Top/Flop spelers

Reactiescore
1.075
tsja, de domste zet van spyke was eigenlijk de samenwerking met bact. stopzetten en een samenwerking met hype beginnen destijds tegen ons :p
 

DeletedUser77689

Guest
Dat is allemaal van voor mijn tijd :D maar idd achteraf gezien vrij dom
 

DeletedUser75558

Guest
Jullie hadden ook TNB maar die zijn slecht behandeld door jullie.
Makkelijk praten als je er niks van weet merk je meteen. Je hoort alleen een kant van het verhaal en je wilt niet eens weten hoe het echt gegaan is. Je gaat vervolgens zeggen dat malle makkers aankomt met simpele one liners, terwijl je op dit moment echt precies hetzelfde doet vind je niet? Buiten dat heeft TNB van spyke echt zoveel clears mogen ontvangen en zijn wij altijd bereid geweest hun te helpen, terwijl zij blijkbaar achter onze rug om in hun groep heel veel dingen achterwegen laten (een bg met paramore), wat we duidelijk aangaven toen we die bg aanboden. Zij gooien er zelf vervolgens met de pet naar en vallen amper of dramatisch aan op danoontje en dan spyke de schuld geven dat we hun slecht behandeld hebben? Bah dat is gewoon ongelofelijk zielig en dan verdien je echt geen respect bij het zeggen dat ze nog een eerlijke nederlaag willen krijgen.
 

DeletedUser

Guest
Makkelijk praten als je er niks van weet merk je meteen. Je hoort alleen een kant van het verhaal en je wilt niet eens weten hoe het echt gegaan is. Je gaat vervolgens zeggen dat malle makkers aankomt met simpele one liners, terwijl je op dit moment echt precies hetzelfde doet vind je niet? Buiten dat heeft TNB van spyke echt zoveel clears mogen ontvangen en zijn wij altijd bereid geweest hun te helpen, terwijl zij blijkbaar achter onze rug om in hun groep heel veel dingen achterwegen laten (een bg met paramore), wat we duidelijk aangaven toen we die bg aanboden. Zij gooien er zelf vervolgens met de pet naar en vallen amper of dramatisch aan op danoontje en dan spyke de schuld geven dat we hun slecht behandeld hebben? Bah dat is gewoon ongelofelijk zielig en dan verdien je echt geen respect bij het zeggen dat ze nog een eerlijke nederlaag willen krijgen.

Wij hadden geen BG met paramore. Wij hadden enkel de intentie niet om hem aan te vallen, dat is een groot verschil. Als een stamlid vertrekt en een 7-dagen-NAP voorstelt, wordt er meestal van uitgegaan dat dit is om je fronten op orde te brengen. Wij gingen sowieso in de nabije toekomst op kroepoek en hij zou ook op ons gaan (gebeurde zelfs tijdens de BG).
Een BG waarbij beide partijen andere doeleinden hebben lukt nu eenmaal niet, ook al start het met een gezamelijke aanval op danooontje.
 

DeletedUser75558

Guest
Wij hadden geen BG met paramore. Wij hadden enkel de intentie niet om hem aan te vallen, dat is een groot verschil. Als een stamlid vertrekt en een 7-dagen-NAP voorstelt, wordt er meestal van uitgegaan dat dit is om je fronten op orde te brengen. Wij gingen sowieso in de nabije toekomst op kroepoek en hij zou ook op ons gaan (gebeurde zelfs tijdens de BG).
Een BG waarbij beide partijen andere doeleinden hebben lukt nu eenmaal niet, ook al start het met een gezamelijke aanval op danooontje.
Dan is het jullie fout dat jullie met een bg akkoord gaan en wel willen profiteren van onze steun op danoontje, beetje omgekeerde wereld vind je niet? Wel clears vragen en vervolgens klagen dat wij jullie niet goed behandelen. Dat van kroepoek konden we inderdaad verwachten ja en we respecteren ook de keuze van het afzeggen van de bg, maar vervolgens zeggen dat spyke jullie niet goed behandeld? Dat is gewoon uitermate zielig en kan echt niet gezegd worden.
 

