Top / Flop spelers

DeletedUser78460

Guest
tnx man, we hechten erg veel belang aan een strakke, dichte cluster ;)

DeletedUser78460

Guest
Oja, en gisterenavond als leider van een stam op w55 nog een vv genomen van iemand in een andere stam, omdat hij dat vroeg en ik een edeltrein moest sturen achter een clear.
Dat is toch wel de meest smerige streek die ik uitgehaald heb! ;)

Ik geloof dat ik nog een PM moet sturen, maar ik heb nog 2 dagen.

Ben niet helemaal mee, ben ik nu te dronken of gewoon gatachterlijk?

DeletedUser73636

Guest
Ik heb letterlijk 3 pagina's moeten lezen om 24 keer hetzelfde te lezen van Total & Tai.

Ik dacht dat je nog wel wist dat in de gesprekken van trains richting Quiem het jullie voorstel was om Run te stabben en ze onmiddelijk te vertellen dat we de nap opzegden want ze pakte "te veel edelruimte in". Niemand van ons is akkoord gegaan met dat idee van jullie.

75% van de wereld wouden wij? Moet ik effe je edelkaartje terug gaan zoeken dat je naar ons stuurde van de mooie zon die je getekend had waarin heel trains op een vierkante meter moest liggen en jullie 95% van de wereld gingen nemen?

Kom op man, jullie zeuren door. Correct ze pakt een vv aan van een speler van een vijandige stam, is dat correct? Normaal gezien absoluut niet, nu als een speler stopt en deze vraagt om de dorpen leeg te zetten voor 2 andere "vrienden" om ze te internen dan zie ik het grote probleem niet. Buiten dat het account nog in quiem zat, wat dus totaal onverantwoord is van Anneke dus ik zal even haar op de vingers tikken, dat mag ik nog wel ;). Buiten dat zeuren jullie wel een beetje te hard door.

Iedereen snapt wel wat jullie bedoelen na 1 post hoor! Om dan gelijk 3 pagina's vol te posten en daarin persoonlijk op de man aan te vallen (Wat jij heel graag doet tai chi --> Skype chat) is nu niet bepaald volwassen. Jullie kunnen ook een normaal gesprek op pootjes zetten.

En nu even voor de duidelijkheid, elke speler die te maken had met Royal op vriendelijke banden moet echt stoppen met ooit iemand anders nog een stabber te noemen. De helft van hun loog over alles, afspraken werden niet nageleefd en dan nog maar te zwijgen van sommige leden van die stam die niets konden behalve Boer kata'en en internen. Ik denk dat dit gewoon de wereld is met de meeste stabbers en rotacties aller tijde.

Maar door te zagen op iedereen anders, maak je je eigen handen echt niet proper hoor.

DeletedUser78460

Guest
Ik wil hier toch even enkele dingen zeggen hoor.
1) Royal bestaat nog steeds
2) Killer 250v2 vind ik een nare beschrijving. v2's waren van de nazi'ss.
3) Bovendien wordt er hier door enkele spelers gesproken alsof wij de grootste stab ever gedaan hebben, ik zou zeggen, bekijk dit topic nog eens over op de desbetreffende pagina's: we stonden reeds gestacked.
4) Jullie zeuren toch wel erg hard door over Anneke. Ze verdient dit niet, in een vlaag van onoplettendheid kan zoiets gebeuren al valt het niet goed te praten.

DeletedUser78369

Guest
Wat jij heel graag doet tai chi --> Skype chat

Nickey Nick, laten we niet over de Skype chat beginnen hé, dan komen er nog 6 pagina's bij over jou en mijn reacties ;).

Dit is gewoon iets waar stammen voor opgeheven werden vroeger of hele werelden zich tegen bepaalde mensen keerde, maar had inderdaad beter moeten weten inmiddels en moeten begrijpen dat TW veranderd is :(.

