Top/flop spelers

DeletedUser71240

Guest
Op W41 ben je ook redelijk snel weg gespeeld toen de aanvallen kwamen.
Heb zelf eens even geteld hoeveel bb dorpen en interns( enkel stamgenoten) je daar hebt gehad voordat je dorpen begon te verliezen, welgeteld 123 dorpen heb je geedeld. als je dan kijkt dat je max aantal punten 2 mil was zegt dat denk ik al genoeg over hoe jij speelt en dat je redelijk weinig voorstelt als speler.

Ik ben weggespeeld na 4/5 massa's inderdaad. Het account was onhoudbaar op W41.
Toch heb ik van menig speler daar respect gewonnen gedurende de massa's, dat het account telkens stand wist te houden.
Je kunt vinden wat je wilt, mij doet het niks. Speel vooral voor de fun, en als je spelers onderuit wilt halen.. veel plezier.. meestal zit daar een oorzaak achter (zelf gepest worden omdat je sociale vaardigheden mist ofso?) :D

Anyway, ga maar weer lekker moraalbrekertje spelen Sjoert.

Dion
 

DeletedUser61161

Guest
Sociale vaardigheden? Dafuq brah? jij begint squirtle onderuit te halen vanwege zijn Af naam... :rolleyes2:
Gekke man :p
 
Reactiescore
1.860
Ik ben weggespeeld na 4/5 massa's inderdaad. Het account was onhoudbaar op W41.
Toch heb ik van menig speler daar respect gewonnen gedurende de massa's, dat het account telkens stand wist te houden.
Je kunt vinden wat je wilt, mij doet het niks. Speel vooral voor de fun, en als je spelers onderuit wilt halen.. veel plezier.. meestal zit daar een oorzaak achter (zelf gepest worden omdat je sociale vaardigheden mist ofso?) :D

Anyway, ga maar weer lekker moraalbrekertje spelen Sjoert.

Dion
Prima dat je jezelf verdedigd, maar denigrerend doen wegens het spelen van MB? Erg zwak. Ik durf er wel iets op te zetten dat hij hier als MB nog meer gaat presteren dan jij hier serieus spelend. Daarnaast doe je het steeds af als 'doet me niks' en 'je hoeft het niet te snappen zolang ik het maar snap'. Als dat daadwerkelijk zo was ging je niet zo diep in op elke post hier aan jou gericht maar negeerde je het gewoon.
 

DeletedUser71240

Guest
Sociale vaardigheden? Dafuq brah? jij begint squirtle onderuit te halen vanwege zijn Af naam... :rolleyes2:
Gekke man :p

Nee hoor. Ik begin nooit mensen onderuit te halen. Volgens mij begon onze squirtle over denkniveau en hersencapaciteit en zei ik dat het moeilijk aan te nemen was van iemand die zichzelf squirtle noemt :D

Dion
 

DeletedUser71240

Guest
Prima dat je jezelf verdedigd, maar denigrerend doen wegens het spelen van MB? Erg zwak. Ik durf er wel iets op te zetten dat hij hier als MB nog meer gaat presteren dan jij hier serieus spelend. Daarnaast doe je het steeds af als 'doet me niks' en 'je hoeft het niet te snappen zolang ik het maar snap'. Als dat daadwerkelijk zo was ging je niet zo diep in op elke post hier aan jou gericht maar negeerde je het gewoon.

Zou best kunnen, durf het niet te zeggen. Hoop dan dat hij iig veel fun heeft, want dat blijft het belangrijkste op een spelletje :)
Ik blijf mensen verdedigen wanneer zij persoonlijk aangevallen worden (dus ook mezelf). Matcht goed bij mijn functie als advocaat straks.

Dion
 
Reactiescore
94
Sociale vaardigheden? Dafuq brah? jij begint squirtle onderuit te halen vanwege zijn Af naam... :rolleyes2:
Gekke man :p

Nadat die squirtle eerst hem onderuit haalt wanneer hij uitlegt dat zijn stamoprichter geen stamleider is. Steek dat hoofd eens uit de reet van je vriendjes Sjoert.
Het was namelijk zeker die Squirtle die elke post een keer of 4 a 5 keer zijn tegenposter beledigd, meestal door het speculeren over diens nadenkend vermogen. Maakt een af discussie zoveel leuker natuurlijk, dom moddergooien en elkaar zoveel mogelijk ongegrond beledigen!
 