DeletedUser

Guest
Dan is het jullie fout dat jullie met een bg akkoord gaan en wel willen profiteren van onze steun op danoontje, beetje omgekeerde wereld vind je niet? Wel clears vragen en vervolgens klagen dat wij jullie niet goed behandelen. Dat van kroepoek konden we inderdaad verwachten ja en we respecteren ook de keuze van het afzeggen van de bg, maar vervolgens zeggen dat spyke jullie niet goed behandeld? Dat is gewoon uitermate zielig en kan echt niet gezegd worden.

Voor de duidelijkheid, ik zie die woorden enkel uit de mond van andere personen komen, die inderdaad niet van het hele gebeuren op de hoogte zijn.
 

DeletedUser20611

Guest
Makkelijk praten als je er niks van weet merk je meteen. Je hoort alleen een kant van het verhaal en je wilt niet eens weten hoe het echt gegaan is. Je gaat vervolgens zeggen dat malle makkers aankomt met simpele one liners, terwijl je op dit moment echt precies hetzelfde doet vind je niet? Buiten dat heeft TNB van spyke echt zoveel clears mogen ontvangen en zijn wij altijd bereid geweest hun te helpen, terwijl zij blijkbaar achter onze rug om in hun groep heel veel dingen achterwegen laten (een bg met paramore), wat we duidelijk aangaven toen we die bg aanboden. Zij gooien er zelf vervolgens met de pet naar en vallen amper of dramatisch aan op danoontje en dan spyke de schuld geven dat we hun slecht behandeld hebben? Bah dat is gewoon ongelofelijk zielig en dan verdien je echt geen respect bij het zeggen dat ze nog een eerlijke nederlaag willen krijgen.

Malle makkers kwam alleen met one liners, ik post éénmaal één zin. Maargoed dat conclusies trekken niet je sterkste kant is is niks nieuw.

Zoals ik het begrepen heb kwam er amper hulp van jullie kant, ik heb ook één dag op Danooontje gedeft en toen was het voornamelijk TNB-inc maargoed één zwaluw maakt inderdaad de zomer niet dus daar mag ik me niet op baseren.
Verder heb je helemaal gelijk: een verhaal heeft twee kanten: maar als ik de gemiddelde post zag hier vanuit het Spyke-kamp kon dat verhaal me wel gestolen worden. De ene achterlijke post na de andere zorgden ervoor dat ik het verhaal dus niet hoefde te horen.

De uiteindelijk breuk was door aanvallen vanuit het Spyke kamp op het TNB kamp tijdens een BG: je kan lullen over kanten van een verhaal wat je wilt maar dat hoort gewoon niet. In welke omstandigheden dan ook is dat niet meer dan logisch dat het daar stopt. Niks met ongelofelijk zielig te maken. Als morgen de rest van Hunt besluit Alexander te recruiten ipv Dauntless bijvoorbeeld, dan leave ik ook meteen omdat ik weet hoe de spelers op Alex zijn. Maakt dat mij dan ongeloofelijk zielig?

Dan is het jullie fout dat jullie met een bg akkoord gaan en wel willen profiteren van onze steun op danoontje, beetje omgekeerde wereld vind je niet? Wel clears vragen en vervolgens klagen dat wij jullie niet goed behandelen. Dat van kroepoek konden we inderdaad verwachten ja en we respecteren ook de keuze van het afzeggen van de bg, maar vervolgens zeggen dat spyke jullie niet goed behandeld? Dat is gewoon uitermate zielig en kan echt niet gezegd worden.

Een bondgenoot aanvallen lijkt me heel duidelijk 'niet goed behandelen'. Een BG ga je ook enkel aan als je er voordeel uithaalt: zij kregen clears, jullie kregen een lastigere situatie voor ons. Heeft niks met profiteren te maken.

Het AF is geen plaats waar je door in elke post 'zielig' te schreeuwen ineens serieus genomen gaat worden. Als ik me niet vergis ben jij trouwens gewoon Malle makkers onder een andere naam: geen idee waarom je ineens veranderd bent maar inhoudelijk zijn je posts er niet op vooruit gegaan. Je doet wel je best om langere stukken tekst te maken, pluim daarvoor.

