Top / Flop spelers

DeletedUser68715

Guest
Vooral het deffen werd gedaan met een goed rendement
a0e63de5593eeff448e2bf692ea0012b.png
 

DeletedUser77666

Guest
Ik zal hieraan even iets toevoegen :)
Namelijk beelden van greenhigh420 , toen hij het lage aantal incs zag.
https://gyazo.com/476cbad99e3779bc33d176fb98396a14
Vermoedelijk ging hij naar de plaatselijke coffeeshop , maar het gerucht gaat dat hij nogsteeds aan het rennen is.
In ieder geval ik sta te popelen om mijn volgende treinen weer te sturen.
Iedereen een goeie zaterdag avond toegewenst :)
 

DeletedUser78369

Guest
Wel jammer dat jullie geen meerdere treintjes in dezelfde seconde hebben weten te plaatsen, een redelijke speler had elk treintje zo kunnen snipen.
 

DeletedUser75234

Guest
Wel jammer dat jullie geen meerdere treintjes in dezelfde seconde hebben weten te plaatsen, een redelijke speler had elk treintje zo kunnen snipen.
Ik weet niet precies tegen en over wie je het hebt. Maar ik denk dat je het ofwel zelf niet begrijpt, ofwel ben je helemaal niet goed op de hoogte van dit spel. Of je nu 4 treinen in dezelfde seconde zet, of 1 trein per seconde, of een andere trein een uur later, dat maakt allemaal niks uit qua snipen. Een redelijke speler kan sowieso snipen, maar dat heeft niks te maken met de hoeveelheid treinen en wanneer die aankomen. Snipen heeft te maken met het plaatsen van je eigen troepen tussen een trein.
 

DeletedUser78369

Guest
Bedankt dat je mij weer even laat inzien waarom ik het AF nooit gebruik. Lachwekkend.
 

DeletedUser77666

Guest
Wel jammer dat jullie geen meerdere treintjes in dezelfde seconde hebben weten te plaatsen, een redelijke speler had elk treintje zo kunnen snipen.
Onze treintjes op vrijdagochtend waren beide om 08.10.00 , beide met 2 clears op 30 ms ervoor en 2 antisnipes er tussen. Na deze 2 treintjes wisten wij zo goed als zeker dat hij rennen was en dus gingen we gewoon smijten met treintjes en dat heeft gewerkt ;). Dus ik weet niet wat voor onzin jij nu uitkwatst maar goed
 

DeletedUser25749

Guest
Maar P word pas gewaardeerd als hun zogenoemde aanvallen niet zo triest zijn en kata's op boer gaan gooien etc.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Met kata's smijten = heel veel respect verliezen
 

DeletedUser75234

Guest
50376cbac8584f2219648a1be4e95680.png


Om nog even terug te komen op greenhigh. Dit keer heb ik wel iets positiefs over hem te vertellen. Het mag dan wel een slechte speler zijn die veel praatjes had, maar ik kreeg dit bericht op W55 en vind het sterk van hem dat hij dit gestuurd heeft.
 

DeletedUser78387

Guest
Maar P word pas gewaardeerd als hun zogenoemde aanvallen niet zo triest zijn en kata's op boer gaan gooien etc.

Hartelijk bedankt voor je melding! We zullen onderzoeken of op dit gebied onze waardering, door jullie kan worden verhoogd en zullen indien nodig stappen ondernemen.

Groetjes Arroganti
 

DeletedUser5071

Guest
Hartelijk bedankt voor je melding! We zullen onderzoeken of op dit gebied onze waardering, door jullie kan worden verhoogd en zullen indien nodig stappen ondernemen.

Groetjes Arroganti
Dag meneer kata

Leuk dat je er toch mee gestopt bent. Dat waarderen we.
 

DeletedUser78324

Guest
Dag meneer kata

Leuk dat je er toch mee gestopt bent. Dat waarderen we.

Wen er maar niet aan, prima als banana lui met uitkijktoren speelt maar dan prefereert arro fakes met meer dan één kata.
Hartelijke groeten van korrie en de kids
 

DeletedUser5071

Guest
Wen er maar niet aan, prima als banana lui met uitkijktoren speelt maar dan prefereert arro fakes met meer dan één kata.
Hartelijke groeten van korrie en de kids

Je bedoelt dat je enkel uitkijktorens zult kata'en?
 
Bovenaan