Top/flop spelers

DeletedUser6916

Guest
Ik geef niet als reden dat hij niet bekend en 14 posts heeft. Ik zeg dat hij niet arrogant doen, dat hij bij niemand bekend is en 14 posts heeft. 3 opmerkingen die ik maak, die je allemaal los van elkaar hoort te lezen. Anders had ik wel gezegd: Je moet niet zo arrogant doen als je bij niemand bekend bent en maar 14 posts hebt. Twee compleet verschillende dingen, iets wat jij duidelijk niet begreep.



Ik beweerde dat inderdaad, en dat doe ik nu weer. Nogmaals, ik legde niet op die manier de link zoals jij denkt, je zit daar fout.

Hoe weet jij dat ik veel waarde leg aan een aantal posts? Heb ik dat gezegd? Nee. Leg jij woorden in mijn mond? Ja! Het aantal posts is inderdaad irrelevant, net als de datum waarop iemand toetreden. Ik ben niet trots op mijn 1000 posts maar bedankt voor het begrip. En nee, zijn lang niet allemaal spam post, helaas moet ik posts vuil maken aan dit soort nutteloze discussie.

Nogmaals, trek geen conclusie's als je niet weet wat de andere bedoelt, vraag het anders desnoods voor je met dit soort posts komt. Dit was dan ook de laatste post die ik hieraan besteed.

Je hebt duidelijk moeite met begrijpend lezen. Laten we straight to the point gaan ik heb namelijk niet zo'n zin om alle andere onzin erbij te halen. Je hebt het volgende gezegd;

Wat een arrogantie voor iemand die bij niemand bekend is en 14 posts heeft. Beetje dimmen

Volgens mij lees ik hier: "Wat een arrogantie" maar voor wie of wat is die arrogantie? VOOR: "iemand die bij niemand bekend is en 14 posts heeft."

Je geeft hier dus wel degelijk de reden dat hij niet bekend is en 14 posts heeft voor zijn arrogantie.

Als je wat anders bedoelt geeft dat niks, moet je misschien eens naar je zinsopbouw kijken.

Verder laat ik het hier bij zitten, ik denk dat het duidelijk is dat jij ofwel een probleem hebt met het lezen van je eigen posts, of dat je moeite hebt met het toegeven dat je je zin slecht hebt geformuleerd waardoor je wat anders zegt dan je wilt zeggen. Nutteloze discussie? Ja, maar ik was in mijn eerste post al duidelijk waarin ik ook al zei dat je verzaakte met het lezen van je eigen posts. Dat is nog niet verandert. Misschien zie je nu wel wat voor zin je gemaakt hebt.
 

DeletedUser77810

Guest
Met die premium punten heb je dan best snel een Uitkijktoren gebouwd. :p
 

DeletedUser76166

Guest
Ben jij speciaal voor dat gebouw een nieuw AF account gestart? Of ben je uberhaupt nieuw op het AF? (In dat geval welkom!)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
ik zoek mensen uit C45 die me berichtje sturen als ze hun gs verkopen :p

Blijven refreshen op gevulde beurs is namelijk niet leuk :p
 

DeletedUser70568

Guest
Nouja, jij hebt nu toch genoeg pp na w51 :D
Ben je nog altijd aan het farmen daar?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik ging net nee antwoord en zeggen datk meer dan 200K gs heb staan, zie ik ineens dat die beurs ondertussen niet meer vol was :D:D
 

DeletedUser70568

Guest
Hahaha, allemaal dankzij mij dat je dat ging checken :cool:
 

DeletedUser74373

Guest
882c7e4d0148bf230abb168e1cdb906e.png


6GJWk.gif
 

DeletedUser77471

Guest
Tim is de ubernoob. Maar op welk account speel je eigenlijk Tim? Hoef ik me daar ook niet meer druk om te maken
 
Bovenaan