Puntengeilers die Heaven Can Wait, of ze gebruiken wat puntjes.
Aldo ksstttt ga puntjes uitdelen ^^
Ze doen het niet slecht zo te zien, al zou ik het beter doen.Ze farmen wel prima op zich, dat kan ook een hoop verklaren.
Ze doen het niet slecht zo te zien, al zou ik het beter doen.
Weekblad schatUhm Kevin, je moet me toch echt ff helpen waar je op doelt. Ik snap hem echt niet
Denk dat je hem onderschat
Nee ik denk dat Damn zichzelf overschat.Ik denk juist dat jij hem overschat.
En waar komt dit ineens vandaan?Nee ik denk dat Damn zichzelf overschat.
Het is zo overduidelijk dat jij het bent...En waar komt dit ineens vandaan?
Jammer genoeg nietHet is zo overduidelijk dat jij het bent...
Officieel is AdriaanW de grootste flop-speler uit de game.
Had een prachtig dorp van 7.3k waar wij als stam massa met edelclears op zenden. Aankomsttijd morgenochtend om 08:00:03/5.
Eerste edels werden 2 uur geleden verzonden dorp had toen nog 7.3k. Toen ik net keek had het dorp plotseling 991 punten!
In 2 uur tijd dus met pp zo zwaar downgraden omdat je te trots bent om je grote dorp af te staan waar je zoveel pp op hebt misbruikt.
Dan ben je toch de grootste flopspeler in de geschiedenis van het spel.
Maakt ons niet uit, gewoon 1 edelclear niet zenden.
Update 22:30 -> Had ik net een mooie PM voor AdriaanW geschreven heeft hij me geblokkeerd. Laat nog maar eens zien dat dit zo'n trieste flopspeler is.
Ik mis het rapportjes topic. Dus plaats ik het hier maar.
Ik ben op deze wereld gestart om wat PP'tjes te verzamelen tot er plots een gemene meneer met zijn moraal breker langs kwam. Nou wist ik dat deze meneer zijn clear al eens was doodgelopen, en hij niet veel troepen kon hebben. Dus enjoy.
Meneer moraalbreker (Ik had bw verprutst maar ach)
Ik weet dat een cancelsnipe niet zoveel voorsteld, maar er staat toch niet zoveel op dit forum dus laat ik het eens posten.
Overigens verdient zijn reactie een complimentje: