Top/Flop spelers

Reactiescore
1.892
Made me laugh, dan zal 'Devils' wel een streng propagandabeleid moeten hanteren want met jouw postniveau zal het niet snel wat worden. :rolleyes:
Ik verwarde je met Mohniels, jullie pics lijken ook zo op elkaar via gsm :eek:

Ik zie Sander toch veel liever posten dan jouw hoor ;)
Gelukkig interesseert het mij totaal niet wie jij liever ziet posten, irrelevante opmerking dus. ;)
Het is jou* overigens.
 

DeletedUser72524

Guest
Made me laugh, dan zal 'Devils' wel een streng propagandabeleid moeten hanteren want met jouw postniveau zal het niet snel wat worden. :rolleyes:

Gozer, propaganda is ervoor bedoelt om je beter te schetsen dan de werkelijkheid. Onze werkelijkheid is dat wij 50k pp meer te besteden hebben dan 99% van de spelers. Er is dus ook geen behoefte om aan propaganda te doen, omdat wij toch rijker en beter zijn dan de meeste hier.

Ik zie Sander toch veel liever posten dan jouw hoor ;)

Thanks ;)

Gelukkig interesseert het mij totaal niet wie jij liever ziet posten, irrelevante opmerking dus. ;)
Het is jou* overigens.

Hoe durf jij kritiek te hebben op iemands postniveau :p, wat ben jij Koning Ironie?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64230

Guest
Waar moet ik het naar overmaken?

E: CI, wij beginnen met een groep van 15 man 1-2 weken later op deze wereld. Ieder heeft op hun account minimaal 50k pp, mocht je willen dan kunnen wij jou ook een account geven met 50k pp.

Stuur me wat pp ik heb al lvl 10 vlaggen maar het niet hebben van PA triggered me
 

DeletedUser72524

Guest
Wat is er gebeurd met ''gestopt'' zijn overigens :rolleyes:

Besloten om met een groep als soort moderators te fungeren en door middel van extreem pp te farmen de pp farmers aan te pakken en hun dorpen naar een gelijkwaardige stand te kata'en. Zie ons maar als een soort van God of justice.
 

DeletedUser5114

Guest
Besloten om met een groep als soort moderators te fungeren en door middel van extreem pp te farmen de pp farmers aan te pakken en hun dorpen naar een gelijkwaardige stand te kata'en. Zie ons maar als een soort van God of justice.

haha, had dat dan op W47 gedaan!
Als je nog iemand nodig hebt je weet me te vinden.
 

DeletedUser77215

Guest
Ik verwarde je met Mohniels, jullie pics lijken ook zo op elkaar via gsm :eek:


Gelukkig interesseert het mij totaal niet wie jij liever ziet posten, irrelevante opmerking dus. ;)
Het is jou* overigens.

Flauw excuus om er van tussen te muizen na een puntje van kritiek.

Maar die tweede zin slaagt echt alles! Jij bekritiseert iemand zonder enige argumentatie en wanneer iemand anders exact hetzelfde doet tegen jou is het direct "irrelevant".
Je reageert koel, echter denk ik wel dat het jou triggerde en dat je jouw grote mond gebruikt om het van je af te weren.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Waar moet ik het naar overmaken?

E: CI, wij beginnen met een groep van 15 man 1-2 weken later op deze wereld. Ieder heeft op hun account minimaal 50k pp, mocht je willen dan kunnen wij jou ook een account geven met 50k pp.

Hahaha hypocrietje....
 
Reactiescore
1.892
Gozer, propaganda is ervoor bedoelt om je beter te schetsen dan de werkelijkheid. Onze werkelijkheid is dat wij 50k pp meer te besteden hebben dan 99% van de spelers. Er is dus ook geen behoefte om aan propaganda te doen, omdat wij toch rijker en beter zijn dan de meeste hier.

Thanks ;)

Hoe durf jij kritiek te hebben op iemands postniveau :p, wat ben jij Koning Ironie?
Misschien even mijn post erna lezen. En awh, kan je niet tegen kritiek? Als je dat niet kan hebben kan je hier beter niet komen. ;)

Besloten om met een groep als soort moderators te fungeren en door middel van extreem pp te farmen de pp farmers aan te pakken en hun dorpen naar een gelijkwaardige stand te kata'en. Zie ons maar als een soort van God of justice.
Lol:D
Flauw excuus om er van tussen te muizen na een puntje van kritiek.

Maar die tweede zin slaagt echt alles! Jij bekritiseert iemand zonder enige argumentatie en wanneer iemand anders exact hetzelfde doet tegen jou is het direct "irrelevant".
Je reageert koel, echter denk ik wel dat het jou triggerde en dat je jouw grote mond gebruikt om het van je af te weren.
Flauw excuus, wat een grap.. Wil je nu dat ik ga klappen? :confused:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Lieve schat, lees mijn post erna dan zie je mijn intentie;)

Nog steeds hypocriet mijn jongen dat was onze intentie niet dus beter zwijg je gewoon.
 

DeletedUser

Guest
On topic: Hoe komen mensen aan 300+ punten? Bij is dat premiumbeursje kurkdroog hoor :eek:
 

DeletedUser5114

Guest
Nog steeds hypocriet mijn jongen dat was onze intentie niet dus beter zwijg je gewoon.

Wat was jullie intentie wel dan?
Weet nog goed dat Emile (Prins Pils) PP abusede om aan te tonen hoe belachelijk groot voordeel je hier door hebt, dat is toch met de intentie om de wereld stuk te maken?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nee idd wij hebben de wereld ook niet kapot gemaakt dat vind Sander en nu zal hij het zelf wel gaan doen? Vind ik zeer hypocriet ja.
 

DeletedUser5114

Guest
Nee idd wij hebben de wereld ook niet kapot gemaakt dat vind Sander en nu zal hij het zelf wel gaan doen? Vind ik zeer hypocriet ja.

Volgens mij moet je mijn post beter lezen, ik ben wel van mening dat de intentie die Emile had de wereld stuk maakt.
Daarbij vind ik het kapot kata'en van PP abusers helemaal niet de wereld stuk maken.
Vindt het eerder gerechtigheid, Innogames zet geen limiet op dit belachelijke pp abuse gedrag, vind het wel goede actie van Sander om dan maar eigen rechtertje gaan spelen. (zolang het binnen de regels blijft natuurlijk)
 
Bovenaan