Enfin, alles is wel gezegd hierover, iedereen mag zijn eigen mening hebben hierover en bepalen hoe je over de spelers in kwestie wilt denken. Zal het vast niet geloven, maar ook ik heb wat beters te doen dan Anneke spammen en aangezien het toch vanuit twee partijen bekeken kan worden gaan we echt niet tot een acceptabele oplossing komen voor beide partijen.

Even goede vrienden en betere vijanden vanaf nu ;):cool:

Thomas

DeletedUser78006

Guest
Oh je vind dit leuk?
Vv's pakken binnen andere stammen? Iedereen die nu nog zaken met je doet weet 100% dat ze opgelicht zijn.

Oh wacht jij komt je leiding nog goed praten? Haha fun kan niet meer op.

Dus jullie mogen wel boos worden op onze leiding, maar wij mogen niet meepraten? Over hypocriet gesproken...

Maar ik ga weer verder genieten van de volgende pagina's met gezeur van jullie zonder dat het iets uitricht. Jullie spreken de hele tijd over onze reputatie. Die van jullie is ook wel bij iedereen bekend ;)

Reactiescore
2.511
Dus nu zou een pm wel lukken?

En enige wat je hiermee bereikt is mijn punt versterken, jullie lezen niet, jullie posten hebben op het moment geen inhoudt en jullie vlokken mekaar op. Als je nu nog niet begrijpt waarom ik denk dat het verstandiger is jullie apart (IG) aan te spreken geef ik het op voorhand al op ;)

Reactiescore
2.511
Marvin waarom steel je mijn titel :p

Welk acc speel je op 54?

DeletedUser73653

Guest
Ik heb letterlijk 3 pagina's moeten lezen om 24 keer hetzelfde te lezen van Total & Tai.

Ik dacht dat je nog wel wist dat in de gesprekken van trains richting Quiem het jullie voorstel was om Run te stabben en ze onmiddelijk te vertellen dat we de nap opzegden want ze pakte "te veel edelruimte in". Niemand van ons is akkoord gegaan met dat idee van jullie.

75% van de wereld wouden wij? Moet ik effe je edelkaartje terug gaan zoeken dat je naar ons stuurde van de mooie zon die je getekend had waarin heel trains op een vierkante meter moest liggen en jullie 95% van de wereld gingen nemen?

Kom op man, jullie zeuren door. Correct ze pakt een vv aan van een speler van een vijandige stam, is dat correct? Normaal gezien absoluut niet, nu als een speler stopt en deze vraagt om de dorpen leeg te zetten voor 2 andere "vrienden" om ze te internen dan zie ik het grote probleem niet. Buiten dat het account nog in quiem zat, wat dus totaal onverantwoord is van Anneke dus ik zal even haar op de vingers tikken, dat mag ik nog wel ;). Buiten dat zeuren jullie wel een beetje te hard door.

Iedereen snapt wel wat jullie bedoelen na 1 post hoor! Om dan gelijk 3 pagina's vol te posten en daarin persoonlijk op de man aan te vallen (Wat jij heel graag doet tai chi --> Skype chat) is nu niet bepaald volwassen. Jullie kunnen ook een normaal gesprek op pootjes zetten.

En nu even voor de duidelijkheid, elke speler die te maken had met Royal op vriendelijke banden moet echt stoppen met ooit iemand anders nog een stabber te noemen. De helft van hun loog over alles, afspraken werden niet nageleefd en dan nog maar te zwijgen van sommige leden van die stam die niets konden behalve Boer kata'en en internen. Ik denk dat dit gewoon de wereld is met de meeste stabbers en rotacties aller tijde.

Maar door te zagen op iedereen anders, maak je je eigen handen echt niet proper hoor.

Ik daag je uit. Laat alles maar zien wat wij voorstelden maar ook wat jij voorstelden. En niet alleen je kaartjes. Ook wat je erbij vertelden en wat je doelen waren.

Tevens beginnen jullie steeds over wat anders te praten wanneer de essentie ligt bij het feit dat de leiding van Trains een Vijandige VV neemt om te helpen bij het internen van dat acc.
Dus je blijft het welliswaar gewoon normaal vinden als wij straks een VV van trains pakken omdat acc gewoon leeg te zetten zodat een account buiten Trains het kan gaan edelen.

