke natuurlijk). Je zal waarschijnlijk vergeten zijn dat ik Oprichter van Ex. was en als je even kijkt naar de leden in trains dan zou je moeten zien dat de helft van de leden eigenlijk mee met mij uit Ex gekomen zijn.

De moment dat Trains & Ex. fuseerde ben ik ook onmiddelijk mee oprichter geworden.

Natuurlijk, Triador, weet ik dat het voor jou moeilijk is om even na te denken als het over mij gaat, want je haat richting mij is nog altijd ongegrond diep dat je op jou leeftijd nog steeds zo kinderachtig bent om te zeggen dat ik niet mee mocht onderhandelen in de gesprekken tussen Run & Trains omdat jij me zo hard haat ;).

Geweldig dat je nog steeds zo boos bent over het feit dat ik de waarheid tegen je zei ;).

Maar goed, het duurde nog lang tegen ik je hier zag :).

Bovenaan