Top/Flop spelers

Reactiescore
1.892

Tsjonge jonge, de potentiële kandidaten voor mijn benoeming "Grootste wannabe" IG in mijn toekomstige GA lijstje wordt steeds groter.

Zou je mij eens uit kunnen leggen waarom je je niet aan een PBG zou houden in de start, met mensen die je niet kent?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Nou daar ga ik echt wakker van liggen!

Omdat het tribalwars is, alsof vroeger men nooit elkaar naaide omdat dat beter uitpakte? Ik doe gewoon alles om zo snel mogelijk bovenaan te gaan staan. Vrienden zou ik nooit stabben, maar noobjes aanvallen die denken dat ze pb met mij zijn, tuurlijk.
 
Reactiescore
1.892
Nou daar ga ik echt wakker van liggen!

Omdat het tribalwars is, alsof vroeger men nooit elkaar naaide omdat dat beter uitpakte? Ik doe gewoon alles om zo snel mogelijk bovenaan te gaan staan. Vrienden zou ik nooit stabben, maar noobjes aanvallen die denken dat ze pb met mij zijn, tuurlijk.

Blijkbaar zijn bij jou de rangen naar je hoofd gestegen. Is een hoog gerankte plaats (die je zo goed als kan kopen) je meer waard dan je morele waarden? En je argument "omdat het tribalwars is" is natuurlijk een ongelooflijk slecht argument. Dus omdat andere mensen stabben, moet jij ook maar stabben? Het lijkt tegenwoordig wel een hype te zijn geworden. Vrienden of geen vrienden, je hoort je gewoon aan afspraken te houden. Of het nu een goede vriend, naaste buur of onbekende is doet er niet toe. De relatie met de persoon waarmee je een afspraak maakt is daarbij totaal irrelevant.

Dat je zegt dat "alsof men elkaar vroeg nooit naaide omdat het beter uitpakte" is ook weer een hilarische uitspraak. Dit geeft een mooi beeld van jou als speler. Het geeft precies weer waar je zwaktes liggen en hoe je daar mee omgaat. Blijkbaar is je scala aan skills dus niet van een dergelijk niveau om op een normale, sportieve wijze een hoge(re) plaats in de ranglijst te bereiken. Natuurlijk duurt het tegenwoordig met alle abusers een tikkeltje langer dar eerst. Maar dat is een kwestie van tijd, want op een gegeven moment zullen ook zij hun tekortkomingen op het gebied van vaardigheden niet meer kunnen compenseren met PP gebruik. (Niet zeggende dat elke pp-abuser geen vaardigheden heeft.) E

Daarnaast, definieer "noobjes".. Voor mij zijn noobjes ook gewoon spelers zoals jij die lak hebben aan morele normen & waarden en alles doen om maar zo hoog mogelijk gerankt te staan. Dat soort mensen kan de community missen als kiespijn.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ja ik toets ook vooral mijn morele waarden aan een spel als tribalwars.
En nee hoor ik stab niet mensen omdat andere dat doen, maar omdat ik dat zelf ook wil, dat jij dat afkeurt zal me werkelijk waar een worst wezen.

Jij hebt geen idee wat mijn skills zijn dus waarom zou je daarover beginnen, verder sluit je antwoord over dat in oorlogen stabben continue gebeurd totaal niet aan op dat statement.

We zien het op w47 he, waar de abusers nog altijd op 1 staan.

Noobjes zijn ervoor om dorpen uit te bouwen die ik kan edelen of farmen, ze zijn de mest voor mijn fleurige dorpjes. Als ze rijp zijn moet je hun vruchten plukken.
 
Reactiescore
1.892
Ja ik toets ook vooral mijn morele waarden aan een spel als tribalwars.
En nee hoor ik stab niet mensen omdat andere dat doen, maar omdat ik dat zelf ook wil, dat jij dat afkeurt zal me werkelijk waar een worst wezen.

Jij hebt geen idee wat mijn skills zijn dus waarom zou je daarover beginnen, verder sluit je antwoord over dat in oorlogen stabben continue gebeurd totaal niet aan op dat statement.

We zien het op w47 he, waar de abusers nog altijd op 1 staan.

Je morele waarden vallen simpelweg overal te toesten waar het op morele waarden aankomt, zo dus ook op een spel als Tribalwars. Leg me anders maar eens uit waarom dat niet zo zou zijn.

Ik trek een conclusie op basis van jouw uitspraken hier. De manier waarop jij jezelf hier nu profileert is alles behalve positief en zal je toekomst IG ook zeker niet ten goede doen. En of ik daarbij je skills (enorm) in twijfel trek is aan mij. Overigens een logisch gevolg, van een serie (voor mij) onbegrijpelijke uitspraken hier van jou.

Leg mij eens uit op welk statement en wat de link daarvan is met continue stabben tijdens oorlogen van met de huidige discussie? Dat ben jij namelijk, oorlogen doen momenteel helemaal niet ter zake. Weer zo een gevalletje van, omdat het daar gebeurd doe ik het ook maar? Ook wordt er zeker niet tijdens elke oorlog "continue gestabbed". Dan heb jij blijkbaar op de verkeerde werelden gespeeld. Overigens zal dat dan misschien ook de meest logische verklaring zijn van de normen en waarden die je momenteel hanteert.