Waarom je dit alles 20x leest is omdat jullie alweer de feiten negeren.

Ohja meneer Minion.
Je geeft aan ons te benaderen via ingame pms. Je 2e pm gaat erover dat jij erbij dreigt een AF post te maken omdat je daar zo goed in bent en zo heel dit verhaal goed weet te praten. En zo iedereen achter jullie vuile actie weet te trekken. Ik denk namelijk dat iedereen momenteel wel al beter weet. Tenzij ze blind zijn. Is dit dan het Niveau van de hedendaagse TW mods? ;)

Kunnen we beter TWMods uit de kleuterklas gaan rekruten lijkt mij.
https://gyazo.com/a0ff9e38f5f18ff460a02b689df47a8a

Als dit is hoe jij zaken doet op op een spelletje heb je IRL vast en zeker niets te zeggen.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73636

Guest
Ik daag je uit. Laat alles maar zien wat wij voorstelden maar ook wat jij voorstelden. En niet alleen je kaartjes. Ook wat je erbij vertelden en wat je doelen waren.

Tevens beginnen jullie steeds over wat anders te praten wanneer de essentie ligt bij het feit dat de leiding van Trains een Vijandige VV neemt om te helpen bij het internen van dat acc.
Dus je blijft het welliswaar gewoon normaal vinden als wij straks een VV van trains pakken omdat acc gewoon leeg te zetten zodat een account buiten Trains het kan gaan edelen.

Waarom je dit alles 20x leest is omdat jullie alweer de feiten negeren.

Ohja meneer Minion.
Je geeft aan ons te benaderen via ingame pms. Je 2e pm gaat erover dat jij erbij dreigt een AF post te maken omdat je daar zo goed in bent en zo heel dit verhaal goed weet te praten. En zo iedereen achter jullie vuile actie weet te trekken. Ik denk namelijk dat iedereen momenteel wel al beter weet. Tenzij ze blind zijn. Is dit dan het Niveau van de hedendaagse TW mods? ;)

Kunnen we beter TWMods uit de kleuterklas gaan rekruten lijkt mij.
https://gyazo.com/a0ff9e38f5f18ff460a02b689df47a8a

Als dit is hoe jij zaken doet op op een spelletje heb je IRL vast geen en zeker niets te zeggen.

Je huilt een beetje veel. Ik zeg je toch dat het account niet in quiem had mogen zitten, dus ik geef jullie gelijk. Jij huilt gewoon een beetje veel als het over iets gaan dat in jou nadeel is, maar als het vanuit jullie komt dan is niets een probleem ;). 2 maten, 2 gewichten zeggen ze dan.

Zeuren, zeuren, zeuren als er is iets tegen jullie gebeurd maar wel zo veel mogelijk zelf opeisen, stabben etc dat je menselijk mogelijk kunt.
Trust me, ik kom niet zo maar men mede stam oprichter verdedigen want sommige dingen van hier intern word ik ook tering gek van, maar dat haalt niet weg dat je niet correct oordeelt. Ja het was fout maar doe nu niet alsof je handjes proper zijn ;)

DeletedUser73653

Guest
Je huilt een beetje veel. Ik zeg je toch dat het account niet in quiem had mogen zitten, dus ik geef jullie gelijk. Jij huilt gewoon een beetje veel als het over iets gaan dat in jou nadeel is, maar als het vanuit jullie komt dan is niets een probleem ;). 2 maten, 2 gewichten zeggen ze dan.

