Top/Flop spelers

DeletedUser68954

Guest
Gewoon alleen de burger bestellen en voor de rest alles weg laten :D
 

DeletedUser76365

Guest
Je krijgt de burger dan wel 'vers' gemaakt bij een aparte bestelling, zeggen ze :eek:
 

DeletedUser77799

Guest
Silvarian=flop omdat hij bijna net zoveel dorpen verloren is, als de hoeveelheid gram vetten in een Big Tasty Bacon.
 

DeletedUser77155

Guest
denk eerder dat hij in de steek is gelaten door zijn stam
de nr 1 stam wilde hem geen def geven heb ik begrepen omdat ze volhielden dat hij gefaked zou worden

zelfde als bij die andere edict speler die verliest

leiding denkt aan zichzelf in edict
 

Deleted User - 487871837

Guest
denk eerder dat hij in de steek is gelaten door zijn stam
de nr 1 stam wilde hem geen def geven heb ik begrepen omdat ze volhielden dat hij gefaked zou worden

zelfde als bij die andere edict speler die verliest

leiding denkt aan zichzelf in edict

Onzin eerste klas dit.
 

DeletedUser76162

Guest
denk eerder dat hij in de steek is gelaten door zijn stam
de nr 1 stam wilde hem geen def geven heb ik begrepen omdat ze volhielden dat hij gefaked zou worden

zelfde als bij die andere edict speler die verliest

leiding denkt aan zichzelf in edict

lol
 

DeletedUser50613

Guest
Sandokan die een evaluatie geeft van leiderschap.. hou je liever aan waar je goed in bent, beetje complotten zien en doen alsof iedereen tegen je werkt. (laatste is wel vaak het geval, raar maar waar)
 

DeletedUser77155

Guest
tja als jullie het onzin vinden hoe komt het dan dat silvarian alles verliest? ik weet het wel maar ja jullie zullen het nooit toegeven dat in edict alleen maar haantjes en solospelers zitten
 

DeletedUser50613

Guest
Ben je familie van Jannes toevallig Sando? Die 'weet' ook altijd alles, nuja.. dat denkt die toch vaak in elk geval :)
 
Bovenaan