Top/flop spelers

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser54934

Guest
paar drukke dagen gehad, ik heb nog niet de tijd gevonden om de juiste reactie te plaatsen die me hier gepast lijkt. Ik zal morgen even een juiste reactie plaatsen over deze zielige maar totaal uit het verband getrokken situatie ;). Ik kan je verzekeren dat het nochtans anders is neergezet dan de de situatie die letterlijk plaats vond, helaas heb ik nog geen tijd gehad om op deze nonsense te reageren maar ik zal morgen een duidelijke uitleg geven over deze 'speler' die mijn 'zogenaamde bondgenoot' was. Ook jammer om te merken hoe naïef en beinvloed baar mensen hier op het AF zijn, het is bijna lachwekkend. En ja Jannes ik heb het ook over jou, je mag me all-day op je persoonlijke lijstje zetten
maar ik had van jou wel beter verwacht om een hoopje gezeik te geloven zonder weerlegging. Jullie horen morgen van me.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
208
paar drukke dagen gehad, ik heb nog niet de tijd gevonden om de juiste reactie te plaatsen die me hier gepast lijkt. Ik zal morgen even een juiste reactie plaatsen over deze zielige maar totaal uit het verband getrokken situatie ;). Ik kan je verzekeren dat het nochtans anders is neergezet dan de de situatie die letterlijk plaats vond, helaas heb ik nog geen tijd gehad om op deze nonsense te reageren maar ik zal morgen een duidelijke uitleg geven over deze 'speler' die mijn 'zogenaamde bondgenoot' was. Ook jammer om te merken hoe naïef en beinvloed baar mensen hier op het AF zijn, het is bijna lachwekkend. En ja Jannes ik heb het ook over jou, je mag me all-day op je persoonlijke lijstje zetten
maar ik had van jou wel beter verwacht om een hoopje gezeik te geloven zonder weerlegging. Jullie horen morgen van me.

We wachten allemaal in spanning af. :rolleyes::eek:
 

DeletedUser54934

Guest
Hier even mijn kant van het verhaal over de hele situatie met Hundredeyes, aan het begin van de wereld startte ik wat later als iedereen en op een gegeven moment viel hij mij op, dus ik dacht een PB is wel handig dus vroeg het hem en so it's done. Op een gegeven moment had ik inderdaad een co nodig dus heb ik meerdere mensen gecontacteerd en er waren ook al meerdere gegadigden die bij mij op het account wouden spelen maar ik wou een breed scala van aanbod vandaar dat ik ook vroeg of die wel actief was etc. ik heb dus nooit gezegd dat hij daadwerkelijk mijn co zou worden. Aan het begin wat contact gehad maar op een gegeven moment hadden we bijna geen contact meer en dus groeide wij rustig door, ik was me van geen kwaad bewust. Op een gegeven moment toen Wal. aan het vallen was kreeg ik ineens een berichtje van Hundredeyes dat die aan het spioneren was waar ik totaal niet content mee ben en heb hem ook nooit gevraagd of die dit wou doen. Ik had geen flauw benul meer of we PB waren want we hadden amper nog contact, toen op een gegeven moment joinde ik MU en kreeg te horen dat hij de hele tijd al samen had gespeeld met Troepe4, dat is nou juist de speler die mij weg wou hebben. Vond ik al een beetje een raar verhaal. Ik kreeg een berichtje van Hundredeyes met de vraag of wij nog PB waren en hier ben ik express niet op ingegaan zodat ik verwachtte dat hij wel door zou hebben dat de situatie wat veranderd was. Ik had voor de zekerheid zijn dorp geclaimed voor dat iemand anders dit zou doen. Toen ineens joinde hij MU en viel mijn mond open van verbazing, eerst speel je info door naar andere spelers en vervolgens join je de desbetreffende stam. Ik dacht ook dat ik telkens vrij duidelijk was dat ik liever niet bij hem in de stam zit, meerdere keren (zo'n 10x) heeft hij gevraagd om samen in een stam te zitten en meerdere keren heb ik verteld dat dit nou eenmaal niet ging. Ik begon het een beetje zat te raken, eerst afspraken die niet nagekomen werden, toen info die word doorgespeeld, amper contact, dit was ook 1 van de redenen waarom ik liever geen PB met zo'n speler wou hebben. Wellicht had ik dit moeten zeggen maar ik dacht dat hij het wel door zou hebben na meerdere keren heb afgewezen te hebben om samen in een stam te zitten, niet in te gaan op de PB vraag, na het zien dat ik zijn dorp geclaimed had. Ik heb toen de leider gecontacteerd dat Hundredeyes al eerder info had doorgespeeld aan tegenstanders en ik voelde me niet veilig om dit nog een keer te laten gebeuren. Op een gegeven moment kreeg ik dus ineens allemaal boze berichtjes enzo waar ik rustig onder bleef en echt verbaast was van het lef om mij een stabber te noemen en dat ik niet te vertrouwen was. Dit was toen dus ook het moment (ik had nog niks naar hem gestuurd etc.) dat ik wist dat de PB tot zijn eind was gekomen want zo behandelen PB's elkaar niet. Ik besloot er maar niet op in te gaan en het te laten voor wat het is. 1 of 2 nachten daarna had mijn co hem gescout s'ochtend en tot onze verbazing had hij echt belachelijk weinig troepen. Hund.png Als je zo weinig troepen hebt in dat stadium van het spel (wij hadden al 2 full-clears) dan doe je iets gruwelijk mis en dit getuigde ook voor zijn onbekwaamheid. Om er voor eens en altijd een eind aan te maken en aangezien we ook de boze berichtjes zat waren en we vonden dat we hem genoeg kansen hadden gegeven, hebben we toen gezamenlijk als team besloten dat we hem in de nachtbonus een trein zouden sturen, om voor eens en altijd een eind te maken aan deze spionerende onbeschofte speler die het niet eens waard was op 'persoonlijk bondgenoot' te noemen. Zo ging het en zo hebben we hem gepakt.


