Top/flop spelers

Reactiescore
94
Als jij hem gelooft is zijn woord ook bewijs voor jou. Klaarblijkelijk is zijn woord jou weinig waard.

Enfin, fout verwoord van mij.

Dat an sich neemt overigens niet weg dat zijn woord me net zo weinig waard is als dat van anderen, en aangezien meerdere mensen niet hetzelfde zeiden als hij, lijkt het me logisch dat de neiging niet in zijn richting zou gaan.
 

DeletedUser7826

Guest
Enfin, fout verwoord van mij.

Dat an sich neemt overigens niet weg dat zijn woord me net zo weinig waard is als dat van anderen, en aangezien meerdere mensen niet hetzelfde zeiden als hij, lijkt het me logisch dat de neiging niet in zijn richting zou gaan.
True, al heb ik het vermoeden dat CostaRica in Cordon zit, dus wat meer kennis van zaken heeft dan de gemiddelde persoon die hier wat over Narcos zegt.
 
Reactiescore
94
True, al heb ik het vermoeden dat CostaRica in Cordon zit, dus wat meer kennis van zaken heeft dan de gemiddelde persoon die hier wat over Narcos zegt.

Ik heb überhaupt geen mening over het hele geval, geen idee wie de waarheid spreekt en het maakt me ook niet bijster veel uit.
 
Reactiescore
420
Samenvatting narcos: Ik heb een landbouwbedrijf samen met mijn vader. Ik zocht nog deeltijds wat extra uren en heb die aangeboden gekregen als nachtbewaker. Om bewaking te mogen doen moet je een opleiding volgen. Ik moet elke dag om 4u30 opstaan om op tijd te zijn vanwege de files. Sinds maandag is deze opleiding van start gegaan. Toen ik woensdag opstond zag ik incomings komen maar aangezien ik al gelijk moest vertrekken heb ik niets kunnen doen. Ik rekende erop dat mijn co's dit wel konden oplossen. Helaas hebben zij ook wat tijdsgebrek maar was dit niet aangeven. Ik ga mijn co's niet de schuld geven want je moet alrijd zelf verantwoordelijk opnemen. Het is een slechte timing want als de aanval volgende week was geweest dan was er niks aan de hand geweest. In ieder geval ben ik vanaf donderdag weer beschikbaar en zal wel zien wat er dan nog te redden valt anders bied ik mezelf aan als nachter :)
 

DeletedUser

Guest
Narcos = flop.
Ze hadden allemaal een vv kunnen afgeven.

Mymummm top of flop?
Aangezien niemand er bij 2dollar op in kaart ik het nog een keer aan voor hem :p
 
Reactiescore
1.728
Samenvatting narcos: Ik heb een landbouwbedrijf samen met mijn vader. Ik zocht nog deeltijds wat extra uren en heb die aangeboden gekregen als nachtbewaker. Om bewaking te mogen doen moet je een opleiding volgen. Ik moet elke dag om 4u30 opstaan om op tijd te zijn vanwege de files. Sinds maandag is deze opleiding van start gegaan. Toen ik woensdag opstond zag ik incomings komen maar aangezien ik al gelijk moest vertrekken heb ik niets kunnen doen. Ik rekende erop dat mijn co's dit wel konden oplossen. Helaas hebben zij ook wat tijdsgebrek maar was dit niet aangeven. Ik ga mijn co's niet de schuld geven want je moet alrijd zelf verantwoordelijk opnemen. Het is een slechte timing want als de aanval volgende week was geweest dan was er niks aan de hand geweest. In ieder geval ben ik vanaf donderdag weer beschikbaar en zal wel zien wat er dan nog te redden valt anders bied ik mezelf aan als nachter :)
Heb jij ook koeien ?
 

DeletedUser7826

Guest
Mymummm top of flop?
Aangezien niemand er bij 2dollar op in kaart ik het nog een keer aan voor hem :p

Flop want blijkbaar wordt er daar blijkbaar op dit topic gegeild:p
Precies na hun massa Mymummm hier noemen en t vervolgens nog eens nadrukkelijk herhalen, dat riekt naar opzet:D
 
Reactiescore
1.728
Huipert sinds wanneer ben jij zo actief op het AF. Vroeger amper xd.
 

DeletedUser70568

Guest
Het is jammer dat je de factor top/flop af laat hangen van activiteit.

Zegt gelijk wat over je eigen kwaliteiten
Beter verwoord:

Flopactie omwille van VV niet kunnen afgeven op tijd, aangezien hij de aanvallen zag aankomen om 5u smorgens
Geen flopspeler

En anders konden de co's met hun tijdsgebrek de VV doorgeven in Cordon, anders ben je niet top 5 waardig imo
 

DeletedUser71618

Guest
Beter verwoord:

Flopactie omwille van VV niet kunnen afgeven op tijd, aangezien hij de aanvallen zag aankomen om 5u smorgens
Geen flopspeler

En anders konden de co's met hun tijdsgebrek de VV doorgeven in Cordon, anders ben je niet top 5 waardig imo
Niet top 5 waardig omdat je de VV niet door kan geven.. Dat is apart. Ik zou zeggen, gefaald omdat ze het acc na de eerste slag niet konden herstellen. Jouw factor is een beetje heel erg kort door de bocht. Zegt ook niet zo veel eigenlijk zoals jij het brengt, zo zegt het meer over een gebrek aan motivatie of activiteit ipv kwaliteit.
 

DeletedUser74396

Guest
Waar speelt die Barrie eigenlijk op?
Want als ik die AF naam ergens mee kan verbinden. Dan is het met een middelmatige speler die enkel de top in de hoge ranglijsten ziet.
Best grappig dus dat deze speler spreekt over top 5 waardig, iets waar hij nooit terecht gestaan heeft. Snap dus ook niet hoe hij kan weten wat een echte top5 nodig heeft.

Kan me natuurlijk vergissen en namen door elkaar halen. Maar dat betwijfel ik eigenlijk :$
 

DeletedUser77455

Guest
Barry werd geïnternd door IFarmAllDay, dus indien hij nog w52 speelt zal hij wel daar spelen denk ik :p
 

DeletedUser74396

Guest
typisch. Jezelf laten internen door een hooggerankt account en dan comment geven op andere accounts xD
 
Bovenaan