Top/Flop spelers

DeletedUser62977

Guest
Redelijk triest dat je pp beurs opkopen met script goedkeurd omdat iemand anders dat doet. grondstoffen kopen is al niet het meest prestigieuse ding dat je kan doen, maar het dan ook nog met een auto script doen, erg lame.
 

DeletedUser77257

Guest
Redelijk triest dat je pp beurs opkopen met script goedkeurd omdat iemand anders dat doet. grondstoffen kopen is al niet het meest prestigieuse ding dat je kan doen, maar het dan ook nog met een auto script doen, erg lame.

Ik keur het zeker niet goed wat ik gedaan heb . Maar ja ik had al een support aanvraag ingedient en er werd niet naar gekeken ....

Het is maar toen ik banned was dat andere ook banned was maar die andere doet het al lang op w 47 en begin 48 ook als je geen gsen kan nemen als het niet mogelijk is kan ik er aan doen dusja daarom deed ik het keurde het zeker niet goed

Zal niet meer gebeuren . En heb er wel spijt van ga nooit meer zo keuze maken :) heb me lesje geleerd hoor
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ik keur het zeker niet goed wat ik gedaan heb . Maar ja ik had al een support aanvraag ingedient en er werd niet naar gekeken ....

Het is maar toen ik banned was dat andere ook banned was maar die andere doet het al lang op w 47 en begin 48 ook als je geen gsen kan nemen als het niet mogelijk is kan ik er aan doen dusja daarom deed ik het keurde het zeker niet goed

Zal niet meer gebeuren . En heb er wel spijt van ga nooit meer zo keuze maken :) heb me lesje geleerd hoor

Heb je niet geprobeerd om je straf af te kopen met een dikke buidel PP?
 
Reactiescore
133
Gaumpje, welkom op het AF.

ik wil even opmerken dat het bespreken van bans niet de bedoeling is. Gaumpje is er zelf heel open over, dus ga wat mij betreft verder. Maar bespreek geen anderen die misschien wel of niet een ban hebben.
 

DeletedUser35742

Guest
Ik kan jullie wel vertellen dat ik ook misschien geen ban heb. Ben daar heel open over.
 

DeletedUser77257

Guest
Gaumpje, welkom op het AF.

ik wil even opmerken dat het bespreken van bans niet de bedoeling is. Gaumpje is er zelf heel open over, dus ga wat mij betreft verder. Maar bespreek geen anderen die misschien wel of niet een ban hebben.

Sorry zal niet meer gebeuren en bedankt voor het welkomstbericht
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Straks blijkt het gewoon 1 grote fa2 te zijn, kill.
 

DeletedUser35742

Guest
HoKuZpOkUz 21.03.16 16:52
Dag buurman,

NAPje doen?

Warchiefsven 21.03.16 16:55
dag,

prima.

HoKuZpOkUz 21.03.16 16:57
Zo. Kort en duidelijk!:) Wie weet wat de toekomst verder nog gaat brengen!

Warchiefsven 21.03.16 16:58
ben ik altijd :) geen prater. maar ben wel in een voor een gezellig babbeltje af en toe.

HoKuZpOkUz 21.03.16 16:59
Haha prima. Zal je zo af en toe eens lastig vallen met een gesprekje dan. Succes hier!

Warchiefsven 21.03.16 16:59
ik ben opzich wel een pbg nodig hier.. zie je spuit 11? grote stam..

HoKuZpOkUz 21.03.16 17:01
Ja, maar dan kijk ik naar mijn stam en denk ik...och. Samenvoeging van mn 3 topstammen van vorige werelden. Not afraid. Ik speel defensief trouwens. Als ik je kan helpen moet je maar roepen. Maar de eerste week na de BB, zeker op een trage wereld als dit, moet je het nog kunnen redden met burgerwacht alleen:)

Warchiefsven 21.03.16 17:01
ja.. maar burgerwacht is waste :D

HoKuZpOkUz 21.03.16 17:02
Maar als het nodig is is het nodig!

Warchiefsven 21.03.16 17:03
daar heb je gelijk in ;) maar je wie zou er nu al veel bijl enzo hebben? denk niet veel

HoKuZpOkUz 21.03.16 17:04
Bijl? Vast niemand:)

Warchiefsven 21.03.16 17:04
lichte cav natuurlijk al wel van die opdrachten

HoKuZpOkUz 21.03.16 17:05
LC gaat kapot tegen burgerwacht. Maak me echt geen zorgen:)

Warchiefsven 21.03.16 17:05
ik ook niet xD burgerwacht telt als speer namelijk

Warchiefsven 21.03.16 17:10
waarom wou je eigenlijk een nap met mij als ik vragen mag?

HoKuZpOkUz 21.03.16 17:11
Je ligt tegen me aan. Ik ben een heel, heel sterke late game speler maar een slechte starter. Heb weinig zin om in de beginfase stuk gespeeld te worden, dus maar een beetje zekerheid inbouwen:)

Warchiefsven 21.03.16 17:20
haha ja dat kan natuurlijk ook

HoKuZpOkUz 24.03.16 14:14
Heb die lui van spuit 11 gemarkeerd. Liggen inderdaad flink in de buurt.