DeletedUser

Guest
Zou ik ook niet doen als je met dergelijke onzin argumenten komt, ik zie namelijk de link even niet die je legde met het account squirtle the turtle (naam van een pokemon), die ik zogenaamd verzonnen zou hebben en een voornaamswijzijziging in Nederland of het buitenland, wat een stakker ben je ook haha.

Overigens ben jij wel de man van de smoesjes of niet?

*w8 Eerste wereld*
* Handtekening veranderen*

Dalijk als je front hebt met iemand op 53 ( mocht je daar spelen), heb je zeker tijd tekort?
Net zoals Farmox toevallig computerproblemen had op het moment dat hij dorpjes verloor ;)

Lekker inhoudelijke discussie van iedereen trouwens :(
 

DeletedUser78100

Guest
Sjoert verliest ook wel eens een clear voor niks omdat ie geen rammen meestuurt, zo heeft iedereen wel eens een moment toch?
 
Reactiescore
1.860
Zou best kunnen, durf het niet te zeggen. Hoop dan dat hij iig veel fun heeft, want dat blijft het belangrijkste op een spelletje :)
Ik blijf mensen verdedigen wanneer zij persoonlijk aangevallen worden (dus ook mezelf). Matcht goed bij mijn functie als advocaat straks.

Dion
Dat je rechten doet en je daarmee advocaat hoopt te worden was al wel duidelijk, dat hoef je niet 10x mee te delen. Daardoor stijg je echt niet meer in aanzien. Dat jij jezelf blijft verdedigen als je persoonlijk aangevallen wordt, niks mis mee. Helaas kan je door die uitspraak niet hypocrieter overkomen dan je al kwam. Ik zal je laatste posts citeren:

... Betwijfel of iemand die zijn username vernoemt naar een pokemon wel een grote hersencapaciteit heeft. Deze jongen steekt liever energie in zijn rechtenstudie op de universiteit dan met een kleuter te discussieren over tribalwarsdefinities.

Als je hoofdpijn krijgt moet je miss even achter je pc vandaan komen en iets gaan doen met je leven ;)

...

Ik had het dan ook vooral over het buitenland. In landen als Irak en Iran kost het je misschien 30 minuten tijd. Maar goed een paspoort heb je binnen een uur ^^

Anyway ik had gezegd geen discussies aan te gaan met kleuters, bij deze.
Discussie gesloten.

...
Je kunt vinden wat je wilt, mij doet het niks. Speel vooral voor de fun, en als je spelers onderuit wilt halen.. veel plezier.. meestal zit daar een oorzaak achter (zelf gepest worden omdat je sociale vaardigheden mist ofso?) :D
Ik hoef hier over de inhoud geen woorden meer vuil te maken. Deze spreekt wel voor zich. Iets met de pot verwijt de ketel, om vervolgens te komen klagen.
Wel begin ik ongerust te worden dat types als jij straks iemand/iets moet gaan verdedigen. Je argumenten trekken op niks, je gedraagt je even kinderachtig als waarvan jij je tegenposter(s) beschuldigt en als je het niet op basis van argumenten kunt winnen doe je uitspraken als 'mij doet het niks' en dergelijke. Houd dan gewoon je mond en ga de discussie niet aan, als je je daarna in de volgende post toch weer gaat verdedigen. Nu kom je, naast hypocriet, zo wispelturig over als wat.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser61161

Guest
Nadat die squirtle eerst hem onderuit haalt wanneer hij uitlegt dat zijn stamoprichter geen stamleider is. Steek dat hoofd eens uit de reet van je vriendjes Sjoert.
Het was namelijk zeker die Squirtle die elke post een keer of 4 a 5 keer zijn tegenposter beledigd, meestal door het speculeren over diens nadenkend vermogen. Maakt een af discussie zoveel leuker natuurlijk, dom moddergooien en elkaar zoveel mogelijk ongegrond beledigen!

Squirtle mijn vriend? meh, ik erger me mateloos aan zijn gedrag hier op het AF joh.
Beetje vreemd om dit te horen :p

Sjoert verliest ook wel eens een clear voor niks omdat ie geen rammen meestuurt, zo heeft iedereen wel eens een moment toch?

Ahja, ik ben MB he, het enige wat ik doe is mij inleven in mijn rol. Het zou toch vernederend zijn als mb's beter zijn dan hun moraalheer.
 

