Top/Flop spelers

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Omdat jullie geen ruk er van af wisten wat er met Jordi was gebeurd. Ik zeg niks slechts over Dirk hoor, enkel dat hij soms over dingen praat waar hij geen weet (meer) van heeft.

En Rebecca. Altijd liever een groot lelijk hoofd dan mezelf te willen gedragen als een 20 jarig tienermeisje als 40 jarige vent.
 

DeletedUser61134

Guest
Omdat jullie geen ruk er van af wisten wat er met Jordi was gebeurd. Ik zeg niks slechts over Dirk hoor, enkel dat hij soms over dingen praat waar hij geen weet (meer) van heeft.

En Rebecca. Altijd liever een groot lelijk hoofd dan mezelf te willen gedragen als een 20 jarig tienermeisje als 40 jarige vent.

Is Jordi dood? :)

En ben geen 20, man op 20 ben je nog een kleuter!
Ben al bijna 23!
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Een reden waarom je niet dom bent? Alleen is het nogal controversieel.
 

DeletedUser61134

Guest
Een reden waarom je niet dom bent? Alleen is het nogal controversieel.

Je moet in verhoudingen kijken.
Als ik dom ben, wat zijn dan de mensen die zwaktes tonen en door mij voor de gek gehouden worden?
Of op TW zijn de mensen dommer dan gemiddeld. Ook nog een optie :eek:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Een vorm van irritatie betekent niet dat mensen dommer zijn dan jij. Wat een idioot verband zeg.
 

DeletedUser61134

Guest
Een vorm van irritatie betekent niet dat mensen dommer zijn dan jij. Wat een idioot verband zeg.

Doel meer op het feit dat ze op mij reageren terwijl ik gewoon intentioneel uitdaag.
Zoals jij nu dus doet :eek:
Of wil je zeggen dat je, je tijd niet verdoet momenteel?
 
Reactiescore
1.015
Gewoon laten gaan Laurens. Iedereen weet ondertussen dat Rebecca kampt met een (terecht) minderwaardigheidscomplex. Het zich slim willen voordoen heeft ze nodig voor haar zelfvertrouwen, maar als iedereen ze negeert zal ze uiteindelijk wel vertrekken
 

DeletedUser61134

Guest
Gewoon laten gaan Laurens. Iedereen weet ondertussen dat Rebecca kampt met een (terecht) minderwaardigheidscomplex. Het zich slim willen voordoen heeft ze nodig voor haar zelfvertrouwen, maar als iedereen ze negeert zal ze uiteindelijk wel vertrekken

Nee gewoon narcisme, is geen rocket science :D
En ik doe me niet slim voor, als ik me slim voordeed ging ik wel een lange post maken met allemaal informatie van google geplukt zoals de meesten :p

Ik ben slim en hoef dit niet te bewijzen. :D
Wees blij dat je iemand zo geweldig als mij hebt kunnen leren kennen!
 

DeletedUser7072

Guest
Je methode is inderdaad anders dan die van Ashley, maar jullie willen beide slim geworden vonden. En je hebt het ook wel erg vaak over je intelligentie.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Doel meer op het feit dat ze op mij reageren terwijl ik gewoon intentioneel uitdaag.
Zoals jij nu dus doet :eek:
Of wil je zeggen dat je, je tijd niet verdoet momenteel?

Goed punt. Maar ik trek het even door naar jou. Jij voelt de neiging om op mij te reageren terwijl ik je duidelijk niet vermakelijk/irritant vind. Ik reageer niet na enkele minuten op jou, terwijl jij dat wel doet bij mij. Lieve schat, je daagt me niet uit. Als dit uitdagen is, daagt mijn professor wiskunde me zelfs uit. Misschien eerst de betekenis van woorden leren alvorens je ze gebruikt.

Je bent zoals Gilles zegt, niet slim, en je gaat het ook niet worden. Wat voor idiote grapjes beschouw jij nou als grappig. 'Trollen', daar kom je inderdaad super slim mee over Becca. Goed bezig.
 

DeletedUser61134

Guest
Je methode is inderdaad anders dan die van Ashley, maar jullie willen beide slim geworden vonden. En je hebt het ook wel erg vaak over je intelligentie.

Tja TW is dermate laag van niveau dat ik het soms wel moet aanhalen.

Dirk, welke intelligentie? Slim is ze hoe dan ook niet.

Maar wat ben jij dan als ik een goddelijk schepsel ben als je mij vergelijkt met jou ? :eek:

Goed punt. Maar ik trek het even door naar jou. Jij voelt de neiging om op mij te reageren terwijl ik je duidelijk niet vermakelijk/irritant vind. Ik reageer niet na enkele minuten op jou, terwijl jij dat wel doet bij mij. Lieve schat, je daagt me niet uit. Als dit uitdagen is, daagt mijn professor wiskunde me zelfs uit. Misschien eerst de betekenis van woorden leren alvorens je ze gebruikt.

Je bent zoals Gilles zegt, niet slim, en je gaat het ook niet worden. Wat voor idiote grapjes beschouw jij nou als grappig. 'Trollen', daar kom je inderdaad super slim mee over Becca. Goed bezig.

Ik heb ook geen tijd nodig om na te denken over een antwoord. Ik typ gewoon meteen wat neer.
De neiging om te reageren komt omdat ik er plezier aan heb om te zien hoe jullie je gedragen als apen in de dierentuin :D
Ik vind mensen met een laag intellect namelijk erg grappig.
Is gewoon een verschil van humor tussen ons. Jij hebt domme apenhumor en ik heb hoogstaand goddelijk niveau humor.

Denk je dat God de mensheid gemaakt heeft om een slim volk te bouwen? Nee, hij wil gewoon kunnen lachen om de domme dingen die sommigen doen, net zoals ik dus lach om jou
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Goddelijk niveau humor? Trollen? Je weet dat enkel de grootste debielen van de beschaving dat doen? Tjonge jonge zeg, jij bent helemaal van de wereld. :D
 

DeletedUser7072

Guest
Ik deed dat vroeger ook, en nu in mindere mate. Het is een fase waar je doorheen moet. Als je echt wil trollen moet je nieuwssites vol spammen met pro Russische onzin, daar kun je nog voor betaald worden ook. Dat noem ik slim.

Denk je dat God de mensheid gemaakt heeft om een slim volk te bouwen? Nee, hij wil gewoon kunnen lachen om de domme dingen die sommigen doen, net zoals ik dus lach om jou

Als God bestaat heeft hij wel een raar gevoel voor humor inderdaad. Eerst een perfect universum maken en ons op een paradijselijke planeet neerzetten maar wel sneaky een boom ertussen zetten met een verboden vrucht, die heel aantrekkelijk maken om te eten en dat dan verbieden. En zich dan kapot lachen als Eva er toch een hap uit neemt, paar duizend jaar later de aarde overspoelen met water omdat het kan. Dus wat dat betreft zijn er nog best overeenkomsten.
 

DeletedUser61134

Guest
Kijk Laurens, Dirk snapt me tenminste!
En ten tweede trollen is gewoon plezier maken ten kostte van anderen. Het hele doel hierachter is dom overkomen, want anders tonen mensen hun zwaktes niet.

#BeccaForGod2016
 
Bovenaan