Voor de duidelijkheid, ik zie die woorden enkel uit de mond van andere personen komen, die inderdaad niet van het hele gebeuren op de hoogte zijn.

Ik citeer enkel wat me verteld is.
 

DeletedUser75558

Guest
b
Malle makkers kwam alleen met one liners, ik post éénmaal één zin. Maargoed dat conclusies trekken niet je sterkste kant is is niks nieuw.

Zoals ik het begrepen heb kwam er amper hulp van jullie kant, ik heb ook één dag op Danooontje gedeft en toen was het voornamelijk TNB-inc maargoed één zwaluw maakt inderdaad de zomer niet dus daar mag ik me niet op baseren.
Verder heb je helemaal gelijk: een verhaal heeft twee kanten: maar als ik de gemiddelde post zag hier vanuit het Spyke-kamp kon dat verhaal me wel gestolen worden. De ene achterlijke post na de andere zorgden ervoor dat ik het verhaal dus niet hoefde te horen.

De uiteindelijk breuk was door aanvallen vanuit het Spyke kamp op het TNB kamp tijdens een BG: je kan lullen over kanten van een verhaal wat je wilt maar dat hoort gewoon niet. In welke omstandigheden dan ook is dat niet meer dan logisch dat het daar stopt. Niks met ongelofelijk zielig te maken. Als morgen de rest van Hunt besluit Alexander te recruiten ipv Dauntless bijvoorbeeld, dan leave ik ook meteen omdat ik weet hoe de spelers op Alex zijn. Maakt dat mij dan ongeloofelijk zielig?



Een bondgenoot aanvallen lijkt me heel duidelijk 'niet goed behandelen'. Een BG ga je ook enkel aan als je er voordeel uithaalt: zij kregen clears, jullie kregen een lastigere situatie voor ons. Heeft niks met profiteren te maken.

Het AF is geen plaats waar je door in elke post 'zielig' te schreeuwen ineens serieus genomen gaat worden. Als ik me niet vergis ben jij trouwens gewoon Malle makkers onder een andere naam: geen idee waarom je ineens veranderd bent maar inhoudelijk zijn je posts er niet op vooruit gegaan. Je doet wel je best om langere stukken tekst te maken, pluim daarvoor.



Ik citeer enkel wat me verteld is.

Je begint het al goed "zoals ik heb begrepen", je moet niet dingen gaan roepen waar je geen enkel bewijs voor hebt, wat je later in de zin een beetje probeert aan te geven alleen wilt het je toch niet echt lukken om dat zogenaamde feit te vergeten. De posters daarnaast kunnen misschien wat anders overkomen dan jij de gemiddelde poster hier inschat, maar dat geeft je geen recht meteen z'on ridicule conclusie te trekken, dus dat conclusies trekken zit er bij jou ook niet in, althans als we jou logica gebruiken.

Dat de uiteindelijke breuk door de aanvallen van kroep kwamen is ook grote onzin, omdat TNB zelf kroepoek probeerde te cf'en doormiddel van het edelen van bb's in zijn cluster en wat dus de tegenaanval van kroepoek zeker wel enigzinds rechtvaardigd, dus kortom het is ook maar net hoe je het bekijkt. Die vergelijking van jou klopt dan ook echt geen snars van en dan raad ik je ook zeker aan om in de toekomst eens beter de situatie eerst eens beter te onderzoeken voordat je random dingen gaat roepen.
 

DeletedUser20611

Guest
b


Je begint het al goed "zoals ik heb begrepen", je moet niet dingen gaan roepen waar je geen enkel bewijs voor hebt, wat je later in de zin een beetje probeert aan te geven alleen wilt het je toch niet echt lukken om dat zogenaamde feit te vergeten.

Ik heb me zelden zo hard aan iemand geergerd, feli.

