Top/Flop spelers

DeletedUser7072

Guest
Ik was vroeger erger dan Rebecca hoor, en Sjoert spande al helemaal de kroon. Al die irritante fake accounts, maar sinds ik hier niet meer speel komt het terug, een verontrustend teken. Maar jij voed het dan ook wel.

don__t_feed_the_troll___by_blag001-d5r7e47.png


Als je je hier gewoon aan houd komt alles goed. Wat ik vooral grappig vind om te zien is dat er geen mod is gekomen om orde op zaken te stellen hier :D
 

DeletedUser7072

Guest
Jij valt nog wel mee, beetje Martin achtig maar dan iets scherper. Mijn laatste initiatief was de infiltratie van ABC samen met Sander, kijk Rebecca dat zijn nou echte trollacties. Kun je wat van leren ;)
 

DeletedUser61134

Guest
Jij valt nog wel mee, beetje Martin achtig maar dan iets scherper. Mijn laatste initiatief was de infiltratie van ABC samen met Sander, kijk Rebecca dat zijn nou echte trollacties. Kun je wat van leren ;)

En het infiltreren van Fide is geen troll? :(
Ze hebben me nog niet gekicked :eek:
 

DeletedUser61134

Guest
*Olie op het vuur. Ken je taal, infantiel jong. Jij doet je niet dom voor, maar je bent het gewoon.

Nederlands is mijn taal niet, duid weer op kortzichtigheid aka infantiel gedrag.
Was in de war met "batubara di atas api", wat wel letterlijk naar kool op het vuur vertaald word.

Maar Gilles, hoe overleef je met je eigen lage IQ? :eek:
 

DeletedUser61134

Guest
Gilles heeft volgens mij een prima IQ, boven de 120 denk ik wel.

Ja zelfs in onze VF chat heeft ze mensen hun wenkbrauwen doen fronzen, dan moet je wel echt ver gaan....

120 is nog wel normaal, top 10% ofzo (heb kaart niet uit mn hoofd geleerd en ga niet checken)

Moeten ze ook geen zwaktes tonen :(
Dan ga ik persoonlijke aanvallen plegen :eek:
 
Reactiescore
1.015
Ik ben te lui om te studeren, ja (kan het niet opbrengen om leerstof te bekijken na school. je kan dat trouwens noemen hoe je wilt). Echter ben ik zeer ijverig in m'n werk en heb momenteel leuk werk, goedbetaald en ik verzet veel werk, (net als mijn collega) voor 3-4 mensen elke dag opnieuw.

Denk dat ik mijn talenten nu gewoon gebruik op mijn werk en ik ben blij met hoe mijn leven nu gaat.
 
Bovenaan