Top/Flop spelers

DeletedUser61134

Guest
Ik interesseer me alleen in mezelf dus al mijn aandacht geef ik aan mezelf, wat resulteert in dat ik afgeleid raakte van school.
Dit heb ik opgelost door een vaste groep mensen te regelen die dagelijks vertellen hoe geweldig ik ben zodat ik dit zelf niet meer hoefde te doen.

Misschien ook eens proberen Gilles :eek:
 

DeletedUser7072

Guest
Er zijn zoveel mensen die dat doen he, het bekendste voorbeeld is James Sidis.

William James Sidis (/ˈsaɪ dɪs/; April 1, 1898 – July 17, 1944) was an American child prodigy with exceptional mathematical abilities and a claimed mastery of many languages. After his death, his sister made the unverifiable claim that his IQ was "the very highest that had ever been obtained," but any records of any IQ testing that Sidis actually took have been lost to history.[1] He entered Harvard at age eleven and, as an adult, was claimed to be conversant in over forty languages and dialects. It was later acknowledged, however, that some of the claims made were exaggerations, with a researcher stating "I have been researching the veracity of primary sources of various subjects for about twenty-eight years, and never before have I found a topic so satiated with lies, myths, half-truths, exaggerations, and other forms of misinformation as is in the history behind William Sidis".[2] Sidis became famous first for his precocity and later for his eccentricity and withdrawal from public life. Eventually, he avoided mathematics altogether, writing on other subjects under a number of pseudonyms.

Dit is Rebecca²

150 hier en dat komt er ook niet bepaald uit, dus bakkes nubcakes.

normaal.png


Dus maar 0.04% van de bevolking heeft dezelfde of een hogere intelligentie als jij? Dat wil zeggen 1 op ongeveer 2300 mensen. 130 correspondeert nog ongeveer met de top 2%, dat klinkt nog wel enigzins plausibel maar dit is wel een flinke claim.

Ik zou zeggen neem hier allemaal een voorbeeld aan:

quote-winning-a-nobel-prize-is-no-big-deal-but-winning-it-with-an-iq-of-124-is-really-something-richard-p-feynman-71-21-43.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Elke test schijnt andere uitkomsten steeds te geven, maar rond die koers dus. Waarschijnlijk zal het een volgende wel wat lager uitvallen. Is verder ook niet zo interessant, want het gaat er inderdaad om wat je er mee doet. En ik speel dit lijpe schijt spel i.p.v. iets nuttigs te doen.
 

DeletedUser7072

Guest
Misschien tijd om te stoppen dan, is een hele verademing hoor. Kun je net als mij hier nog een beetje dom lullen en je zit nergens meer aan vast.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Uiteraard, moest het over jou gaan zou jij het niet liken zeker.............
 

DeletedUser61134

Guest
Blijf erbij dat ik hier het beste God kan vervangen. Even sadistisch.

#BeccaForGod2016
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Blijf erbij dat ik hier het beste God kan vervangen. Even sadistisch.

#BeccaForGod2016

Vind ik ook dan ben je eindelijk eens opgerot.

Eens wat meer ontopic ;
Welke topspeler(s) van Met Ui gaat de boel dragen in het Noorden?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser61134

Guest
Vind ik ook dan ben je eindelijk eens opgerot.

Eens wat meer ontopic ;
Welke topspeler(s) van Mono gaat de boel dragen in het Noorden?

Ze hebben allemaal geen tijd daarvoor.
Zijn te druk met incomings negeren en doen alsof ze niks zien :eek:
 

DeletedUser7072

Guest
Wie is beter denken jullie, de deluxe of mono vleugel van met UI?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wie is beter denken jullie, de deluxe of mono vleugel van met UI?

Geen van beide.
De combinatie 4FAOT, No1Rules, Murus en TMS is by far het beste wat Met Ui te bieden heeft.
 

DeletedUser75778

Guest
Het noorden is al aan het verliezen. Het zuiden krijgt over een tijdje pas front. En de core lijkt me aan elkaar gewaagd. Verwacht idd veel van het viertal wat Melvin opnoemde.
 
Bovenaan