Top/flop spelers

Reactiescore
524
Door die 3:1 regel bij de start konden alle abusers niks anders dan bb's farmen.
Daar hadden de kleinere dus 2 weken lang een voordeel die ze misschien ten goede is gekomen
 

DeletedUser77917

Guest
Door die 3:1 regel bij de start konden alle abusers niks anders dan bb's farmen.
Daar hadden de kleinere dus 2 weken lang een voordeel die ze misschien ten goede is gekomen

Klopt niet wat je zegt want abusers moesten niks farmen en deden ze ook niet.
En de kleinere gaan nooit hun lc wasten tijdens de beginfase voor één noob met 100speer te killen, en die ze dan na een x aantal dagen niet gaan kunnen farmen door de 3/1 regel, dus waarom zou de 3/1 regel een voordeel zijn voor kleine spelers.
 
Reactiescore
524
Volgens mij zorgen de meeste juist dat ze zo snel mogelijk een stal hebben en kopen dan alles op en ruilen het zo nosig om naar ijzer om zo veel mogelijk lc te blijven pompen. Tuurlijk, ze bouwen met die gs ook hun dorp uit. Maar iemand die een beetje nuttig zijn PP besteed zorgt er ook voor dat die een voorsprong opbouwt in lc om zo ook meer te kunnej farmen om die voorsprong in een larer stadia te kunnen behouden/versterken.

Het kan miss aan mij liggen, maar ik geloof niet dat het merendeel van de abusers zonder die 3:1 regel alle gs in gebouwen hadden gestopt
 

DeletedUser75778

Guest
Onzin. Onder topfarmers verstaan we in dit geval hooguit de top 10 neem ik aan. Daar zijn maar enkele top 25 spelers in terug te vinden. En niet op een bepaald hoge rang. Nummer 2 en 3 zijn niet eens dicht bij de top 100 en farmen toch beter dan alle andere spelers. Dit is niet het gevolg van de 3:1 regeling. Althans, als ik voor mijzelf spreek. Ik heb bijna niets anders gedaan dan bb'tjes farmen. Maar ik heb dan ook geen pp gebruikt en al mijn gs'jes gingen naar mijn lc toe. Het is gewoon een kwestie van weten hoe je moet farmen. De 3:1 regeling moet je mee kunnen om gaan.

Abusen is gewoon om meerdere redenen een slechte tactiek te noemen. Je ziet dat de top 50 spelers gewoon geen ene drol farmen. Triest.
 

DeletedUser77917

Guest
Onzin. Onder topfarmers verstaan we in dit geval hooguit de top 10 neem ik aan. Daar zijn maar enkele top 25 spelers in terug te vinden. En niet op een bepaald hoge rang. Nummer 2 en 3 zijn niet eens dicht bij de top 100 en farmen toch beter dan alle andere spelers. Dit is niet het gevolg van de 3:1 regeling. Althans, als ik voor mijzelf spreek. Ik heb bijna niets anders gedaan dan bb'tjes farmen. Maar ik heb dan ook geen pp gebruikt en al mijn gs'jes gingen naar mijn lc toe. Het is gewoon een kwestie van weten hoe je moet farmen. De 3:1 regeling moet je mee kunnen om gaan.

Abusen is gewoon om meerdere redenen een slechte tactiek te noemen. Je ziet dat de top 50 spelers gewoon geen ene drol farmen. Triest.

Nummer 2 staat buiten de top 100 maar nummer 3 staat er wel in?
Verder ben ik het met je eens.
 
Reactiescore
660
Volgens mij zitten er hier wel een paar leuke botters op deze wereld. Dat wordt nog fun.

:D
 
Reactiescore
2.508
Alleen jij kan zo een opmerking als compliment beschouwen (facepalm)
 
Bovenaan