Top/flop spelers

DeletedUser23855

Guest
leuke post, netjes gedaan. Maar vanuit de aanvallers kant ook wel heel slecht. Een 'clear' vanuit de moraalbreker die niet veel voorstelt en dan een edeltrein er een hele seconde achter met zo weinig troepen? Valt zelfs met def aan :p

DeletedUser

Guest
leuke post, netjes gedaan. Maar vanuit de aanvallers kant ook wel heel slecht. Een 'clear' vanuit de moraalbreker die niet veel voorstelt en dan een edeltrein er een hele seconde achter met zo weinig troepen? Valt zelfs met def aan :p
Dat is je goed opgevallen mijn jongen!o_O

DeletedUser

Guest
Flopspeler Hamitboy1, het is een backstabber die zich niet aan de afspraken houdt. Jammer dat er tegenwoordig nog zovaak zo gespeeld wordt

DeletedUser76356

Guest
Squirtle the turtle is een smerige speler.
Heb in top/flop stammen mijn zegje al kunnen doen, maar echt bewijs was er niet. Maar ja dan ga je toch even bewijs zoeken?

Hieronder de korte conversatie. Lang genoeg om info door te spelen daarentegen

56hbbslj4xtan.46.51.png

En voor jullie nog even het linkje.

https://gyazo.com/f7e2958e07bbe785dd9ba339a5940cff

Voor verdere vragen mag je me IG contacteren.

Fijne avond :)

DeletedUser76132

Guest
:O wow dat was wel heel bepalend,

stoute tiroj om dat niet even te melden bij de stamleiding , foei!

DeletedUser76776

Guest
En waar haalde jij je voordeel dan uit? Jaloers dat ik beter ben dan jou en op nr1 stond en niet jij? Haha

DeletedUser61174

Guest
En waar haalde jij je voordeel dan uit? Jaloers dat ik beter ben dan jou en op nr1 stond en niet jij? Haha

Ik kan je verzekeren dat Squirtle geen enkele reden heeft om jaloers te zijn op jou. Rank maakt geen enkele flikker uit, vooral niet in deze fase van de wereld.

DeletedUser76356

Guest
Vind deze discussie mooi geweest zo. Squirtle en ik hebben het privé nog even "uitgevochten", en het is voor mij goed zo.

Reactiescore
179
Jo sterk hoor boys, hier is niks smerigs aan. L2p issues hier hoor ik al.

Deze informatie hoeft geen eens worden doorgegeven aan een buitenstaander/vijand van de stam. Tirrorj3 kon zich voorbereiden voor wat er ging gebeuren.

En dit vind ik zeker wel vorm hebben van smerig spel. Als er aanval geplant wordt op een speler, en iemand gaat dit doodleuk doorsturen naar 'Tirrorj3' dan moet je zelf maar gaan afwegen hoe fair je bent.:rolleyes:

DeletedUser

Guest

Dan jij*

Ouwe rang geiler. Kom op, nu al kunnen zeggen dat je beter bent dan iemand en een reden daarvoor is omdat je rang 1 stond ,omdat je flink hebt lopen boosten. Haha zo'n conclusie zegt al genoeg over jou.

DeletedUser76081

Guest
Deze informatie hoeft geen eens worden doorgegeven aan een buitenstaander/vijand van de stam. Tirrorj3 kon zich voorbereiden voor wat er ging gebeuren.

En dit vind ik zeker wel vorm hebben van smerig spel. Als er aanval geplant wordt op een speler, en iemand gaat dit doodleuk doorsturen naar 'Tirrorj3' dan moet je zelf maar gaan afwegen hoe fair je bent.:rolleyes:

Jullie White Knights doen zoiets natuurlijk nooit. Iedereen speelt 100% fair zonder ooit informatie door te geven. Stel je niet aan als een klein kind en speel de game gewoon.

DeletedUser76356

Guest
De wereld zou er beter uitzien als er niet wordt omgekeken naar spelers die vuil spelen op dit vlak bedoel je te zeggen?

DeletedUser76776

Guest
Ah, ik bedoelde rang 1 van nocure geweest, en typisch dat er over pp abusen gesproken wordt.. blame innogames ga er niet over zagen hier 90% doet het ^^

En bla bla bla we zien wel hoe het loopt ik stond toch even op rang1 wat ik persoonlijk leuk vond :)

Bovenaan