DeletedUser71240

Guest
Dat je rechten doet en je daarmee advocaat hoopt te worden was al wel duidelijk, dat hoef je niet 10x mee te delen. Daardoor stijg je echt niet meer in aanzien. Dat jij jezelf blijft verdedigen als je persoonlijk aangevallen wordt, niks mis mee. Helaas kan je door die uitspraak niet hypocrieter overkomen dan je al kwam. Ik zal je laatste posts citeren:






Ik hoef hier over de inhoud geen woorden meer vuil te maken. Deze spreekt wel voor zich. Iets met de pot verwijt de ketel, om vervolgens te komen klagen.
Wel begin ik ongerust te worden dat types als jij straks iemand/iets moet gaan verdedigen. Je argumenten trekken op niks, je gedraagt je even kinderachtig als waarvan jij je tegenposter(s) beschuldigt en als je het niet op basis van argumenten kunt winnen doe je uitspraken als 'mij doet het niks' en dergelijke. Houd dan gewoon je mond en ga de discussie niet aan, als je je daarna in de volgende post toch weer gaat verdedigen. Nu kom je, naast hypocriet, zo wispelturig over als wat.

Je bent toch wel erg geïnteresseerd in mij aan het worden. Zal ik een fanpagina oprichten?
Ik ga me ten aanzien van jou ook niet verdedigen, vind ik de moeite niet waard :)

Dion
 
Reactiescore
1.860
Je bent toch wel erg geïnteresseerd in mij aan het worden. Zal ik een fanpagina oprichten?
Ik ga me ten aanzien van jou ook niet verdedigen, vind ik de moeite niet waard :)

Dion
Maak die fanpage maar aan en noem hem TribalWars Forum 2.0. Dat je 'het de moeite niet waard vind' is erg typerend. Bedankt voor het onderbouwen van mijn uitspraak dat je geen fatsoenlijke argumenten kunt aanbrengen.
 

DeletedUser71240

Guest
Maak die fanpage maar aan en noem hem TribalWars Forum 2.0. Dat je 'het de moeite niet waard vind' is erg typerend. Bedankt voor het onderbouwen van mijn uitspraak dat je geen fatsoenlijke argumenten kunt aanbrengen.

Anytime! :D

Dion
 

DeletedUser78100

Guest
Even wat oprechte (volgens mij zelfs enigszins on-topic) vragen tussendoor: Hoe vaak komt het nog voor dat topstammen de tijd nemen om nieuwe/onervaren spelers op te leiden tot topspelers? Toont de community nog enig initiatief om het algemene niveau op te krikken? Tribalwars zelf heeft het volgens mij geprobeerd met een mentor systeem maar heeft iemand dat al eens serieus gebruikt? En zo ja heeft iemand voorbeelden?

Ik zal eerlijk zijn, als je beschonken thuis komt op vrijdag avond en je ziet zo'n onzin discussie hier op het forum is dat best vermakelijk. Het is ook best grappig om soms zelf er in mee te gaan (heb ik ook gedaan laatst). Maar als dit het enige is wat de community laat zien dan is het eigenlijk best sneu. Ik weet van andere spellen dat community's vaak niet heel vriendelijk zijn en dat er altijd een bepaalde groep is die de toon zet. Het is hier overduidelijk dat er redelijk wat mensen zijn die wel lezen wat er gepost wordt, maar nooit reageren omdat het eigenlijk niet uitmaakt wat je zegt. Er zijn altijd wel mensen die iets kunnen vinden in je post, het 180 graden weten te verdraaien en er een moddergooi fiësta van weten te maken.

Wordt het niet eens tijd dat we zelf ook dit spel en alles eromheen gaan verbeteren? Ik was zoals velen ook boos over al die nieuwe troep die er nu is in dit spel, maar waarom zouden Duckje en co iets voor ons doen als het enige wat ze van ons zien dit soort shit is?

