Top/Flop spelers

DeletedUser74373

Guest
ODA is heel erg laag voor zijn rang, maar vooral om zijn attitude.
 
Reactiescore
3.536
Op ODA zou ik me nu niet baseren. Attitude wel heel belangrijk, die Lion kan daar ook wat van.


Kan Wolfje ook op mijn vraag richting hem antwoorden?
 

DeletedUser

Guest
Op ODA zou ik me nu niet baseren. Attitude wel heel belangrijk, die Lion kan daar ook wat van.


Kan Wolfje ook op mijn vraag richting hem antwoorden?

Was een troll. Even serieus naar onze ligging kijken tov RIP en je weet dat we jaren onderweg zijn als we ze zouden aanvallen.
 

DeletedUser

Guest
De reden dat we de stam verlaten is nogal ruim.
De ligging van de stam en ook de beslissingen van de leiding of het gebrek eraan.
Verder zijn wij tegen het gebruik van spionnen, iets waar ze in RIP niet vies van zijn.
 
Reactiescore
3.536
Was een troll. Even serieus naar onze ligging kijken tov RIP en je weet dat we jaren onderweg zijn als we ze zouden aanvallen.

Je weet dat de meeste stammen op de recente werelden verder uiteen lagen als RIP hier deed. Het zijn maar 2 continenten. Hoezo zou je als gehele stam moeten aanvallen op een target? Jij en Lion samen zijn al zo groot als de top 5 stammen. Dus mits enige kwaliteit was daar zeker iets van te maken. Hopelijk gaat het je solo beter af :)

De reden dat we de stam verlaten is nogal ruim.
De ligging van de stam en ook de beslissingen van de leiding of het gebrek eraan.
Verder zijn wij tegen het gebruik van spionnen, iets waar ze in RIP niet vies van zijn.

Dit klinkt al logischer en ja ik had er ook van vernomen.
 

DeletedUser77786

Guest
Op ODA zou ik me nu niet baseren. Attitude wel heel belangrijk, die Lion kan daar ook wat van.


Kan Wolfje ook op mijn vraag richting hem antwoorden?

Zou ik mogen vragen waarom je ons ook vernoemd ? geen van onze spelers op ons account heeft een flauw idee wie je zou kunnen zijn en zijn best benieuwd waarom u deze mening heeft over ons ? :)
 
Reactiescore
3.536
Zou ik mogen vragen waarom je ons ook vernoemd ? geen van onze spelers op ons account heeft een flauw idee wie je zou kunnen zijn en zijn best benieuwd waarom u deze mening heeft over ons ? :)

Ofc dat je dit mag vragen :p Mijn mening is op iets gebaseerd wat ik niet kan meedelen zonder dat jij weet vanwaar ik het vandaan heb gehaald,dus ik kan hier geen goed antwoord op geven helaas.

Ik spreek ook niet dat de attitude van heel jullie account op niet veel trekt. Maar allesinds wel van 1 bespeler op het account Lion :)
 

DeletedUser77786

Guest
Ofc dat je dit mag vragen :p Mijn mening is op iets gebaseerd wat ik niet kan meedelen zonder dat jij weet vanwaar ik het vandaan heb gehaald,dus ik kan hier geen goed antwoord op geven helaas.

Ik spreek ook niet dat de attitude van heel jullie account op niet veel trekt. Maar allesinds wel van 1 bespeler op het account Lion :)
zou je ons dan wllen melden over welke speler dat precies gaat want ik en mijn andere co zijn grotendeels beleefd zover we ons herrineren ?
 
Reactiescore
3.536
Het zal toch echt 1 van jullie 2 zijn moesten jullie maar met 2 spelen op het account :p
 
Reactiescore
3.536
Ik bedoel niemand, ik wist 10 minuten geleden nog niet eens wie er op Lion speelde. Iemand op het account was eens zeer ongepast flippend grof. idk wie het was maar ik vond het een afknapper.
 

DeletedUser59200

Guest
Ik bedoel niemand, ik wist 10 minuten geleden nog niet eens wie er op Lion speelde. Iemand op het account was eens zeer ongepast flippend grof. idk wie het was maar ik vond het een afknapper.

Ohh haha dan ben ik eerlijk gezegd wel heel benieuwd wie diegene is ;)
 
Reactiescore
3.536
Jou kennende was jij het wel waarschijnlijk, ik ken je toch al van een aantal werelden nu^^ Maar ik wil geen voorbarige vaststellingen maken.
 

DeletedUser77786

Guest
Jou kennende was jij het wel waarschijnlijk, ik ken je toch al van een aantal werelden nu^^ Maar ik wil geen voorbarige vaststellingen maken.
nouja King of PVM kan nogal uit de hoek komen vooral als je met zen danskunsten gaat beginnen sollen :eek:
 

DeletedUser59200

Guest
Jou kennende was jij het wel waarschijnlijk, ik ken je toch al van een aantal werelden nu^^ Maar ik wil geen voorbarige vaststellingen maken.

Dat klopt heb je meerdere werelden meegemaakt, daarnaast heb je helemaal gelijk hoor.

Enkel lijkt met het sterk dat ik niet lief was vast een slechte bui geweest.

btw weet nu wel wie je bent.
 
Reactiescore
3.536
Ik zal er ooit eens op terug komen dan. Hoezo weetje nu opeens weer wie ik ben? Mijn AF naam is nog altijd dezelfde als die van w23-28-42 en zo ook w51. Werelden waar ik jou heb zien spelen en waar ik zelf ook speelde :p
 

DeletedUser77786

Guest
Ik zal er ooit eens op terug komen dan. Hoezo weetje nu opeens weer wie ik ben? Mijn AF naam is nog altijd dezelfde als die van w23-28-42 en zo ook w51. Werelden waar ik jou heb zien spelen en waar ik zelf ook speelde :p
hij heeft gelijk hij weet wie je bent haha ik nu ook :)
 
Bovenaan