Top/Flop spelers

Reactiescore
3.541
Het is niet omdat we het een faal van jouw account vinden dat we vinden dat aelinis het goed gedaan heeft. We wachten op het rapportje.
 

DeletedUser10982

Guest
Nou, zie je maar weer. R.I.P. geen topstam, ze staan alleen momenteel bovenaan.
 

DeletedUser

Guest
Heel erg interessant de reactie's van aelinis, voor de duidelijkheid hij heeft simpelweg het gelukt gehad dat mijn co in slaap viel en ik afwezig was.

Mooie recap van hem niets te klagen, zijn hoofddorp is die heel snel kwijt samen met het dorp wat die heeft ge-recapt.

Als hij een PBG met rtuus aangaat is het alsnog zelfmoord voor hem, heb genoeg pm's om hem nog zwarter te maken daar.

Wat het mooie is, hij knipt zijn pm's weg en plakt die er niet bij best laf.

Ik heb mijn woordje gedaan hier, en meneer doet nu een backtime zal zodadelijk wel een leuk berichtje plaatsen van wat waar de resultaten van waren.

Zullen we zien wie de flop speler is.

Met vriendelijke groet,
Alexandro

Hallo Alex fijn dat je nog gereageerd hebt. Echter zie ik dat jouw arrogantie nog niet verminderd is aangezien je nu hard outplayed wordt en overal hulp probeert te zoeken.
We kunnen hieruit al concluderen dat je zelf momenteel niet genoeg troepen hebt om te blocken en nu gewoon zo veel mogelijk def probeert op te sprokkelen van je stamgenoten. Bewijst maar weer dat je zelfs iemand van 3300 niet zelf aan kan. Daarnaast vind ik het diep triest dat je de stamleden van mijn overgenomen dorp contacteert om hun tegen mij te laten keren. ( 2 edels versturen met volle clear om het voor jou voor te edelen). Maarja, dit is wel allemaal "slim"volgens jou ;').

We zullen niet zien wie de flop speler is. We weten al wie de flop speler is.
 

DeletedUser76400

Guest
We will see, R.I.P. is een top stam en blijft een top stam.
Je kan me arrogant noemen maar jij bent dalijk wel je dorpen kwijt :)

en tsja wat dacht je dan als je net 3 dorpen hebt ge-edeld is het moeilijk om binnen 1 dag die dorpen vol def te bouwen ^^

Veel succes nog aelinis, volgens mij ben jij de flop ;)

btw zijn al 2 full clears kwijt geraakt op ander mans dorpen en hier maak jij gebruik van met enigzinds succes, voor maar pak hem beet 2 dagen ;)

Tw moet je tactisch spelen en dat deed jij simpelweg niet je mag het noemen hoe je wilt.

Je probeert me zwart te maken omdat je al hebt gemerkt dat je het niet aan kunt ;)

Rapportje komt 9 uur binnen en wordt hier geplaatst en inderdaad het staat gestackt niets mis mee volgens mij?

Met vriendelijke groet,
Alexandro
 

DeletedUser10982

Guest
We will see, R.I.P. is een top stam en blijft een top stam.
Je kan me arrogant noemen maar jij bent dalijk wel je dorpen kwijt :)

en tsja wat dacht je dan als je net 3 dorpen hebt ge-edeld is het moeilijk om binnen 1 dag die dorpen vol def te bouwen ^^

Veel succes nog aelinis, volgens mij ben jij de flop ;)

btw zijn al 2 full clears kwijt geraakt op ander mans dorpen en hier maak jij gebruik van met enigzinds succes, voor maar pak hem beet 2 dagen ;)

Tw moet je tactisch spelen en dat deed jij simpelweg niet je mag het noemen hoe je wilt.

Je probeert me zwart te maken omdat je al hebt gemerkt dat je het niet aan kunt ;)

Rapportje komt 9 uur binnen en wordt hier geplaatst en inderdaad het staat gestackt niets mis mee volgens mij?

Met vriendelijke groet,
Alexandro
R.I.P. is geen topstam, leuk dat jij dat wel vindt, maar dat zegt meer over jou
 

DeletedUser74252

Guest
geen enkele winnaar van eender welke wereld staat in de eerste maand/2 maand bovenaan. Degene die het luidst TOPSTAM schreeuwt verdwijnen na de eerste de beste gecoördineerde aanval.
 

DeletedUser59200

Guest
We kunnen in dit stadium van de wereld nog niet oordelen of het top of flop is. Er zitten denk wel aantal spelers in die redelijk goed zijn maar op dit moment moet het stamcluster nog vormen dus er kan nog van alles gebeuren.
En in elke stam vallen er spelers af die het niet volhouden maar dat hou je bij elke wereld.

Ben zeker benieuwd naar de ontwikkelingen van de wereld en of alles nog bij elkaar gaat blijven, op dit moment staat RIP wel sterk.
 
Reactiescore
216
er gaan er nooit komen.

Inb4 jANNES een "nagel hen aan de schandpaal" topic maakt :oops:
 

DeletedUser59200

Guest
Stelletje ongeduldige mensen hier, neem aan dat hij nog aan moet komen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Aangezien het niet een geheim meer is : Hierbij de aanvalsbericht. Heeft wel 1 edel verloren ( aangezien ik +1 kreeg bij adelslachter).

*edit* lol durft Silent Wolf niet te laten zien dat ie volgestacked is door zijn stam? :')

vdHUCM7.png
 

DeletedUser76400

Guest
Aelinis was me voor :D

jup 1 edel dood niet erg, jij bent alles kwijt dat is wel erger denk in
 

DeletedUser59200

Guest
zo te zien backtime was netjes enkel stond er net even te veel os :p
 
Bovenaan