Zeuren, zeuren, zeuren als er is iets tegen jullie gebeurd maar wel zo veel mogelijk zelf opeisen, stabben etc dat je menselijk mogelijk kunt.
Trust me, ik kom niet zo maar men mede stam oprichter verdedigen want sommige dingen van hier intern word ik ook tering gek van, maar dat haalt niet weg dat je niet correct oordeelt. Ja het was fout maar doe nu niet alsof je handjes proper zijn ;)

Wij zeuren over dat jullie het normaal achten. En met een simpele zin van "ik geef je gelijk" ga je er niet komen.
Jij kwam zojuist roepen dat je dingen openbaar gaat maken en nu roep je dat wij zoveel mogelijk opeisen en stabben? Ik zie graag je bewijzen. Of je zwijgt gewoon, zou sowieso al stukken beter geweest zijn voor iedereen. Jou handen als medeleider hangen evenzeer vol bloed hoor. Alsof je er niets vanaf zou geweten hebben en je hebt haar duidelijk niet tegen gehouden.

DeletedUser78369

Guest

Enfin, eindelijk een reactie waar we wat mee kunnen, de mede-oprichter die toegeeft dat ze fout zit.

Natuurlijk is er vanuit beide partijen een hoop fout gegaan, maar wij hebben nooit het nemen van een externe VV overwogen, ook heb ik bij situatie HeidiVL duidelijk laten zien tegen stabben te zijn. Helemaal prima dat wij het beide eens zijn met het vieze spel tijdens de besprekingen, egocentrisch denken.

Wel benieuwd naar je mening omtrent waarom wij niet correct oordelen? Hoe zouden wij dan moeten oordelen als wij dit zien:
4cc4828bbc36b3ee7800cd8289710389.png

DeletedUser73636

Guest
Wij zeuren over dat jullie het normaal achten. En met een simpele zin van "ik geef je gelijk" ga je er niet komen.
Jij kwam zojuist roepen dat je dingen openbaar gaat maken en nu roep je dat wij zoveel mogelijk opeisen en stabben? Ik zie graag je bewijzen. Of je zwijgt gewoon, zou sowieso al stukken beter geweest zijn voor iedereen. Jou handen als medeleider hangen evenzeer vol bloed hoor. Alsof je er niets vanaf zou geweten hebben en je hebt haar duidelijk niet tegen gehouden.

Mijn handen als medeleider zijn zo schoon als ze maar kunnen zijn. Zoek iets op waar je mij nog maar in de minste versie van kan beschuldigen? Ik speel het hele spel zo netjes als mogelijk. Goed iedereen wilt het meeste van alles naar zich trekken maar dat betekent niet dat je nog maar het kleinste ding richting mij kan vinden of heb jij bewijs van wel?

Zoals Tai chi hierboven zei, ik ga niet 250 screenshots van skype gesprekken of doorgestuurde gesprekken op een forum posten om alles te vergelijken. Jij moet gewoon niet komen met het zwart maken van een persoon die een vv aanneemt & dan doen alsof jij mister perfect bent. Zeker niet blijven zeuren waar niemand iets aan heeft. En dan al helemaal niet persoonlijk iemand gaan aanvallen omdat je zelf niet deftig kan argumenteren en je zo denkt je punt duidelijk te maken.

Jij moet lekker ophouden met spreken ;). Gewoon zeggen wat er gebeurd is kan ook netjes ;) en nu gewoon stoppen met doen alsof je heilig bent en gaan blamen op een vv acc. Jij doet precies of we weten nu alles wat op je forum staat.

Enfin, eindelijk een reactie waar we wat mee kunnen, de mede-oprichter die toegeeft dat ze fout zit.

Natuurlijk is er vanuit beide partijen een hoop fout gegaan, maar wij hebben nooit het nemen van een externe VV overwogen, ook heb ik bij situatie HeidiVL duidelijk laten zien tegen stabben te zijn. Helemaal prima dat wij het beide eens zijn met het vieze spel tijdens de besprekingen, egocentrisch denken.

Wel benieuwd naar je mening omtrent waarom wij niet correct oordelen? Hoe zouden wij dan moeten oordelen als wij dit zien:
4cc4828bbc36b3ee7800cd8289710389.png

Ik zeg het je nogmaals Tai, Je hebt gelijk en Anneke had nooit een vv moeten aannemen toen deze nog altijd in de stam zat. Desondanks kan je echt niet zeggen dat we info gebruikt hebben want we hebben niets kunnen zien, het account was instant kicked.

