Top/Flop spelers

DeletedUser61161

Guest
En waar houdt het dan op? houden ze op met pp abusers katapulteren bij 1 dorp/1 mil/5 mil etc etc?
 
Reactiescore
1.869
het verschil is dat Sander geen intentie heeft om daadwerkelijk serieus te spelen en iets met het PP voordeel te doen, hij doet het enkel om de pp abusers een lesje te leren die wel de intentie hebben om een groot voordeel te creëren tegenover hun buurt met hun abuse gedrag.
Zie niet in hoe dat als scheef gezien kan worden, maarja ik begrijp jouw visie toch nooit zou wel aan mij liggen:rolleyes:

Dus enkel wat pp abusen om andere abusers kapot te katapulteren vind jij niet hypocriet en het spel verzieken? Dan zal het dus inderdaad aan jou liggen dat je mijn visie niet begrijpt. Prima dat Sander pp abusers weg wil hebben, maar als hij zoiets weg wil hebben zal hij toch zelf het goede voorbeeld moeten geven.
 

DeletedUser77229

Guest
Vast wel, maar ik heb nog 60-70k pp van het farmen van afgelopen werelden. Zullen wij gewoon voor de grap een wereld verneuken? Mis kunnen we vandaag al adelshoeve hebben :D

PP snoepers hebben we al gezien 400 punten in twee dagen...
 

DeletedUser5114

Guest
Dus enkel wat pp abusen om andere abusers kapot te katapulteren vind jij niet hypocriet en het spel verzieken? Dan zal het dus inderdaad aan jou liggen dat je mijn visie niet begrijpt. Prima dat Sander pp abusers weg wil hebben, maar als hij zoiets weg wil hebben zal hij toch zelf het goede voorbeeld moeten geven.

Ik vindt het katapulteren van pp abusers niet het spel verzieken nee, vindt het wel jammer dat het tot zover moet komen.
Maarja als Innogames geen limiet op pp gebruik zet en gevestigde namen binnen de community ook gewoon dood leuk mee doen aan dit gedrag in plaats van er tegen in te gaan, komen personen zoals Sander met dit soort plannetjes.

:edit als je ziet hoe fel er gereageerd word tegen stabbers op het forum, als er nu eens zo gereageerd werd op het pp abusen in plaats van het te accepteren en zelfs doodleuk mee gaan doen dan waren zon plannetjes totaal overbodig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.869
Ik vindt het katapulteren van pp abusers niet het spel verzieken nee,
En je mist het punt weer volledig. Het gaat mij niet om het katapulteren op zich.
Het gaat mij om de manier waarop ze dit willen gaan bereiken. Ze geven aan dat ze alle spelers willen katapulteren die in grote mate PP abusen, het klinkt als een nobel idee vergis je daar niet in. Maar dan wordt er ook aangegeven op welke wijze ze dit doel willen gaan bereiken. Namelijk, door eerst zelf een flinke smak PP er doorheen te jagen;

E: CI, wij beginnen met een groep van 15 man 1-2 weken later op deze wereld. Ieder heeft op hun account minimaal 50k pp, mocht je willen dan kunnen wij jou ook een account geven met 50k pp.

En dit terwijl ze zo tegen PP abusen zijn.. Ik stel me dan ook veel vragen waarom ze juist voor deze weg kiezen. Waarom niet gewoon zonder PP? Want de huidige werkwijze slaat werkelijk alles en is enorm hypocriet. Als je toch de ouderwetse manier van TW spelen wil representen, wees een man en doe het zelf dan ook zonder PP. Want via een weg als deze nemen veel mensen jullie alles behalve serieus. En het lijkt me toch een vrij serieuze zaak en serieuze intentie. Want dat geef je namelijk zelf ook al aan in één van je posts;
Men moet aanzien hebben voor ons. :)

Dan, om nog even een vorige post van Sander aan te halen;
Vast wel, maar ik heb nog 60-70k pp van het farmen van afgelopen werelden. Zullen wij gewoon voor de grap een wereld verneuken? Mis kunnen we vandaag al adelshoeve hebben
Ten eerste geeft Sander14 hier zelf al aan dat hij op deze manier een wereld kan verneuken, iets wat ik later ook aanhaalde en waar Sander14 zelf overigens later zichzelf gewoon keihard tegenspreekt met het volgende;
onze intentie schaadt niet
Verder gaat trouwens niemand mij wijs maken dat 15 man met meer dan 50k PP per account een wereld niet zal schaden.

