Top/Flop spelers

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Goed verhaal, lekker kort!
 

DeletedUser64230

Guest
Stelletje jankies
laat iedereen lekker doen waar hen piemels hard van worden
totaal irrelevante discussie binnen dit topic trouwens
 
Reactiescore
660
Deze wereld is sowieso sterker dan die w47 flop!

:cool:
 

DeletedUser72524

Guest
Goed verhaal, lekker kort!

Martin, het punt is dat iedereen mag doen wat ie wil. TW stelt de mogelijkheden, dus het is aan een ieder om te doen wat zij willen. Echter moet je weten dat werelden kleiner en minder spannend (leuk) gaan worden als je met een grote groep veelvuldig pp gaat spenderen, ik geef niet kritiek op Angels (omdat ze profijt maken van mogelijkheden), maar ik geef kritiek op Jannes en Jordi die toen hypocriet tw weer wilde herstellen.

Dan nu wel 48 gerelateerd houden, het is mijn keuze om nu een poging te doen om TW te herstellen. Hierbij roep ik een ieder op om mij een pm te sturen waar de pp abusers zitten en daarnaast roep ik iedereen op om 2 keer na te denken of je wel pp wil abusen, omdat wij jou zullen kata'en naar een puntenaantal waarvan wij het fair vinden.
 
Reactiescore
660
Ik begrijp het allemaal wel maar katapulteren? Echt?
 

DeletedUser

Guest
Rang Naam Stam Score Datum
1 Scientia Potentia Est. 3.503 gisteren
2 Quiet Calamity S.Pion 3.311 gisteren
3 xfuse-terminator S.Pion 3.205 gisteren
4 thunzer Spinae 3.073 gisteren
5 Stroeve Zetpil. DARK 3.047 gisteren

Om maar ff terug te komen op spike suggesties :D
 

DeletedUser

Guest
Rang Naam Stam Score Datum
1 Scientia Potentia Est. 3.503 gisteren
2 Quiet Calamity S.Pion 3.311 gisteren
3 xfuse-terminator S.Pion 3.205 gisteren
4 thunzer Spinae 3.073 gisteren
5 Stroeve Zetpil. DARK 3.047 gisteren

Om maar ff terug te komen op spike suggesties :D

Zal jou eens spiken. :speer:
 

DeletedUser

Guest
Rang Naam Stam Score Datum
1 Scientia Potentia Est. 3.503 gisteren
2 Quiet Calamity S.Pion 3.311 gisteren
3 xfuse-terminator S.Pion 3.205 gisteren
4 thunzer Spinae 3.073 gisteren
5 Stroeve Zetpil. DARK 3.047 gisteren

Om maar ff terug te komen op spike suggesties :D

Zonder dollen, hoe kom jij aan farmstats?:eek:
 

DeletedUser77215

Guest
Dan nu wel 48 gerelateerd houden, het is mijn keuze om nu een poging te doen om TW te herstellen. Hierbij roep ik een ieder op om mij een pm te sturen waar de pp abusers zitten en daarnaast roep ik iedereen op om 2 keer na te denken of je wel pp wil abusen, omdat wij jou zullen kata'en naar een puntenaantal waarvan wij het fair vinden.

Dus, jij en jouw team gaan keihard PP-abusen en iedereen die dat ook wilt doen gaan jullie boycotten om "een statement te maken en TW te herstellen"?

Ook straf dat je nog eens oproept naar iedereen om zeker niet te abusen.

Wat mensen tegenwoordig al niet verzinnen om hoog te scoren op de ranglijsten...
 

DeletedUser72524

Guest
Dus, jij en jouw team gaan keihard PP-abusen en iedereen die dat ook wilt doen gaan jullie boycotten om "een statement te maken en TW te herstellen"?

Ook straf dat je nog eens oproept naar iedereen om zeker niet te abusen.

Wat mensen tegenwoordig al niet verzinnen om hoog te scoren op de ranglijsten...

Het punt is dat wij op zekere hoogte op gaan houden met deze wereld, dus geen intentie hebben om te presteren. Onze dorpen zal voor diegene die het wel verdient en op skills onze dorp(en) kunnen overnemen. Het principe is dus hetzelfde, het is pp- abusen, de intentie is anders en onze intentie schaadt niet, maar herstelt. Bewust voor het woord herstellen gekozen overigens, zie ons maar als degene die de troep van sommige spelers gaan opruimen. En vooral de community, dat pp-abusers nog aanzien kunnen krijgen is bizar. Men moet aanzien hebben voor ons:)
 

DeletedUser77215

Guest
Dat is het meest bizarre plan dat ik in heel mijn carrière als Guust Flater op dit forum al gelezen heb...
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Martin, het punt is dat iedereen mag doen wat ie wil. TW stelt de mogelijkheden, dus het is aan een ieder om te doen wat zij willen. Echter moet je weten dat werelden kleiner en minder spannend (leuk) gaan worden als je met een grote groep veelvuldig pp gaat spenderen, ik geef niet kritiek op Angels (omdat ze profijt maken van mogelijkheden), maar ik geef kritiek op Jannes en Jordi die toen hypocriet tw weer wilde herstellen.

Dan nu wel 48 gerelateerd houden, het is mijn keuze om nu een poging te doen om TW te herstellen. Hierbij roep ik een ieder op om mij een pm te sturen waar de pp abusers zitten en daarnaast roep ik iedereen op om 2 keer na te denken of je wel pp wil abusen, omdat wij jou zullen kata'en naar een puntenaantal waarvan wij het fair vinden.

Je praat echt tegen je geweten in man.
 
Reactiescore
1.892
Zelf pp abusen onder het mom "tw te herstellen van pp abusers".. Dat is wellicht het meest hypocriete wat ik ooit heb meegemaakt. :confused:
 
Reactiescore
245
Als ik dit gesprek kan volgen gaan niet pp abusers nu pp abusen om de pp abusers een lesje te leren? :confused:

Of ben ik volledig de mist in gegaan? :D
 
Reactiescore
1.892
Nee hoor, het klopt volledig wat je zegt. Maar ben ik dan de enige die dat enorm scheef vindt? :rolleyes:
 

DeletedUser5114

Guest
het verschil is dat Sander geen intentie heeft om daadwerkelijk serieus te spelen en iets met het PP voordeel te doen, hij doet het enkel om de pp abusers een lesje te leren die wel de intentie hebben om een groot voordeel te creëren tegenover hun buurt met hun abuse gedrag.
Zie niet in hoe dat als scheef gezien kan worden, maarja ik begrijp jouw visie toch nooit zou wel aan mij liggen:rolleyes:
 
Bovenaan