Warchiefsven 24.03.16 14:16
die heb ik ook gemarkeerd.. zo weet ik wie er in mn grond gebied ligt

HoKuZpOkUz 24.03.16 14:17
In principe zijn wij open voor nieuwe leden trouwens.

Warchiefsven 24.03.16 14:19
als wij nou eens gaan fuseren :) zou veel beter wezen

HoKuZpOkUz 24.03.16 14:19
Jij en ik of de stammen?

Warchiefsven 24.03.16 14:19
de stammen van ons

HoKuZpOkUz 25.03.16 15:09
Zie nu pas dat je leiding bent. Met wie zou je over willen komen?

Warchiefsven 25.03.16 15:11
onze stammen samen fuseren betekent samenvoegen, iedereen houd dezelfde functie. en als jullie leiding willen zijn kun je dat aangeven. en eventueel een verandering in naam kan overlegd worden. ik vind het wel een goed idee om iedereen in 1 stam te gooien, jij ook?

HoKuZpOkUz 25.03.16 15:15
In mijn stammen is altijd iedereen samen leiding, ik ben meer een aanspreekpunt. Iedereen samenvoegen gaat me te ver. Ik ken al mijn spelers, ook degenen met weinig punten. Maar die van jou...

Warchiefsven 25.03.16 15:17
ik ken bijna al mn spelers.. de helft ken ik in het echt. en dan houd het op :)

HoKuZpOkUz 25.03.16 15:18
Misschien iets voor later...

Warchiefsven 25.03.16 20:34
goed idee.

HoKuZpOkUz 25.03.16 21:03
Hoezo val je aan?

HoKuZpOkUz 25.03.16 21:03
Wauw, wat een lamlul.

HoKuZpOkUz 25.03.16 21:05
Goed, 1 kans om jezelf te verklaren.

Warchiefsven 25.03.16 21:06
omdat je me zo'n puntenspelertje lijkt die mij later ineens gaat pakken, omdat je zo snel groeide. bleek wel ;)

HoKuZpOkUz 25.03.16 21:07
???

We hadden een NAP. Een paar dagen geleden afgesproken. Je stabt nu al?

Warchiefsven 25.03.16 21:07
je bent gewoon een punten spelertje en je houd mij te vriend om zelf lekker te groeien. ik heb je wel door

Warchiefsven 25.03.16 21:07
je hebt geen aanvallen of wat dan ook gedaan

Ik ben gewoon nu al gestabt. Gecleard door degene die tegen me aangeplakt ligt. Paar dagen geleden nap mee afgesproken. Dus mn troepen (ik speel defensief, call me a noob) neergezet bij stamgenootjes. Is dit de standard of play van tegenwoordig? Vooral dat 'je bent typisch een puntenspelertje' doet het hem. Wat een niveau. En dan ook gewoon om 9 uur savonds he. De kans dat ik er niet ben of het niet zie is praktisch 0. Normaal gesproken sloop ik die stabber daar gewoon altijd.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hahaha dat is me wat:D
 

DeletedUser75329

Guest
Hokuz volhouden! Hulp is onderweg!!

b6e0cdef482bdb00c47625ffc2f7d4c7.png
 

DeletedUser61161

Guest
Ik ben gewoon nu al gestabt. Gecleard door degene die tegen me aangeplakt ligt. Paar dagen geleden nap mee afgesproken. Dus mn troepen (ik speel defensief, call me a noob) neergezet bij stamgenootjes. Is dit de standard of play van tegenwoordig? Vooral dat 'je bent typisch een puntenspelertje' doet het hem. Wat een niveau. En dan ook gewoon om 9 uur savonds he. De kans dat ik er niet ben of het niet zie is praktisch 0. Normaal gesproken sloop ik die stabber daar gewoon altijd.

Wat een noob ben je ook he (facepalm)
Waarom nu al een nap afspreken :p dan vraag je er ook gewoon om :p
 
Reactiescore
13
Neen omdat je ten eerste de skills niet hebt om dat te maken en ten tweede je er nooit had opgekomen

Ik ga verder gaan met scripten maar zal nu allemaal met legale dingen zijn was 1 foutje dat ik niet meer ga maken

Love gaumpje :)

Ik vraag me gwn 1 ding af hoe durf jij je op het AF te vertonen je pp abused om 1ste te staan niet dat je dat lang had volgehouden , maar dan nog vragen of je mag scripten :eek: en het uberhaupt gebruiken van bots

schaam je diep triest..:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Je mag bij mij komen spelen Hokuz

Maar ff serieus ik stab ook iedereen die ik niet ken waarmee ik een nap of bgn afspreek (speler tussen speler zijnde dan...) doet iedereen toch?
 
Reactiescore
1.892
Je mag bij mij komen spelen Hokuz

Maar ff serieus ik stab ook iedereen die ik niet ken waarmee ik een nap of bgn afspreek (speler tussen speler zijnde dan...) doet iedereen toch?

Dit is gewoon een slechte, vervroegde 1 april grap hoop ik toch?
 
Bovenaan