Top/Flop spelers

Reactiescore
30
Net het een en ander teruggelezen, zie dat de haat op jannes er niet minder op is geworden.

Edict gefeliciteerd met de wereldwinst, al zou ik het persoonlijk mooier hebben gevonden als humble de winnaar zou zijn.
 

DeletedUser50613

Guest
Desondanks, bedankt!

En het is op zich geen haat tegen Humble, merendeel van Humble zijn gewone spelers zoals overal, niks mis met die jongens.

Zelfs geen haat tegen Jannes per se, gewoon een beetje verdiende loon voor z'n arrogantie. :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Nou waarom zeg jij dat ze gewone spelers zijn? Jij bent zelf niet eens een bovengemiddelde speler :p
 

DeletedUser31490

Guest
Toch vind ik dat Humble zichzelf door de wereld heen meer heeft bewezen dan Edict. Moeilijkere ligging en meer uitdaging, samen met nog wat andere zaakjes.

Alle haters hier richting Jannes kunnen beter terug gaan naar hun holletje want ben er vrij zeker van dat hij een betere leider is dan jullie:). Zelden iemand gezien die zo blijft knokken en vved wanneer hij kan.
 

DeletedUser50613

Guest
Nou waarom zeg jij dat ze gewone spelers zijn? Jij bent zelf niet eens een bovengemiddelde speler :p

Heb ik jou al niet op een paar werelden mee weggespeeld?

En ik beweer dat ook niet, maar ben blijkbaar gemiddeld genoeg om werelden mee uit te spelen. :) Zijn blijkbaar veel toppers die daar niet eens in slagen..
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Mij weggespeeld? Je maakt een grapje toch? Jij was veruit de slechtste speler die aan het front van SC lag. Desondanks dat heb je mij niet weggespeeld, maar mijn account wel. Ik ga niet deffen in Italie, mijn vriendin zou me dan hebben neergeknald.

Ook, meerdere werelden? Welke dan? Je hebt mij nergens weggespeeld hoor, omhooggevallen ventje.
 

DeletedUser50613

Guest
Mij weggespeeld? Je maakt een grapje toch? Jij was veruit de slechtste speler die aan het front van SC lag. Desondanks dat heb je mij niet weggespeeld, maar mijn account wel. Ik ga niet deffen in Italie, mijn vriendin zou me dan hebben neergeknald.

Ook, meerdere werelden? Welke dan? Je hebt mij nergens weggespeeld hoor, omhooggevallen ventje.

Moet niet beginnen flippen, jochie :) Was gewoon een vraag omdat je forum nick me vaag bekend voor kwam.

En tja, SC is er niet meer, Punkerke wel.. SC heeft btw ook nooit iets gerealiseerd tegen ons, zelfs niet met je nachtblitzen, dus als wij zo rete-slecht waren, dan lag dat ook aan rete-slechte tegenstanders. Valt weinig te presteren als er geen uitdaging in zit.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ik heb nooit aangevallen. Je weet niet eens tegen wie je praat met je 'jochie'. Een kleuter maakt zulke assumpties, dus niet zo denigerend, noob.
 

DeletedUser50613

Guest
Ik heb nooit aangevallen. Je weet niet eens tegen wie je praat met je 'jochie'. Een kleuter maakt zulke assumpties, dus niet zo denigerend, noob.

Gezien je taalgebruik schat ik je hoogstens begin pubertijd :) Dus Jochie lijkt me heel geschikt.
 

DeletedUser58227

Guest
In het begin toen je hier postte vond ik je altijd een aangename en vrij sterke poster. Nu richting het einde van de wereld ga je je echter compleet achterlijk gedragen hier. Waarom? Is zo zonde imo, want ik weet dat je ook gewoon fatsoenlijk normale posts neer kunt schrijven. Toch ergens opgekropte haat, of wat zit je dwars?
 

DeletedUser77324

Guest
In het begin toen je hier postte vond ik je altijd een aangename en vrij sterke poster. Nu richting het einde van de wereld ga je je echter compleet achterlijk gedragen hier. Waarom? Is zo zonde imo, want ik weet dat je ook gewoon fatsoenlijk normale posts neer kunt schrijven. Toch ergens opgekropte haat, of wat zit je dwars?

Geert is in de overgang(Kiss)
 
Bovenaan