Maar om terug te komen op de quote daarvoor, je geeft aan dat je zo tegen het PP abusen bent. Wat doe je in godsnaam met een account waarop je voor 60-70k aan PP mee hebt gefarmd? Zoveel farm je niet zomaar bij elkaar, ook zeker niet zonder er enige tijd in te steken. Ik geloof vast dat je aan (maximaal) 10k ook ruim voldoende hebt, wil je er niet mee abusen. Met wat voor motieven heb je dan zoveel PP gefarmd? Dat je PP hebt gefarmd voor FA, PA en dergelijke, kan ik nog begrijpen. Maar waarom doorgaan tot 70k als je toch niet abused? Of dacht je nog voor 70k aan PA e.d te gaan besteden.. 200 PP per maand voor PA, 200 PP voor AM en 30 PP voor FA. Dat maakt 430 PP per maand, per spelend account. Er van uitgaand dat je 70k hebt zou je hier dus nog iets meer dan 162 maanden mee kunnen rondkomen. Denk je dat je over 13 jaar nog steeds zo actief speelt dat je van al die premium functies nog volop gebruik zal maken?
Conclusie; Ik snap niet waarom je de moeite hebt genomen om voor 70k PP te farmen als je er toch niet mee van plan was te abusen? (Want die conclusie mag ik wel trekken lijkt me, gezien het feit je zo tegen abusen bent.)
 

DeletedUser5114

Guest
En je mist het punt weer volledig. Het gaat mij niet om het katapulteren op zich.
Het gaat mij om de manier waarop ze dit willen gaan bereiken. Ze geven aan dat ze alle spelers willen katapulteren die in grote mate PP abusen, het klinkt als een nobel idee vergis je daar niet in. Maar dan wordt er ook aangegeven op welke wijze ze dit doel willen gaan bereiken. Namelijk, door eerst zelf een flinke smak PP er doorheen te jagen;

Alright het gaat je dus om de reden dat hij er dan zelf ook een smak PP tegen aangooit, ik zal een voorbeeld geven van 47 hoe wil je een account zoals bij Noire wegspelen zonder er zelf PP in te gooien?
Dit zijn geen random noobs die je simpel weg kunt wegspelen door meer kwaliteit te hebben. (het gaat hier om de start waarbij hun er heel wat premium puntjes tegenaan gegooid hebben)
Ik neem aan dat Sander deze spelers wil katapulteren voordat ze teveel schade hebben aangericht aan hun omgeving.
Dit is dus vrijwel alleen mogelijk door er zelf heel wat PP er tegen aan te gooien.

Eventjes on topic het is hier op het fora wel extreem stilletjes voor een start? :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.869
Alright het gaat je dus om de reden dat hij er dan zelf ook een smak PP tegen aangooit, ik zal een voorbeeld geven van 47 hoe wil je een account zoals bij Noire wegspelen zonder er zelf PP in te gooien?
Dit zijn geen random noobs die je simpel weg kunt wegspelen door meer kwaliteit te hebben. (het gaat hier om de start waarbij hun er heel wat premium puntjes tegenaan gegooid hebben)
Ik neem aan dat Sander deze spelers wil katapulteren voordat ze teveel schade hebben aangericht aan hun omgeving, dit is dus vrijwel alleen mogelijk door zelf heel wat PP er tegen aan te gooien.

Ten eerste, dat maakt het absoluut niet minder hypocriet. Ten tweede, je benoemd nu team Noire als "geen random noobs" maar dit is irrelevant aangezien je het juist niet om kwaliteiten gaat maar om het PP abuse. Ik lig, al sinds de start, tegen 3 grote (top20) PP abusers aan en ik ben er nog steeds zonder dat ik PP heb lopen abusen. (En ja ik heb al aanvalletjes gekregen van één van hen.) Dat ze hun verdiende loontje krijgen ga ik ook wel voor zorgen:)p) maar als je zulke spelers wil aanpakken zijn er talloze andere opties om zulke abusers aan te pakken. Je zal simpelweg iets meer geduld moeten hebben, en dit is niet eens in alle gevallen zo. Vergis je niet, ik praat hier het abusen op zich absoluut niet mee goed. Maar er zijn ook andere manieren om zoiets op te lossen dan jezelf tot een dergelijk niveau te verlagen wat de personen in kwestie omschrijven als 'een wereld verneuken'.. Want in principe doen zij nu precies hetzelfde als degenen die zij zo verachten en zijn ze in mijn ogen niet minder erg.
 

