Top/flop spelers

Reactiescore
499
Lekker bezig :)
 
Reactiescore
86
Geen idee op welke accounts jij hebt gespeeld. Maar op mij kom je over als een speler die meer schreeuwt dan daadwerkelijk iets laat zien..;)

Een tikkeltje minder arrogant zou wel op z'n plaats zijn.

Epic mensenkennis;).

Ik mis mijn snipes nooit hoor, het is alleen komisch dat Laurens het niet kan:p

Zelfs met bot kan Laurens het niet:rolleyes2:

Laurens kan niet csnipen nee xD (en hij weigert het ook te leren).
 
Reactiescore
38
Cancelsnipen heb ik nooit veel nodig gehad om eerlijk te zijn. Ik heb er altijd het meeste nut van gehad in het begin van de wereld met een beperkt aantal dorpen.
 

DeletedUser

Guest
Gisteren ben ik door de speler Littlerobert geedeld.
Een speler die leider was van mijn stam was en mij toegezegd had een dorp voor mij te clearen.
Littlerobert was op de hoogte van de clear die ik had ontvangen een paar dagen hiervoor en heeft mij toen nog OS gestuurd een paar dagen later bleek hij mij echter niet nodig te zijn en zag hij het perfecte moment mij te edelen en van stam te switchen.
Ik wil andere spelers daarom ook waarschuwen voor deze backstaber en ik hoop dat hij het nog moeilijk gaat krijgen in deze wereld.

In middels zit hij in de stam Awesome maar zoals in mijn geval zal hij er niet voor schromen om van stam te veranderen en weer leden van zijn vorige stam (3 uur geleden) te edelen.

Hieronder twee links die zijn edel en stam history laten zien:
http://nl.twstats.com/nl47/index.php?page=player&mode=conquers&type=gain&id=322185
http://nl.twstats.com/nl47/index.php?page=player&mode=tribe_changes&id=322185

Met Vriendelijke Groet,
Clanktank
 
Reactiescore
489
Jup, duidelijk een stab. Dus nu is het aan de leiding van A. om de nodige maatregelen te nemen.
 

DeletedUser74595

Guest
Ja duidelijk een stab, ik kan A. wel helpen met maatregelen nemen ;p
 

DeletedUser

Guest
Geen idee wie het is dus kan ik niet echt over oordelen... Hij zal zo te zien wel snel ingegroeid zijn tussen zijn stamleden :eek:
 

DeletedUser

Guest
Gisteren ben ik door de speler Littlerobert geedeld.
Een speler die leider was van mijn stam was en mij toegezegd had een dorp voor mij te clearen.
Littlerobert was op de hoogte van de clear die ik had ontvangen een paar dagen hiervoor en heeft mij toen nog OS gestuurd een paar dagen later bleek hij mij echter niet nodig te zijn en zag hij het perfecte moment mij te edelen en van stam te switchen.
Ik wil andere spelers daarom ook waarschuwen voor deze backstaber en ik hoop dat hij het nog moeilijk gaat krijgen in deze wereld.

In middels zit hij in de stam Awesome maar zoals in mijn geval zal hij er niet voor schromen om van stam te veranderen en weer leden van zijn vorige stam (3 uur geleden) te edelen.

Hieronder twee links die zijn edel en stam history laten zien:
http://nl.twstats.com/nl47/index.php?page=player&mode=conquers&type=gain&id=322185
http://nl.twstats.com/nl47/index.php?page=player&mode=tribe_changes&id=322185

Met Vriendelijke Groet,
Clanktank

Wel grappig dat hij net toetreed als de stam uit elkaar valt/naar POK overstapt :p
 
Reactiescore
38
Wat denken jullie van joonathan999?

Ik heb van horen zeggen dat dit zijn eerste serieuze wereld is.
One hit wonder? Of wordt deze speler een speler om rekening mee te houden in de toekomst?

Heeft in het begin nogal een easy start gehad (toch zeker tot aan dorpje 5 of 6) en heeft voor zover ik zie ook al af en toe eens pp gebruikt (over de hoeveelheid kan ik niets zeggen, kan veel of weinig zijn en ik weet ook niet waar hij ze vandaan haalt).

Zijn start is redelijk, heeft een offensieve speelstijl, maar van een 'one hit wonder' spreken is er toch wel serieus over. :p Hij zal zich toch eerst nog moeten bewijzen in mijn ogen daarvoor. Tot nu toe heeft hij dat imo nog niet echt laten zien, maar dat kan ook aan de omstandigheden liggen dat het misschien gewoon ook nog niet nodig is geweest.

Maar goed, met de tijd zal het wel duidelijk worden uit welk soort hout deze speler gesneden is.
 

DeletedUser64230

Guest
Wat denken jullie van joonathan999?

Ik heb van horen zeggen dat dit zijn eerste serieuze wereld is.
One hit wonder? Of wordt deze speler een speler om rekening mee te houden in de toekomst?

Een rang 55 speler nu al een one-hit-wonder noemen is wel een unieke uitspraak.

Zijn genoeg spelers die met onwetendheid en dom spel toch een eindje het spel in raken puur door omstandigheden en omliggende.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73696

Guest
Nou ik ben in iedergeval geflopt haha. Krijg een trein van een speler op 29 uur, een core speler die naar de rim wil springen. Ben dus kansloos.
 
Reactiescore
2.303
Een rang 55 speler nu al een one-hit-wonder noemen is wel een unieke uitspraak.

Zijn genoeg spelers die met onwetendheid en dom spel toch een eindje het spel in raken puur door omstandigheden en omliggende.

Inderdaad he #erebos w45 :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Vanaf vandaag stop ik er ook mee op deze wereld.

Niet omdat ik geen plezier meer in het spel heb / het geen leuke wereld vind maar puur omdat zo'n 24/7 spelletje mij teveel energie & tijd kost. Tijd die ik liever aan andere dingen besteed.

Succes iedereen verder in de toekomst. Maak er een mooie wereld van.

waar speel je? misschien kan ik je internen :p
 

DeletedUser

Guest
Vanaf vandaag stop ik er ook mee op deze wereld.

Niet omdat ik geen plezier meer in het spel heb / het geen leuke wereld vind maar puur omdat zo'n 24/7 spelletje mij teveel energie & tijd kost. Tijd die ik liever aan andere dingen besteed.

Succes iedereen verder in de toekomst. Maak er een mooie wereld van.
jammer! het ga je goed!
 
Bovenaan