Top/Flop spelers

Reactiescore
65
Icetubbie, niet boosjes zijn, het is maar een spelletje! :)

Ook bij spelletjes zijn er regels. Iedere noob weet dat het gebruik van kata's not done is. Of is dat voor belgen te ingewikkeld? En waarom jij 3 uur gaat lopen met jouw troepen om bij mij de boel plat te gooien snap ik helemaal niet. Je kunt beter gewoon gaan farmen met jouw troepen. Daar heb je meer aan als een beetje dom dorpen met kata's te gaan bestoken. Maar die logica is blijkbaar niet aan jou besteed.
 

DeletedUser74373

Guest
Ook bij spelletjes zijn er regels. Iedere noob weet dat het gebruik van kata's not done is. Of is dat voor belgen te ingewikkeld? En waarom jij 3 uur gaat lopen met jouw troepen om bij mij de boel plat te gooien snap ik helemaal niet. Je kunt beter gewoon gaan farmen met jouw troepen. Daar heb je meer aan als een beetje dom dorpen met kata's te gaan bestoken. Maar die logica is blijkbaar niet aan jou besteed.

Het is soms ook leuk om iets minder efficients met je troepen te doen om zulke reacties te zien.
 

DeletedUser

Guest
Die reacties zijn het beste :D
Heb mijn kata's na het lezen van zijn post nog eens op pad gestuurd voor 6 uur :p
 

DeletedUser74373

Guest
Je kon dit wel verwachten tubbie:

5e14c8115cff976a31e5cd49f48c5ed1.png
 

DeletedUser74252

Guest
Ook bij spelletjes zijn er regels. Iedere noob weet dat het gebruik van kata's not done is. Of is dat voor belgen te ingewikkeld? En waarom jij 3 uur gaat lopen met jouw troepen om bij mij de boel plat te gooien snap ik helemaal niet. Je kunt beter gewoon gaan farmen met jouw troepen. Daar heb je meer aan als een beetje dom dorpen met kata's te gaan bestoken. Maar die logica is blijkbaar niet aan jou besteed.
Je kon dit wel verwachten tubbie:

5e14c8115cff976a31e5cd49f48c5ed1.png

Hypocriet dat ie is.
 

DeletedUser

Guest
Icetubby, waarom heb je je dorpsnaam veranderd?
Tis alsof iemand je gerapporteerd heeft bij support ;)
 

DeletedUser70568

Guest
lol doe eens rustig, ik kata ook mensen die pp farmen op hun dorp, vind dat je wel genoeg tijd hebt gehad om te pp-farmen nub
 

DeletedUser70568

Guest
snap niet dat je zo een heel drama maakt omdat ze je na anderhalve maand beginnen weg te vegen om een nieuw farmdorpje te creeren, that's the game

denk dat je wel genoeg premiumpunten zult gefarmt hebben
 
Reactiescore
3.536
Wolf Of Wall Street uit RIP en hun meteen de oorlog verklaard, toen zijn stam weer opgeheven. Zijn mede buur/pp acc Lion Cub of Cintra zou ook nog uit RIP gaan als ik goed geïnformeerd ben :D

Kunnen 1 van beide bespelers een verklaring afleggen, dan kan ik het dossier afronden? :)
 
Bovenaan