Top/flop spelers

Reactiescore
660
Ik heb heel wat accounts van Phalanx zo snel zo veel dorpen zien verliezen hoor.. :D

Jij was in 1x al je dorpen kwijt, dusja.

Ik vind dat je te veel op het forum bent tijdens je examens. Ik hoop dat je er in één keer door bent amigo.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ik vind dat je te veel op het forum bent tijdens je examens. Ik hoop dat je er in één keer door bent amigo.

Examen van woensdag is met Excel, dus dan is de verleiding om soms het AF te checken wel groot natuurlijk. :D
 

DeletedUser66265

Guest
Ik vind dat je te veel op het forum bent tijdens je examens. Ik hoop dat je er in één keer door bent amigo.

Dat noemen ze studie ontwijkend gedrag :d . Op de een of andere manier is alles interessant als je bezig bent met tentamens. Zelfs stofzuigen van het huis is dan opeens een leuke bezigheid.
 

DeletedUser74358

Guest
Gaat vrij rap toch? Aan TW stats te zien enkele recaps over en weer maar niet meer dan dat.:p

Voor mijn gevoel is het vandaag toch wat veranderd qua spelbeeld, zie geen overnames in positieve zin van Royalist op TWstats, 3 dorpjes kwijt aan recaps, is zien wat XB kan aanrichten :D
 
Reactiescore
1.148
Als het bijna dezelfde XB is als op w39 dan gaan ze het er lastig mee krijgen. Geven niet snel op, als één van de weinigen. Te vergelijken met onkruid. Komt altijd terug, mooi om te zien.
 

DeletedUser74358

Guest
Als het bijna dezelfde XB is als op w39 dan gaan ze het er lastig mee krijgen. Geven niet snel op, als één van de weinigen. Te vergelijken met onkruid. Komt altijd terug, mooi om te zien.

Heerlijk die stammetjes, misschien kwalitatief wat mindere spelers, maar altijd zit het stamgevoel hoog. Veel voor elkaar over, ik hoorde dat het inderdaad dezelfde zijn als W39.
 
Reactiescore
656
Ons v XB gaat een leuke strijd worden ;).
Ik wens ze succes en dan kijken we hoe het zal gaan!
 
Bovenaan