DeletedUser5114

Guest
Ten eerste, dat maakt het absoluut niet minder hypocriet. Ten tweede, je benoemd nu team Noire als "geen random noobs" maar dit is irrelevant aangezien je het juist niet om kwaliteiten gaat maar om het PP abuse. Ik lig, al sinds de start, tegen 3 grote (top20) PP abusers aan en ik ben er nog steeds zonder dat ik PP heb lopen abusen. (En ja ik heb al aanvalletjes gekregen van één van hen.) Dat ze hun verdiende loontje krijgen ga ik ook wel voor zorgen:)p) maar als je zulke spelers wil aanpakken zijn er talloze andere opties om zulke abusers aan te pakken. Je zal simpelweg iets meer geduld moeten hebben, en dit is niet eens in alle gevallen zo. Vergis je niet, ik praat hier het abusen op zich absoluut niet mee goed. Maar er zijn ook andere manieren om zoiets op te lossen dan jezelf tot een dergelijk niveau te verlagen wat de personen in kwestie omschrijven als 'een wereld verneuken'.. Want in principe doen zij nu precies hetzelfde en zijn ze in mijn ogen niet minder erg.

Wat ik probeerde aan te kaarten met dat voorbeeldje over Noire is dat je een account zoals dat je in de start simpel weg niks hebt in te brengen.
Het duurt veel te lang totdat je op ze gaat inlopen (als dat zelfs al gebeurd) hierdoor laat je ze veel te lang hun omgeving stuk maken.
En het klopt dat je kunt verdedigen tegen abusers maar er zelf iets tegen doen is een heel stuk lastiger, dit merk je zelf toch ook wel neem ik aan in de situatie die je net vermelde?

Ik heb ook reeds aangegeven dat ik het ook zeer jammer vindt dat het op deze manier opgelost moet worden.
Maarja ik zelf zie het liever zo gedaan worden, dan dat dit abuse gewoon getolereerd wordt.
Ik vind het gewoon zeer jammer dat het spel waar ik ooit zo veel plezier in heb beleeft, door onder andere deze manier helemaal na de klote is.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Ik ga al m'n pp opmaken samen met Sander!! Samen hebben we 130k, veel plezier iedereen :D
 

DeletedUser5114

Guest
moet wel zeggen dat het hier zo dood als een pier is.. en dat op dag twee :eek:
 

Deleted User - 487936070

Guest
Noooooo je weet dat je wel een soort van belasting aan tw moet betalen voor je mij kan aanvallen?
 

DeletedUser72524

Guest
het verschil is dat Sander geen intentie heeft om daadwerkelijk serieus te spelen en iets met het PP voordeel te doen, hij doet het enkel om de pp abusers een lesje te leren die wel de intentie hebben om een groot voordeel te creëren tegenover hun buurt met hun abuse gedrag.
Zie niet in hoe dat als scheef gezien kan worden, maarja ik begrijp jouw visie toch nooit zou wel aan mij liggen:rolleyes:

Allereerst amen voor jou!

En waar houdt het dan op? houden ze op met pp abusers katapulteren bij 1 dorp/1 mil/5 mil etc etc?

We zullen alleen in de beginfase actief zijn, omdat er in deze fase het meeste voordeel wordt gepakt d.m.v. pp.

Dus enkel wat pp abusen om andere abusers kapot te katapulteren vind jij niet hypocriet en het spel verzieken? Dan zal het dus inderdaad aan jou liggen dat je mijn visie niet begrijpt. Prima dat Sander pp abusers weg wil hebben, maar als hij zoiets weg wil hebben zal hij toch zelf het goede voorbeeld moeten geven.

Weet je, Dream Team! Je hebt gelijk! Ik ga daar niet over liegen. Ik zou inderdaad het goede voorbeeld moeten geven en ik heb dit 9 werelden volgehouden en de harde kern van de tw-community heeft dit 8 werelden volgehouden om in ieder geval niet in grote hoeveelheden pp te gebruiken. Helaas en dan echt met nadruk op helaas is het nodig om pp te abusen om het begrip pp abusen weer minder te laten accepteren in de community. Zie mij maar als een Donald Trump die zijn rijkdom gebruikt om zijn land te herstellen. #maketwgreatagain

PP snoepers, dat vind ik een toffe!

Die houden we er in! Een veel leuker woord dan pp abusers!

Ik vindt het katapulteren van pp abusers niet het spel verzieken nee, vindt het wel jammer dat het tot zover moet komen.
Maarja als Innogames geen limiet op pp gebruik zet en gevestigde namen binnen de community ook gewoon dood leuk mee doen aan dit gedrag in plaats van er tegen in te gaan, komen personen zoals Sander met dit soort plannetjes.

:edit als je ziet hoe fel er gereageerd word tegen stabbers op het forum, als er nu eens zo gereageerd werd op het pp abusen in plaats van het te accepteren en zelfs doodleuk mee gaan doen dan waren zon plannetjes totaal overbodig.