Ik zeg dan ook in mijn eerste zin dat ik me daar niet op mag baseren. Lees misschien eens me post voor je wat gaat typen. Waar claim ik dat het een feit is? Ik zeg letterlijk dat ik het van andere heb gehoord en het daarom niet als basis mag gebruiken.

De posters daarnaast kunnen misschien wat anders overkomen dan jij de gemiddelde poster hier inschat, maar dat geeft je geen recht meteen z'on ridicule conclusie te trekken, dus dat conclusies trekken zit er bij jou ook niet in, althans als we jou logica gebruiken.

Na je één keer te moeten quoten snap ik al weer waarom ik zo weinig mogelijk contact met jullie wil hebben. Ga je gewoon de hele tijd mijn eigen woorden omdraaien en tegen me gebruiken? Of las je 'conclusie trekken' en vond je dat een leuke uitdrukking en herhaal je het daarom?

Dat de uiteindelijke breuk door de aanvallen van kroep kwamen is ook grote onzin, omdat TNB zelf kroepoek probeerde te cf'en doormiddel van het edelen van bb's in zijn cluster en wat dus de tegenaanval van kroepoek zeker wel enigzinds rechtvaardigd, dus kortom het is ook maar net hoe je het bekijkt. Die vergelijking van jou klopt dan ook echt geen snars van en dan raad ik je ook zeker aan om in de toekomst eens beter de situatie eerst eens beter te onderzoeken voordat je random dingen gaat roepen.

Jullie recruiten een ex-lid van je BG die duidelijk daar niet mee akkoord zouden gaan. Als je dat normaal vind dan denk ik dat we beter gewoon het hierbij laten.
'Tegenaanval enigzins rechtvaardigt' - Voor je een tegenaanval hebt moet er een aanval zijn. Cf'en is niet netjes maar in vergelijking met een ex-lid van je BG meteen recruiten is cf'n niks.

Heb al lang door dat ik me tijd verspil door op jouw posts in te gaan. Je zult me dus ook nietmeer zien reageren. Blijf volgende keer gewoon op Malle Makkers posten, dan weet ik dat ik je niet serieus moet nemen.
 

DeletedUser

Guest
Het breken van de BG had 2 redenen:
- De aanvallen van kroepoek, wij die hem al gingen aanvallen en alles daarrond. (het zogenaamde slecht behandelen van een BG)
- Het feit dat ons enig doelwit op dat moment Danooontje was, en dit maar voor de helft van onze stam. Om vervolgens plots al onze troepen op danooontje en de rest van Hunt te sturen leek ook diplomatisch gezien een slechte zet.

Niet iedereen vond dat beide redenen even belangrijk waren. Vandaar dat er misschien wat misverstanden zijn van hoe onze BG al dan niet afgelopen is.

Misschien ook handig om te vermelden: Er is geen sprake van een recrutering van een ex-lid van een BG. Kroepoek stapte over naar Spyke, waarna er gesprekken volgden met Spyke dat zij ons konden helpen tegen Danooontje. Zoals al eerder vermeld, zijn deze gesprekken veel te snel afgehandeld en zorgde dit ook deels voor de warrige BG (Als je al van een BG kon spreken, ook dat was in het begin vrij onduidelijk. Niet iedereen gaat er steeds van uit dat een samenwerking ook onmiddellijk een BG oplevert.
 

DeletedUser77689

Guest
Aangezien jij hier meer informatie over blijkt te hebben, wie van de leden van Spyker heeft eigenlijk die gesprekken gevoerd over de samenwerking tussen onze stammen? Misschien wel leuk om te melden maar die samenwerking is nooit voorgelegd aan de leden van Spyker, nooit een enquete over geweest of überhaupt een discussie over gevoerd, misschien in de stammenspyke maar heb daar niemand over gehoord aan wie ik dat heb gevraagd en zal dan in 1 middag besloten moeten zijn. Verder was onze stamleiding (timon) nieteens op de hoogte van deze ''Bg'',, vandaar dat ik TNB ook nooit als bg heb gezien en het verbreken van de samenwerking ook niet als iets lelijks heb ervaren. Het enige waar ik mn aanmerkingen over heb is dat er direct een massaaanval op Kroepoek werd gelanceerd, dat blijft nietecht netjes.
 

