Top/flop spelers

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Kijk mij, ik heb 7k posts, maar kan er nog steeds niks van. :D

Ik heb nergens beweerd dat mijn posts gelijkstaan aan hoe goed/slecht ik ben en dat mensen met minder posts hun mond moeten houden. Anders had ik jou dat wel gevraagd.

Verder kan ik prima tw spelen dus is het maar een zwakke opmerking, volgende keer beter!
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Je beweerd dat iemand met 14 posts niet arrogant moet doen, maar je bent jezelf wel als een gigantische boer aan het voordoen tegen mij. Gezien de postcount logica van jou kun je maar beter zelf zwijgen :)
 
Reactiescore
2.303
maar tim, je bent ook een ongelooflijke noob? :p
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Je beweerd dat iemand met 14 posts niet arrogant moet doen, maar je bent jezelf wel als een gigantische boer aan het voordoen tegen mij. Gezien de postcount logica van jou kun je maar beter zelf zwijgen :)

Ik beweer dat niet, ik vermeld dat hij bij niemand bekend is en 14 post heeft? Waar zie je precies dat ik zeg, je hebt 14 post dus je mag niet arrogant doen? Volgens mij nergens. Iemand die als eerste post vermeld van een topic dat hij de beste is, vind ik arrogant ja. Maar ik leg nergens een link met de 14 posts, jij legt die woorden in mijn mond.

Toch bedankt voor deze compleet nutteloze discussie
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Wie die roddel verspreid heeft weet ik niet, maar als ik hem te pakken krijg gaat ie er van lusten. Dat waren geheimen :(
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784

DeletedUser77747

Guest
Ik beweer dat niet, ik vermeld dat hij bij niemand bekend is en 14 post heeft? Waar zie je precies dat ik zeg, je hebt 14 post dus je mag niet arrogant doen? Volgens mij nergens. Iemand die als eerste post vermeld van een topic dat hij de beste is, vind ik arrogant ja. Maar ik leg nergens een link met de 14 posts, jij legt die woorden in mijn mond.

Toch bedankt voor deze compleet nutteloze discussie
Noot noot je kent mij wel hoor ;)
 

DeletedUser61134

Guest
Ik ben de beste speler.
Ik join een top 10 account als ik de wereld interessant vind lijken en als de eerste speler 10 dorpen aantikt.

Sta dan insta-top zoals altijd!
 

DeletedUser7072

Guest
Ik ben een topspeler. Waarom? Ik geef al die boosters de grondstoffen die ze willen, en ik ga er pp voor terug krijgen :D

Ze betalen mij dus voor mijn grondstoffen :cool:
 
Bovenaan