Top/Flop spelers

DeletedUser76748

Guest
Zelfs met die schildwapens kan je niet zo'n groei hebben hoor. Wat had je allemaal dan van bonussen?

Ik zeg niet dat ik geen PP heb gebruikt, maar niet erg veel. Welke bonussen wij gebruikt hebben gaat jou niets aan ^^. Wie wil dat nou weten van een flop speler :)
 
Reactiescore
1.700
*Apple, anders vraagt die het niet he ;). En ik ben ook wel benieuwd.
 

DeletedUser75413

Guest
Ik wil dat wel weten welke bonussen jij gebruikt dat je zo kan groeien. Aangezien je niet zo heel veel pp gebruikt hebt? Hoeveel pp is niet zo erg veel?
 

DeletedUser76528

Guest
Ik wil dat wel weten welke bonussen jij gebruikt dat je zo kan groeien. Aangezien je niet zo heel veel pp gebruikt hebt? Hoeveel pp is niet zo erg veel?

Wss die van net zoveel munten als dorpen krijgen heel vaak gebruiken.
 

DeletedUser40933

Guest
Zijn altijd leugens als mensen komen zich verdedigen dat ze geen PP-hoeren zijn. Natuurlijk ben je dat wel. Man up en geef het toe.
 

DeletedUser76528

Guest
Zijn altijd leugens als mensen komen zich verdedigen dat ze geen PP-hoeren zijn. Natuurlijk ben je dat wel. Man up en geef het toe.

Nu ik dat account zijn statistieken bekijk, is het inderdaad onmogelijk dit te halen zonder pp boost. Inderdaad sneu is dat...
 

DeletedUser73382

Guest
De pp beurs staat natuurlijk momenteel hoog, hier moet je ook rekening mee houden. Om in de beginfase voor 1 pp 600 gs te krijgen is natuurlijk ook wel erg veel. Ik denk dat hij dit bedoelt met het uitgeven van niet heel veel pp voor een hoog resultaat. Daarnaast kun je vanuit het event inderdaad leuke voordelen vergaren ten opzichte van het edelen, waar als je goed gebruik van maakt je inderdaad een leuk voordeel aan hebt. Of het een pp user is? Ja, of hij veel pp gebruikt heeft? Zeker geen 15k denk ik. Dat is blijkbaar een aantal wat niet zoveel is volgens vitalise Optionarius hahaha. Want onder dat gigantische pp gebruik ligt hij nog wel verwacht ik, 15k is natuurlijk absurd, nouja in mijn ogen dan.
 

DeletedUser75951

Guest
En dan nog, hoeveel bonussen kan je krijgen als je max. rond de 18.000 stenen had?

3 goeie bonussen en 1 middelmatige ofzo. Meer lijkt me niet mogelijk.
 

DeletedUser76748

Guest
De pp beurs staat natuurlijk momenteel hoog, hier moet je ook rekening mee houden. Om in de beginfase voor 1 pp 600 gs te krijgen is natuurlijk ook wel erg veel. Ik denk dat hij dit bedoelt met het uitgeven van niet heel veel pp voor een hoog resultaat. Daarnaast kun je vanuit het event inderdaad leuke voordelen vergaren ten opzichte van het edelen, waar als je goed gebruik van maakt je inderdaad een leuk voordeel aan hebt. Of het een pp user is? Ja, of hij veel pp gebruikt heeft? Zeker geen 15k denk ik. Dat is blijkbaar een aantal wat niet zoveel is volgens vitalise Optionarius hahaha. Want onder dat gigantische pp gebruik ligt hij nog wel verwacht ik, 15k is natuurlijk absurd, nouja in mijn ogen dan.

Eindelijk iemand waarmee ik kan instemmen. €20 euro en PP gefarmt op andere Werelden ^^, ligt nog wel een eindje weg van 15k pp :D En zeg maar gerust 750gs-1pp ratio.


Zijn altijd leugens als mensen komen zich verdedigen dat ze geen PP-hoeren zijn. Natuurlijk ben je dat wel. Man up en geef het toe.

