Top/Flop spelers

Reactiescore
3.583
Waarom begin je over een speler die hier niet eens post of is die Joker gelinkt aan mij? :s
 

DeletedUser

Guest
Aangezien het al een tijdje stil is geweest:
Flop speler: Silent Wolf

Tjah.. Waar zal ik beginnen. Zover ik gezien heb, wordt het account bespeeld door 2 spelers. Samuel en Alex(andro). Arrogantie is natuurlijk te merken bij de spelers , maar skills kunnen zij jammer genoeg nog niet laten zien. Gezamenlijk gediscussieerd over een mogelijke gezamenlijke aanval en onderlinge NAP , prima. Gisteren trein verstuurd op Langemage gestuurd om hem weg te vegen. Helaas 2 gesniped, kan gebeuren. SIlent Wolf kwam er achter en besloot het weg te snoepen van mij. Prima, beetje uitdaging.
Dan komt een P.M van de o zo machtige Alex en Samuel

Silent Wolf gisteren om 23:04 uur
langemage edelen wij trouwens, je toestemming is blijven haken, wij waren al lang op dit dorp aan het azen. in een half uur komt mijn edel aan en hij is gelijk volgestackt.

ik ben sowieso heel de avond op dus doe geen rare dingen.

echter heeft Samuel een mooi aanbod voor je om onze MB te worden, ga je hiermee akkoord?

Met vriendelijke groet, ~Alexandro
Team: Silent Wolf

Silent Wolf vandaag om 04:19 uur
nee, wij hebben onze redenen :) ik was Sws niet echt van plan om een samenwerking te doen tenzij je al MB was gegaan zodat je klein zou blijven :D

Anyway ik ga effen veder met werken. reageer wel wat later

samuel

Tuurlijk komt mijn recap dan :)

https://nl51.tribalwars.nl/public_report/ab7c9f0217032201edab9b9bccb680ed

Nou wat besluiten de spelers dan aangezien zij mij niet 1 op 1 kan terwijl zij wel 7x zo hoog zijn? Juist! extra spelers bijhalen.
Wat komisch is dat het volgens hun "slim "gespeeld is.

Silent Wolf op 04.09. om 18:18 uur
tja je moet ergens beginnen :) ik had het liever het anders gezien, maar alle dorpen van onze stam genoot King Bob de bouwer hebben ze dankzij ons ;)

normaal edel ik dorpen vanaf 3k minimaal in het begin, maar daar zijn er gewoon niet veel van helaas.

Samuel

Silent Wolf op 05.09. om 13:15 uur
ik naai niet zolang ik niet genaaid word. word ik wel genaaid pak ik je 10x zo hard terug,

dat ter zijde je komt er niet in, door je punten en je ligging en ik denk niet dat je dat in haalt.
ik wil best een tijdelijke PBG om gezamelijk rtuus aan te pakken, in een maand kan er veel gebeuren.


Met vriendelijke groet, ~Alexandro
Team: Silent Wolf

Silent Wolf vandaag om 18:59 uur
Maat, dat was njet alles, we zijn aan het farmen hahahaha.

De slimste overleven in dit spel en in dit geval ben jij dat niet.

Mvg,
A

tjah, en dan behoren tot de "beste"stam van W51.

p.s. cata's smederij mollen op mensen die 7x lager zijn dan jij is niet pro, maar laf.
 
Reactiescore
3.583
Zien er mij wel enorme faal spelers uit als ik het zo bekijk, jouw account leeft ook nog zie ik? Stuur die Rtuus even een pm waarin die speler zegt hem aan te pakken heb je er meteen een pbg bij ;)
 

DeletedUser

Guest
Zien er mij wel enorme faal spelers uit als ik het zo bekijk, jouw account leeft ook nog zie ik? Stuur die Rtuus even een pm waarin die speler zegt hem aan te pakken heb je er meteen een pbg bij ;)
Denk dat Rtuus geen tijd heeft om PM's te lezen :') moet natuurlijk alle tijd investeren in PP besteden denk ik.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
aha, nee maar dat is wel leuk. Mensen aan de openbare schandpaal kloppen doe ik ook graag. Stiekem wacht ik nog steeds tot ik gestabbed wordt op W51.
 
Reactiescore
3.583
Haha ja het ging zelfs zo ver dat ik op w44 en w45 dacht ik een stablist topic begon waarin spelers stabs konden melden en ik ging dan beslissen of die op de stablist kwam of niet. Die speler zijn naam kwam dan in het heel groot fluo groen te staan in de begin post. Ik deed het wel objectief ofc! Maar de meldingen bleven komen en de discussie werden langer en langer. Dus was ermee gekapt enkel nog stabtopics over spelers dus!
 

DeletedUser76400

Guest
Heel erg interessant de reactie's van aelinis, voor de duidelijkheid hij heeft simpelweg het gelukt gehad dat mijn co in slaap viel en ik afwezig was.

Mooie recap van hem niets te klagen, zijn hoofddorp is die heel snel kwijt samen met het dorp wat die heeft ge-recapt.

Als hij een PBG met rtuus aangaat is het alsnog zelfmoord voor hem, heb genoeg pm's om hem nog zwarter te maken daar.

Wat het mooie is, hij knipt zijn pm's weg en plakt die er niet bij best laf.

Ik heb mijn woordje gedaan hier, en meneer doet nu een backtime zal zodadelijk wel een leuk berichtje plaatsen van wat waar de resultaten van waren.

Zullen we zien wie de flop speler is.

Met vriendelijke groet,
Alexandro
 
Bovenaan