Dit dus, ik heb het al verschillende keren aangekaart. Maar ik vind dat TW het verplicht is om een limiet er op in te stellen vanwege het menselijk aspect die zij jammer genoeg niet hebben. Je moet begrijpen dat TW een verslavingsgevoelig spel is en men is met verslavingen vaak bereid om meer geld uit te geven dan dat zij beschikken. Tevens speler er een hoop kindjes TW (die je vaak niet ziet op het AF en daardoor het een vertekend beeld geeft hoeveel kindjes er daadwerkelijk spelen).

En dit terwijl ze zo tegen PP abusen zijn.. Ik stel me dan ook veel vragen waarom ze juist voor deze weg kiezen. Waarom niet gewoon zonder PP? Want de huidige werkwijze slaat werkelijk alles en is enorm hypocriet. Als je toch de ouderwetse manier van TW spelen wil representen, wees een man en doe het zelf dan ook zonder PP. Want via een weg als deze nemen veel mensen jullie alles behalve serieus. En het lijkt me toch een vrij serieuze zaak en serieuze intentie. Want dat geef je namelijk zelf ook al aan in één van je posts;

Omdat het zonder pp abusen niet kan ;) Jij hebt een voorbeeld waar jij als overlevende tussen spelers zit. Goed zo! Maar overlevende zijn of overheersende zijn twee verschillende punten.

Dream Team. zei:
Ten eerste geeft Sander14 hier zelf al aan dat hij op deze manier een wereld kan verneuken, iets wat ik later ook aanhaalde en waar Sander14 zelf overigens later zichzelf gewoon keihard tegenspreekt met het volgende;
Verder gaat trouwens niemand mij wijs maken dat 15 man met meer dan 50k PP per account een wereld niet zal schaden.

Voor zij die mij herkennen die weten dat ik vaak sarcastische opmerkingen maak. Dit was een sarcastische opmerking, een soort van parodie op Angels (verschrikkelijke stam trouwens). Ohja ik ben verplicht om je te vertellen dat mensen met een hogere IQ beter in staat zijn om sarcasme te herkennen, maar dat zijn irrelevante onderzoeken.

Dream Team. zei:
Maar om terug te komen op de quote daarvoor, je geeft aan dat je zo tegen het PP abusen bent. Wat doe je in godsnaam met een account waarop je voor 60-70k aan PP mee hebt gefarmd? Zoveel farm je niet zomaar bij elkaar, ook zeker niet zonder er enige tijd in te steken. Ik geloof vast dat je aan (maximaal) 10k ook ruim voldoende hebt, wil je er niet mee abusen. Met wat voor motieven heb je dan zoveel PP gefarmd? Dat je PP hebt gefarmd voor FA, PA en dergelijke, kan ik nog begrijpen. Maar waarom doorgaan tot 70k als je toch niet abused? Of dacht je nog voor 70k aan PA e.d te gaan besteden.. 200 PP per maand voor PA, 200 PP voor AM en 30 PP voor FA. Dat maakt 430 PP per maand, per spelend account. Er van uitgaand dat je 70k hebt zou je hier dus nog iets meer dan 162 maanden mee kunnen rondkomen. Denk je dat je over 13 jaar nog steeds zo actief speelt dat je van al die premium functies nog volop gebruik zal maken?
Conclusie; Ik snap niet waarom je de moeite hebt genomen om voor 70k PP te farmen als je er toch niet mee van plan was te abusen? (Want die conclusie mag ik wel trekken lijkt me, gezien het feit je zo tegen abusen bent.)

Mocht je het willen weten, na w47 heb ik veel gesprekken gehad via skype van mensen die er genoeg hadden dat sommige spelers tw verzieken met hun pp gebruik. Ik kan de namen noemen, mocht je willen. Dat zijn namen die je veel op het AF tegenkom, jammer genoeg. Doordat ik fel reageerde tegen dit schavuit kreeg ik veel steun zelfs uit onverwachte hoeken. Er zaten hier ook een aantal spelers bij die pp hebben gefarmd wellicht met zo'n intentie, maar uiteindelijk op tijd inzagen dat ze het spelletje verneuken voor een groot aantal mensen en zelfs levens moeilijker maken voor enkelen. Dit zijn de mensen die mij hebben gesponsord of ook meedoen met dit project. Verder hebben we tientallen kleinere sponsors weten te creëren en staan we nog steeds open om meer sponsors te krijgen die dit een tof idee vinden! Wellicht dat we dit dan in een routine kunnen gaan doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
660
Die houden we er in! Een veel leuker wordt dan pp abusers!

Ik wil niet de taal nicht uithangen, maar dit is een stap te ver, hopelijk een auto verbetering of dergelijke.
Vorige week nog ene die het woord geld (betaalmiddel) vervoegde, het moet toch echt niet gekker worden.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Ik denk dat Sander gewoon nog een beetje dronken is :p Die 14-jarigen kunnen nog niet zo goed tegen drank he.
 
Bovenaan