Top/flop spelers

Reactiescore
420
Jammer dat je pas kan aanvallen VANAF 11u en niet kunt timen om 11u :(
 
Reactiescore
1.015
Op w42 heeft het account gewonnen met Seau. Had er eerder ook al 1 (of 2) gewonnen, zelfs pp loos.

Uiteindelijk is het een pp noob, maar als je 1 maand zegt, zet je jezelf flink te kijk.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Op w42 heeft het account gewonnen met Seau. Had er eerder ook al 1 (of 2) gewonnen, zelfs pp loos.

Uiteindelijk is het een pp noob, maar als je 1 maand zegt, zet je jezelf flink te kijk.

Heb je het nu over adriaan?
 
Reactiescore
1.015
Gerard was al een fikse poos gestopt, daarnaast is het account ook geen deel van Seau. in de eindranking heur.

Excuseer. Ik dacht dat bassie in Seau geëindigd was. Kan me alleszins herinneren dat het het SWAT acc. was dat voor Seau het lastigst was, samen met een kleinere speler van 800K+-. Jullie hebben dan dat account in jullie bezit gekregen en gebruikt voor edelrichtingen, waarna er met bassie zelf ook weer geëdeld werd. Daarom dacht ik dat het account w42 afsloot in Seau.
 

DeletedUser77250

Guest
Volgens mij zal hij het op w48 ook niet meer lang volhouden met zijn internen en pp-gebruik.
 

DeletedUser77455

Guest
Ja die bazen doen er wel aan door. Die stamstacks tho :eek: :eek:
 

DeletedUser77710

Guest
Ik heb al gezien dat de meesten 20 20 20 hebben, maar dat ze eigenlijk geen troepen hebben. Voor mijn geen probleem :p
 
Bovenaan