Blijkbaar heb je mijn post niet goed genoeg gelezen, ik heb daarin vermeld dat het bij abusers "een tikkeltje langer duurt." Overigens kunnen we dit puntje meteen afsluiten, dat is een allang afgezaagde discussie die momenteel niet eens relevant is.

Noobjes zijn ervoor om dorpen uit te bouwen die ik kan edelen of farmen, ze zijn de mest voor mijn fleurige dorpjes. Als ze rijp zijn moet je hun vruchten plukken.
Dan hoop ik dat ik straks bij jou in de buurt kom te liggen. Dan heb ik meteen een dorpje(s) om te farmen en edelen wanneer deze rijp is. Ook de mest weet ik wel raad.;)


Noah vs hypocrisie :D
Dit zegt de man die PP abusers aan wou pakken door zelf PP te abusen. Over hypocrisie gesproken. :D
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Jij bent zeker zelf zon PP noobje?
 
Reactiescore
1.892
Jij bent zeker zelf zon PP noobje?

Frapante conclusie die je daar trekt. Ik had op een iets inhoudelijkere reactie gehoopt. Maar je mag me best opzoeken op W47 om daaruit te concluderen dat dat niet het geval is; Pure Tears From Heaven.
W48 ben ik (nog) niet actief.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Frapante conclusie die je daar trekt. Ik had op een iets inhoudelijkere reactie gehoopt. Maar je mag me best opzoeken op W47 om daaruit te concluderen dat dat niet het geval is; Pure Tears From Heaven.
W48 ben ik (nog) niet actief.

Ik heb de laatste dagen op zoveel onzin gereageerd, dat ik daar weinig zin in had.

Kleine conclusie: Jij vindt het stabben van random spelers in het begin van de wereld moreel verwerpelijk, ik vind het part of the game.
 
Reactiescore
1.892
Conclusie: Jij vindt mijn posts onzin?

En de, door jou getrokken, conlusie klopt volledig. En niet enkel in deze context, überhaupt het stabben van spelers vind ik verwerpelijk. En daarmee ook meteen de personen die zich daar schuldig aan maken.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Conclusie: Jij vindt mijn posts onzin?

En de, door jou getrokken, conlusie klopt volledig. En niet enkel in deze context, überhaupt het stabben van spelers vind ik verwerpelijk. En daarmee ook meteen de personen die zich daar schuldig aan maken.

Niet persee onzin, alhoewel een paar aantijgingen en verbanden die je zoekt redelijk onzinnig zijn.

Als jij persee zo wil spelen moet jij dat weten :).
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ongeveer alles waarover jij mijn capaciteiten en persoonlijkheid in twijfel trekt, omdat jij een andere mening over iets hebt. Plus het feit dat ik het had over een oorlog in het algemeen, niet het nadoen van mensen in andere stammenoorlogen op tw.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Noah constrictor puur baas!
 

DeletedUser

Guest
Ik ben gewoon nu al gestabt. Gecleard door degene die tegen me aangeplakt ligt. Paar dagen geleden nap mee afgesproken. Dus mn troepen (ik speel defensief, call me a noob) neergezet bij stamgenootjes. Is dit de standard of play van tegenwoordig? Vooral dat 'je bent typisch een puntenspelertje' doet het hem. Wat een niveau. En dan ook gewoon om 9 uur savonds he. De kans dat ik er niet ben of het niet zie is praktisch 0. Normaal gesproken sloop ik die stabber daar gewoon altijd.

Waarom sluit je een PBG af, terwijl je zelf een stam hebt opgericht? Ook al speel je deff, dan nog is het mijns inziens totaal overbodig.
Dit is geen aanval, gewoon een vraag.
Verder is stabben not done natuurlijk ;)
 

DeletedUser

Guest
Nou daar ga ik echt wakker van liggen!

Omdat het tribalwars is, alsof vroeger men nooit elkaar naaide omdat dat beter uitpakte? Ik doe gewoon alles om zo snel mogelijk bovenaan te gaan staan. Vrienden zou ik nooit stabben, maar noobjes aanvallen die denken dat ze pb met mij zijn, tuurlijk.

Dieven, moordenaars, oplichters, enz. maken dezelfde redenering als jou.

Het is niet omdat je er voor uitkomt dat je iets verachtelijks doet, dat het allemaal ok is. Was jij niet diegene die fors reageerde tegen PP abusers? Ben je niet een P(layer) abuser? Beetje spijtig voor jou dat je niet mee kan met de rest zonder andere spelers te bedriegen/stabben.

Ps: Make my day en reageer hoe ik kan weten dat je het nodig hebt. Antwoord: alleen mensen die op de eerlijke manier tekort komen, zoeken andere uitwegjes.
 

DeletedUser35742

Guest
Waarom sluit je een PBG af, terwijl je zelf een stam hebt opgericht? Ook al speel je deff, dan nog is het mijns inziens totaal overbodig.
Dit is geen aanval, gewoon een vraag.
Verder is stabben not done natuurlijk ;)

Een NAP, geen pbg. En wanneer ik zoiets afsluit verwacht ik dat de andere partij zich daaraan houdt.
 
Bovenaan