Top/flop spelers

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.745
Louisiane verslind aardig wat troepen? Is dit een topper of wat!?

Louisiane speelt nog? Diehard pp abuser op 38. Aardige speelster (Ria en en nog een vrouw toendertijd), maar geen topper. Speelt altijd extreem (85%+) defensief - mogelijk in early-game ander percentage.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik begin zelf altijd met 95% Def.
19 def dorpen 1 off, en dan steel ik gewoon de claims van stamgenoten en anderen omdat het kan.

Niks mooier dan mensen boosmaken
 

DeletedUser74396

Guest
roald, keesachter en heel die hoop pp abusende deffreaks spelen nu deze wereld :p
niet enkel louisiana
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.745
Louisiane liet haar (10?) dorpen in acht uur tijd met 2000-3000 punten groeien,dat ging gepaard met gs-inkopen wat weer resulteerde in hoge kazernes die non-stop draaiden (voor def troepen..). Absoluut geen bedreiging, maar zeker in startfases, extreem dure dorpjes als je moet bashen met je kostbare off.:tongue:
 

Deleted User - 487776907

Guest
Een goed bemand account wat iets kan bereiken door te laten zien dat ze iets kunnen.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Vertel :) Dat is nou eenmaal het nut van dit topic. Ben wel benieuwd dan wie er als toppers worden gezien.
 

DeletedUser74358

Guest
Klopt want ze maken gebruik van stacks, toch skatjes van AF?
 

DeletedUser49571

Guest
Ik doelde zelf meer op de definitie van topspeler volgens single malt :

"Een goed bemand account wat iets kan bereiken door te laten zien dat ze iets kunnen."

We hebben geen goed bemand account, gaan niet veel meer bereiken in deze wereld, we kunnen wel onze rover awards laten zien? Misschien dat dat ons iets minder noob maakt..
 

Deleted User - 487776907

Guest
Met goed bemand bedoel ik overigens sterk bemand. 20 man op 1 account welke alle 20 niks kunnen behalve katas gebruiken, is nog altijd een flop account..

Maar goed. Als jullie niets meer kunnen bereiken omdat jullie weg zijn gespeeld door normale tactieken dan is t een flop ja.
Weggespeeld door kata, stab oid heeft niets te maken met flop of top. Dat zou veel mensen demotiveren en laten stoppen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74396

Guest
misschien zijn de aanvallers gewoon top?
Ik ken die stam in elk geval niet.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.326
tja top of flop, die dorpen gingen van plop naar wop!
 
Bovenaan