Misschien is mijn beeld van TW niet meer correct bij wat het nu echt voor spel is omdat ik er lang tussenuit ben geweest, maar ik zou dit spel nog graag lang willen spelen. Echter.. Het is niet alleen technisch een ander spel geworden, het is ook inhoudelijk anders geworden. Als ik het nu een beetje door heb moet ik dus eerst minimaal 5 werelden pp gaan farmen om uberhaubt in een wereld een beetje mee te kunnen met de rest, dan moet ik nog connecties hebben zodat ik niet gebackstabt wordt door mensen die van te voren al stammen hebben gemaakt maar dat pas een stuk later op de wereld bekend maken. Om in een top stam te komen moet je tig jaar ervaring en succes laten zien. Ik bedoel maar, als nieuwe of onervaren speler maak je geen schijn van kans. Dan heb je moraal, in de basis een prima oplossing om nieuwe speler dan toch nog een beetje te helpen. Maar eigenlijk werkt dit de community ook alleen maar tegen. De ervaren "topspelers" hebben genoeg connecties om dit te omzeilen met moraalbrekers, terwijl de nieuwe spelers die wat groter zijn die connecties, en dus moraalbrekers, niet hebben. Of in ieder geval zullen die spelers het lastiger hebben de mb's te vinden. Dus in principe speel je daarmee de gevestigde orde dan weer in de kaart en werk je de potentiële nieuwe toppers alleen maar tegen.

Dan komt er vorige week een Enquête langs met vragen en zie ik weer veel kritiek. Oke, niet alles in die enquête was even relevant maar er is toch initiatief vanuit het tribalwars-team. Mijn vraag aan iedereen hier, ook aan de mensen die wel kijken en niets posten, is dan ook of jullie van je willen laten horen. Hoe denken jullie over de huidige community en hoe denken jullie over het spel? Ik ben echt benieuwd naar de stand van zaken. Ik geloof ook niet dat de posts op dit forum een juiste weerspiegeling zijn van de community, maar jullie (de posters op het AF) hebben wel invloed op dit spel. Of althans, dat zouden jullie moeten hebben. Waarom zouden we die invloed niet gebruiken voor vooruitgang en verbetering ipv dit zinloze gedoe?

Zoals ik al zei, ik wil dit spel nog lang blijven spelen. Maar we moeten zelf ook initiatief nemen om dit spel leuk te houden en spelers te behouden. Wat ik nu zie is dat het aantal spelers drastisch is afgenomen en er is geen uitzicht op enige toename van het spelersbestand in de toekomst.

Persoonlijk lees ik graag een goede discussie over topspelers of topstammen, en zo'n discussie hoef je niet persé lief te zijn voor elkaar. Maar alle topics hier worden misbruikt, als je hier een zinnige post vindt is dat uniek. Daarnaast wordt iedereen gewoon weggejaagd van dit forum door de gevestigde orde, om het zo maar even te noemen, terwijl dat ook niet de bedoeling kan zijn. Oke dit is een spel voor ego's en status, dat helpt nou eenmaal in het spel zelf. Maar komop jongens, de meesten van ons zijn onderhand toch wel volwassen? We hebben zelfs advocaten in huis!

Excuus voor de lange post,

Groetjes meme
 

DeletedUser61161

Guest
hmm, goed punt.

Ik stel voor om een nieuwe wereld te starten waar je enkel in je uppie in een stam kan zitten en als mensen samenwerken ze beide een perm bann krijgen.
Free for all (rock)
 
Reactiescore
420
Net zoals Farmox toevallig computerproblemen had op het moment dat hij dorpjes verloor ;)

Lekker inhoudelijke discussie van iedereen trouwens :(

Ik had geen computerproblemen? Ik moest van het ene lokaal naar het andere verhuizen en die WiFi werd dus al weggehaald en verplaatst. Hierdoor had ik 3 dagen geen internet ( DI, WOE, DO) en vrijdag ben ik op weekend naar Den Haag vertrokken. Die dorpjes bij ryazaki was ik ook wel verloren als ik geen internetproblemen had hoor dat is gewoon doordat zij met meer zijn. We zien wel wat de toekomst brengt. Jij was mss gestopt nadat je wat dorpjes verloor mij ik vind dat helemaal niet erg. Die zijn er om terug te pakken hé ;)
 

DeletedUser

Guest
Als je geen internet hebt, noem ik dat computerproblemen :)

Ik trek je post niet in twijfel hoor, maar ik vond dat Squirtle wat kort door de bocht ging en dan was de vergelijking snel gemaakt.
 

DeletedUser35742

Guest
Wat is er in hemelsnaam van dit spelletje en het AF geworden? Waar is de propaganda?

Ik zie alleen maar onbekende spelers die met het oude niveau nooit mee hadden gekunt, elkaar tot de grond toe afzeiken. Totaal onleesbaar dit bah.
 
Bovenaan