Dit is één van de meest brainless posts die ik gezien heb in een tijdje. Als mensen zich niet verdedigen als ze PP-hoeren worden genoemd, zijn ze PP-hoeren. Doen ze dat wel, zijn ze ook PP-hoeren. Makes sense bro lol ;D
 

DeletedUser40933

Guest
Dit is één van de meest brainless posts die ik gezien heb in een tijdje. Als mensen zich niet verdedigen als ze PP-hoeren worden genoemd, zijn ze PP-hoeren. Doen ze dat wel, zijn ze ook PP-hoeren. Makes sense bro lol ;D

Jezelf geen PP-hoer noemen omdat je "een eind weg van de 15k pp" hebt uitgegeven is nochtans vrij brainless. Je standaarden van wat veel PP is liggen dan serieus scheef.

Maar het klopt dat het geen zier uitmaakt wat jij zegt: het is overduidelijk dat zo'n groei enkel en alleen maar kan bereikt worden door pp-gehoer.
 

DeletedUser76748

Guest
Jezelf geen PP-hoer noemen omdat je "een eind weg van de 15k pp" hebt uitgegeven is nochtans vrij brainless. Je standaarden van wat veel PP is liggen dan serieus scheef.

Maar het klopt dat het geen zier uitmaakt wat jij zegt: het is overduidelijk dat zo'n groei enkel en alleen maar kan bereikt worden door pp-gehoer.

Je hoeft niet zo jaloers te zijn ;)
Als iedereen die €20 uitgeeft aan dit spel een PP-hoer is, ben je er wss zelf eentje. Misschien moet jij nog leren hoe je de beurs efficiënt kan gebruiken haha :D
 

DeletedUser75413

Guest
Je hoeft niet zo jaloers te zijn ;)
Als iedereen die €20 uitgeeft aan dit spel een PP-hoer is, ben je er wss zelf eentje. Misschien moet jij nog leren hoe je de beurs efficiënt kan gebruiken haha :D

PP-beurs efficient gebruiken ofniet, je hebt er geen 10pp gebruikt, maar vele malen meer dat word hier gezegd ;)
 

DeletedUser40933

Guest
Je hoeft niet zo jaloers te zijn ;)
Als iedereen die €20 uitgeeft aan dit spel een PP-hoer is, ben je er wss zelf eentje. Misschien moet jij nog leren hoe je de beurs efficiënt kan gebruiken haha :D

Ja want ik moet wel echt jaloers zijn op die geweldige "prestaties" van je :")

Kijk, je doet maar wat je wilt wat mij betreft. Net als iedereen overigens maar als je dat begint uit te geven aan PP is het wel zo lekker de zelfkennis te hebben te beseffen dat je prestaties voornamelijk daaruit voortvloeien en niet door iets anders.
 
Reactiescore
1.700
Eindelijk iemand waarmee ik kan instemmen. €20 euro en PP gefarmt op andere Werelden ^^, ligt nog wel een eindje weg van 15k pp :D En zeg maar gerust 750gs-1pp ratio.




Dit is één van de meest brainless posts die ik gezien heb in een tijdje. Als mensen zich niet verdedigen als ze PP-hoeren worden genoemd, zijn ze PP-hoeren. Doen ze dat wel, zijn ze ook PP-hoeren. Makes sense bro lol ;D

Dat is meer dan 1500 premium punten. Ik vind dat ook aardig veel. Dus bij deze ben je gewoon een niet geile PP-Hoer.
 

DeletedUser7072

Guest
Met 9k uit de bb komen betekent dat je heel wat pp hebt gebruikt. Je gebruikt sws om de haverklap halveringen anders kun je niet zo snel een AH hebben, je koopt gs van de premiumbeurs, je ruilt wss veel met de dorpshandelaar, etc.

Het kan inderdaad dat je die pp hebt gefarmd op andere werelden en amper geld hebt uitgegeven. Dat is zeker mogelijk, maar alsnog vind ik het zielig. Op die manier is er geen lol meer aan de hele startfase, en 1000 gs van elk is heel veel als je een 100p dorpje hebt. Dus dit geeft een onevenredige voorsprong, al gebruik je er relatief weinig pp voor.
 
Bovenaan