Top/flop spelers

DeletedUser66354

Guest
Vanaf vandaag stop ik er ook mee op deze wereld.

Niet omdat ik geen plezier meer in het spel heb / het geen leuke wereld vind maar puur omdat zo'n 24/7 spelletje mij teveel energie & tijd kost. Tijd die ik liever aan andere dingen besteed.

Succes iedereen verder in de toekomst. Maak er een mooie wereld van.

Succes met alles wat je doet! Veel plezier ^^
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Vanaf vandaag stop ik er ook mee op deze wereld.

Niet omdat ik geen plezier meer in het spel heb / het geen leuke wereld vind maar puur omdat zo'n 24/7 spelletje mij teveel energie & tijd kost. Tijd die ik liever aan andere dingen besteed.

Succes iedereen verder in de toekomst. Maak er een mooie wereld van.

Jammer man^^:(
 

DeletedUser54934

Guest
Jammer dat je stopt Bas, je was een super relaxede co... niet altijd even actief maar dat maakte mijn overactiviteit wel goed haha. Het ga je goed kerel ;)
 
Reactiescore
656
Vanaf vandaag stop ik er ook mee op deze wereld.

Niet omdat ik geen plezier meer in het spel heb / het geen leuke wereld vind maar puur omdat zo'n 24/7 spelletje mij teveel energie & tijd kost. Tijd die ik liever aan andere dingen besteed.

Succes iedereen verder in de toekomst. Maak er een mooie wereld van.

Jammer om te zien, maar zeer begrijpelijk.

Dit is en blijft een spel waarbij actief zijn heel belangrijk is en ook altijd zal blijven.
Ik raad je aan om (indien je wel nog wilt blijven spelen) over enige tijd terug te komen en naar een (al bestaand) 100% RIM account te kijken.
Doordat het een LH wereld is zal het niet te veel tijd kosten, en als dat te combineren valt met een volledig safe account is dit prima te doen met betrekkelijk weinig tijd.

Wat ik persoonlijk nog een van de leukste dingen vind van dit spel is niet zo zeer het spelen, maar meer het contact wat je opbouwt.
In mijn ogen heeft "skill" er steeds minder mee te maken hoe ver je kunt komen met dit spel; activiteit en het hebben van een compleet team is in mijn ogen belangrijker.

We wensen je het beste toe, en ik hoop wel dat je af en toe nog even langs komt om te kijken hoe de wereld verloopt :)
 

DeletedUser68252

Guest
Zucht, speel je anoniem. Word je alsnog gekata'd -,-

Hahahahahahahahahahahahaha :catapult::catapult::catapult: :D Wat ben je toch ook lekker snugger he Mike. 2e wereld achter elkaar niet verdedigd tegen kata's in de start.
 

DeletedUser

Guest
mike had de verliezen allang ingecalculeerd joh niks aan het handje!
 

DeletedUser73696

Guest
Achja, ga uit van de goedheid van de mens. Had ze niet ingecalculeerd, gewoon account op delete gegooid.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Het is wat he Mike, jij hebt ook geen geluk.
 

DeletedUser73696

Guest
Waarom speel je niet gewoon door, een beetje speler kan wel tegen zo'n tegenslag en doet er dan alles aan om terug te komen, je laat je wel kennen zo:p

Ik word door 5 spelers gekata'd, wordt door core spelers aangevallen die mijn dorpje willen pakken. Ik heb ongeveer al 900 lc en 1500 bijl gesloopt met me BW en deff troepjes. Alleen de core spelers zijn treinen over 25 uur aan het sturen. Eerst wou ik die gaan cancelsnipen, waardoor ik weer tijd had. Alleen als me HQ en Smidje naar 0 worden gekata'd, heb ik geen zin om moeite te doen en verder te spelen. Verder had ik ook me PP er tegenaan kunnen gaan gooien, maar niet voor gekozen.
 
Bovenaan