DeletedUser

Guest
Aangezien jij hier meer informatie over blijkt te hebben, wie van de leden van Spyker heeft eigenlijk die gesprekken gevoerd over de samenwerking tussen onze stammen? Misschien wel leuk om te melden maar die samenwerking is nooit voorgelegd aan de leden van Spyker, nooit een enquete over geweest of überhaupt een discussie over gevoerd, misschien in de stammenspyke maar heb daar niemand over gehoord aan wie ik dat heb gevraagd en zal dan in 1 middag besloten moeten zijn. Verder was onze stamleiding (timon) nieteens op de hoogte van deze ''Bg'',, vandaar dat ik TNB ook nooit als bg heb gezien en het verbreken van de samenwerking ook niet als iets lelijks heb ervaren. Het enige waar ik mn aanmerkingen over heb is dat er direct een massaaanval op Kroepoek werd gelanceerd, dat blijft nietecht netjes.

Dit is bij ons wel voorgelegd, maar op een dag waarop ik door redenen niet kon inloggen. En zoals ik al eerder ergens vermeld had, het aanvallen van kroepoek was een reactie op aanvallen van hem. Het mogen er dan maar 5 geweest zijn, het mogen dan nog scouts geweest zijn, aanvallen zijn aanvallen, dus ik denk niet dat er dan nog sprake moet zijn van het afspreken van een NAP. Ik herinner mij ook duidelijk dat er bij ons de vraag kwam 'is er nu sprake van een BG met Spyke, als we gaan samenwerken' waarna het enige antwoord was 'geen idee, wij gaan daarvan uit maar ik weet niet of zij daarvan uitgaan'. Aangezien er langs beidde kanten blijkbaar getwijfeld werd of er nu al dan niet een BG was, vind ik ook dat er moeilijk over stabben gesproken kan worden. Het was gewoon een samenwerking van het moment, wij waren Danooontje aan het aanvallen en jullie wouden Hunt aanvallen.
 

DeletedUser77689

Guest
Lol, iemand moedwillig clusterfucken nadat je een NAP of samenwerking afspreekt is niet de manier van doen toch :p,, verder had Kroepoek verschillende berichten gestuurd om hier wat aan te doen maar werd hier niet op de juiste manier op gereageerd. Dat hij dan 5 scoutaanvallen de deur uitdoet is niet zo heel ernstig toch?? Is niet zo dat hij dat allemaal wilde maar meer dat jullie hem daartoe dwongen
 

DeletedUser

Guest
Lol, iemand moedwillig clusterfucken nadat je een NAP of samenwerking afspreekt is niet de manier van doen toch :p,, verder had Kroepoek verschillende berichten gestuurd om hier wat aan te doen maar werd hier niet op de juiste manier op gereageerd. Dat hij dan 5 scoutaanvallen de deur uitdoet is niet zo heel ernstig toch?? Is niet zo dat hij dat allemaal wilde maar meer dat jullie hem daartoe dwongen

je vergeet nog steeds dat de clusterfucks nog verdergingen van ervoor, wanneer er geen samenwerking was. De samenwerking als stam was gewoon een fout langs beide kanten, slecht geregeld en met een pak mankementen. daarnaast toont het volgende berichtje ook wel dat er meer plannen waren dan die scouts en niet enkel van Kroepoek zelf.

Schattig van je dat je meteen zulk taalgebruik erbij haalt, beetje neerbuigend nietwaar? En misschien moet jij even alles terug gaan lezen. TNB viel en maakte cf bij kroepoek, hierdoor gaven wij hem een offensieve ondersteuning, dat ze dan zo gaan miepen bij jullie kan ik niks aan doen, zal wel liggen aan de speelstijlen van sommige daar.

En mijn mening? ik mag hier gewoon posten wat ik wil, ik vraag niet wat jij er van vindt, of wat iemand anders er van vind, maak je hierom vooral geen zorgen.
 
Reactiescore
1.075
zieke troepen wel
 
Bovenaan