Je kon correcter reageren door bijvoorbeeld niet met 2 man naar het AF te komen om 4 pagina's vol te typen tegen iemand anders. Je had al eens de mede-oprichter (mezelf) kunnen contacteren voor dingen op te helderen. Of je komt naar het AF en maakt er een beschaafde discussie van t.o.v de andere persoon. Maar komen roepen en tieren gaat nooit iets uithalen (Remember ons skype gesprek).

Ik zeg gewoon dat het allemaal netter kon van beide kanten. Zowel de vv als de reactie hierop zou niet mogen gebeuren desondanks moet niemand gaan doen alsof hij heilig is, want ik denk dat iedereen wel eens een mistap begaat en ik plaats deze misstap ver onder bepaalde andere dingen.

DeletedUser73636

Guest
Statement door Nick, hoofdspeler Under The Stairs/Mede-oprichter van Trains.

Geachte mede tw-spelers/forumlezers,

Bij deze wil ik een statement schrijven omtrent de recente gebeurtenis door men mede-oprichter Anneke/Draakje 58 en de vv van Kaarsvet (Ex-Quiem).
Het omtrent over een gebeurtenis te gaan waarbij Draakje een vv heeft aangenomen van Kaarsvet toen deze nog in een vijandige stam (Quiem) zat. Kaarsvet ging namelijk stoppen en wou zich laten internen door zijn tw-vrienden. Hij heeft hierbij aan Anneke gevraagd om dit in goede banen te leiden waarbij zij dit geaccepteerd heeft.

Ik wil met dit schrijven duidelijk maken dat dit niet door de vingers gezien kan worden en dat dit een gebeurtenis is, dat natuurlijk, niet opnieuw zal gebeuren. Een eenmalige misstap van een oprichter en een grote vorm van miscommunicatie heeft een redelijke groot drama op poten gezet. Dit betreuren we natuurlijk vermits we dit spel zo eerlijk mogelijk willen spelen.

Consequenties op dit voorval willen we binnen in onze stam zo laag mogelijk houden. Het is inderdaad een fout die ik liever niet zie van een mede-oprichter maar het heeft ook niet echt een extreme impact gehad op het spel. Er is geen sprake van spionage, noch van verraad. Natuurlijk zal ik als mede-oprichter wel met Anneke overlopen wat hier exact is misgegaan (Communicatie etc) zodat dit jammerlijke voorval nooit meer zal gebeuren.

Ik vraag verder wel aan iedere betrokken partij als ook niet betrokken partijen om dit voorval te relativeren. Desondanks de fout van Anneke wil ik ook benadrukken dat Trains geen enkele vorm van info heeft verschaft over onze vijandige stam door dat het account onmiddellijk gekickt is. Verder wil ik ook nogmaals aantonen dat ik als mede-oprichter de schuld zelf neerleg bij mijn collega. Een account dat nog in de vijandige stam zat als vv aannemen kan natuurlijk niet.

Verder wil ik wel benadrukken dat we als trains een volledig eerlijk spel spelen en zo goed mogelijk met iedere speler/stam rondom ons proberen om te gaan alsook dit de eerste/enige misstap is die deze stam begaan heeft hoop ik ook dat jullie dit kunnen aanvaarden als een eenmalige fout binnen in de stam.

Verder wil ik ook Tai Chi bedanken als in het contact opnemen met mij toen het op het AF verder uit de hand liep om een gezamenlijk correcte oplossing te vinden.
Tussen ons is er verder gesproken over dit voorval en vandaar dat ik alles wil verduidelijken met dit statement.

Namens trains hoop ik dat onze excuses aanvaard kunnen worden en benadruk ik voor de laatste keer dat dit een eenmalig en vooral spijtig voorval is.
Indien mensen zich nog geroepen voelen om alles nog meer uitgeklaard te zien worden, dan kan je me in game altijd pm'en en zal ik je te woord staan.

Bij deze eindig ik mijn statement en wens ik iedereen nog een zonnige/fijne dag.

Bovenaan