Top/flop spelers

Reactiescore
301
Is dit een retorische vraag?

Een retorische vraag is een stijlfiguur waarbij een vraag wordt gesteld, waarop men geen antwoord verwacht. Het is de bedoeling dat de ontvanger (toehoorder, lezer) zich aangesproken voelt en voor waarheid aanneemt wat de zender (spreker, schrijver) suggereert.
bv.
  • Hoe dom kun je zijn?

Ik denk het dus niet, neen.
 

DeletedUser76356

Guest
Een retorische vraag is een stijlfiguur waarbij een vraag wordt gesteld, waarop men geen antwoord verwacht. Het is de bedoeling dat de ontvanger (toehoorder, lezer) zich aangesproken voelt en voor waarheid aanneemt wat de zender (spreker, schrijver) suggereert.
bv.
  • Hoe dom kun je zijn?

Ik denk het dus niet, neen.

Voelde je je echt geroepen om de definitie die wikipedia schrijft, te kopiëren en hier te plakken?
Denk niet dat Mikey echt zo dom is als ie overkomt :D
 

DeletedUser76132

Guest
Weet niet of ik me beledigd moet voelen of je moet bedanken o_O? Ty i guess, laten we zeggen dat het glas half vol is Timo.

En vooruit dan maar, in het kader van dat het geen retorische vraag is zal ik hem maar beantwoorden :D

FLOPPERDEPLOP
 

DeletedUser71520

Guest
Weet niet of ik me beledigd moet voelen of je moet bedanken o_O? Ty i guess, laten we zeggen dat het glas half vol is Timo.

En vooruit dan maar, in het kader van dat het geen retorische vraag is zal ik hem maar beantwoorden :D

FLOPPERDEPLOP

Achja, vragen om een top/flop mening is lastig als je niet weet wie er op spelen.
Dat begrijp ik ook.
Dit geldt trouwens ook voor onze mening over jullie, heb na w36 geen wereld meer gespeeld en niet alles hangt me meer even goed bij.
Mijn co echter wel, maar tevergeefs geen fan van het AF.

Off topic: Verder ben je zo te lezen wel flop op andere gebieden :D

c79d84b446.png
 

DeletedUser61161

Guest
Is dit een retorische vraag?

Hmmm, als je het voorbeeld neemt over dat normaal in elk persoon zijn hoofd 1 vis rond zwemt aangezien iedereen soms wel domme acties heeft.
Maar nu komt die, waarom krijg ik toch het gevoel dat jij 23 visjes in jou hoofd hebt zwemmen....
 

DeletedUser78131

Guest
Achja, vragen om een top/flop mening is lastig als je niet weet wie er op spelen.
Dat begrijp ik ook.
Dit geldt trouwens ook voor onze mening over jullie, heb na w36 geen wereld meer gespeeld en niet alles hangt me meer even goed bij.
Mijn co echter wel, maar tevergeefs geen fan van het AF.

Off topic: Verder ben je zo te lezen wel flop op andere gebieden :D

c79d84b446.png

Weetje wat wij doen, beetje unranked acc inkopen voor 5€, dingen hebben 20k ip en dan fix je runepage met tier 2. Gooi je 16 champs op t acc, boost je naar platinum en vang je 55€ winst :D aanrader voor elke plat/dia+ speler <3

Ontopic: mirage = top IDC WHAT YALL SAY
 

DeletedUser

Guest
Weetje wat wij doen, beetje unranked acc inkopen voor 5€, dingen hebben 20k ip en dan fix je runepage met tier 2. Gooi je 16 champs op t acc, boost je naar platinum en vang je 55€ winst :D aanrader voor elke plat/dia+ speler <3

Ontopic: mirage = top IDC WHAT YALL SAY
Mocht ik terug league gaan spelen zal ik dit ook maar eens gaan doen^^
Word ik wel weer mega salty tho.
 

DeletedUser76687

Guest
Weetje wat wij doen, beetje unranked acc inkopen voor 5€, dingen hebben 20k ip en dan fix je runepage met tier 2. Gooi je 16 champs op t acc, boost je naar platinum en vang je 55€ winst :D aanrader voor elke plat/dia+ speler <3

Ontopic: mirage = top IDC WHAT YALL SAY


Als je een dag werkt heb je dat geld ook en dan ben je niet toxic geworden door league.
 

DeletedUser76132

Guest
Achja, vragen om een top/flop mening is lastig als je niet weet wie er op spelen.
Dat begrijp ik ook.
Dit geldt trouwens ook voor onze mening over jullie, heb na w36 geen wereld meer gespeeld en niet alles hangt me meer even goed bij.
Mijn co echter wel, maar tevergeefs geen fan van het AF.

Off topic: Verder ben je zo te lezen wel flop op andere gebieden :D

c79d84b446.png

Ik speel sinds kort, amper een jaar en voor de fun, jij geeft aan dat dit soort van je werk is: https://gyazo.com/acd9c603558cc5b74fc1510bccd29f84
LOL, weten we ook gelijk wat jij de hele dag zit te doen :p

BTw die boost is enkel omdat die borders zo moker geil zijn, verder speel ik gewoon voor de lol en niet competitief.
 
Reactiescore
301
kan je beter paragon spelen. Ongeveer hetzelfde concept als LOL, enkel bevindt het zich nog in zijn betavorm, en bevat het meer mogelijkheden/ tacktieken als LOL, maar laten we weer on-topic gaan haha
 

DeletedUser71520

Guest
Ik speel sinds kort, amper een jaar en voor de fun, jij geeft aan dat dit soort van je werk is: https://gyazo.com/acd9c603558cc5b74fc1510bccd29f84
LOL, weten we ook gelijk wat jij de hele dag zit te doen :p


BTw die boost is enkel omdat die borders zo moker geil zijn, verder speel ik gewoon voor de lol en niet competitief.

Mijn werk is?
Als een persoon mij contacteert om geld te verdienen met het spelen van een spelletje, zeg ik er toch geen nee tegen?
Geld verdienen terwijl je er plezier aan hebt :)
 

DeletedUser71520

Guest
Nou dan hoop ik dat je daaraan meer plezier hebt dan hier, want hier zou ik niet zo blij van worden:


https://gyazo.com/d068acf3261577a22110e32915013067
https://gyazo.com/d4aba568eff96bd9076de371cefb6118

Ayy aan je stamgenoot Farmox had ik de situatie al uitgelegd, maar ik zal het hier ook nog eens eventjes doen;
Desbetreffende speler Ghostrider had contact met een stamgenoot van mij,
Ghostrider zijn co had het voor hem verpest en besloot om te stoppen op deze wereld.

Daarna krijg ik deze mededeling;

69c0a22f30.png



Ik wilde eigenlijk pas de dag erna actie ondernemen,
omdat er nog veel troepen onderweg en aan het farmen waren.

Maar hey, ik vertrouwde deze meneer Ghostrider omdat mijn stamgenoot goed contact met hem had.
Hierdoor besloot ik deze speler te scouten en aan de hand daarvan de kleinere juiste hoeveelheid clears op pad te sturen om mijn 'grote' clears intact te houden.
Tevergeefs heeft deze speler contact met Farmox gehad en besloot om nog eventjes lekker te stoken op deze wereld :)

Dusja, dat verklaart waarom deze 'clears' niet van de beste kwaliteit zijn ;)
 

DeletedUser71520

Guest
Tja,

Ik kan er toch echt niks beters van maken , en om het aan de hand van rapportjes van andere clears te laten zien is niet zo heel slim he! :D
 
Bovenaan