Ik voel me vereerd dat hij zoveel moeite heeft gestoken in het zwart maken van mij. Ook vind ik het geweldig hoe selectief hij mededelingen heeft uitgekozen om ons de 'bad-guy' te laten lijken. Op een gegeven moment toen hij pissig was was het slechts een kwestie van wie elkaar als eerste uit zou schakelen en (gelukkig voor ons) waren wij de eerste die actie ondernomen. Ik vind het ook echt heel erg dat mensen 1...2...3.. zo'n verhaal geloven zonder enkele vorm van weerlegging. Hoor- en wederhoor weer je nog? Als je zoveel tijd steekt in het zwart maken van iemand dan ben je gewoon een hele hele slechte verliezer, Team-Narcissistic Illy vind dat we goed gehandeld hebben met deze onbetrouwbare speler en staan volledig achter onze keuze, tegenwoordig word alles stabben genoemd maar dit komt nieteens in de buurt. De mensen die gelijk hun oordeel klaar hadden staan wil ik adviseren in het vervolg niet te snel te oordelen, dit is onbeschoft en kan overigens nadelig uitvallen voor spelers aangezien ik de laatste paar dagen al meerdere PM's over deze kwestie heb gehad. Mijn eerste reactie was dan ook niet reageren aangezien ik geen zin heb aan een eindeloze discussie waar posters zich mee bemoeien die zich in de verre verste niet mee moeten bemoeien aangezien ze niks over de kwestie weten. Later was de druk zo hoog dat ik nu toch maar met een eenmalige uitleg kom.

Met vriendelijke groet,

Team-Narcissistic Illy.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest
Hier even mijn kant van het verhaal over de hele situatie met Hundredeyes, aan het begin van de wereld startte ik wat later als iedereen en op een gegeven moment viel hij mij op, dus ik dacht een PB is wel handig dus vroeg het hem en so it's done. Op een gegeven moment had ik inderdaad een co nodig dus heb ik meerdere mensen gecontacteerd en er waren ook al meerdere gegadigden die bij mij op het account wouden spelen maar ik wou een breed scala van aanbod vandaar dat ik ook vroeg of die wel actief was etc. ik heb dus nooit gezegd dat hij daadwerkelijk mijn co zou worden. Aan het begin wat contact gehad maar op een gegeven moment hadden we bijna geen contact meer en dus groeide wij rustig door, ik was me van geen kwaad bewust. Op een gegeven moment toen Wal. aan het vallen was kreeg ik ineens een berichtje van Hundredeyes dat die aan het spioneren was waar ik totaal niet content mee ben en heb hem ook nooit gevraagd of die dit wou doen. Ik had geen flauw benul meer of we PB waren want we hadden amper nog contact, toen op een gegeven moment joinde ik MU en kreeg te horen dat hij de hele tijd al samen had gespeeld met Troepe4, dat is nou juist de speler die mij weg wou hebben. Vond ik al een beetje een raar verhaal. Ik kreeg een berichtje van Hundredeyes met de vraag of wij nog PB waren en hier ben ik express niet op ingegaan zodat ik verwachtte dat hij wel door zou hebben dat de situatie wat veranderd was. Ik had voor de zekerheid zijn dorp geclaimed voor dat iemand anders dit zou doen. Toen ineens joinde hij MU en viel mijn mond open van verbazing, eerst speel je info door naar andere spelers en vervolgens join je de desbetreffende stam. Ik dacht ook dat ik telkens vrij duidelijk was dat ik liever niet bij hem in de stam zit, meerdere keren (zo'n 10x) heeft hij gevraagd om samen in een stam te zitten en meerdere keren heb ik verteld dat dit nou eenmaal niet ging. Ik begon het een beetje zat te raken, eerst afspraken die niet nagekomen werden, toen info die word doorgespeeld, amper contact, dit was ook 1 van de redenen waarom ik liever geen PB met zo'n speler wou hebben. Wellicht had ik dit moeten zeggen maar ik dacht dat hij het wel door zou hebben na meerdere keren heb afgewezen te hebben om samen in een stam te zitten, niet in te gaan op de PB vraag, na het zien dat ik zijn dorp geclaimed had. Ik heb toen de leider gecontacteerd dat Hundredeyes al eerder info had doorgespeeld aan tegenstanders en ik voelde me niet veilig om dit nog een keer te laten gebeuren. Op een gegeven moment kreeg ik dus ineens allemaal boze berichtjes enzo waar ik rustig onder bleef en echt verbaast was van het lef om mij een stabber te noemen en dat ik niet te vertrouwen was. Dit was toen dus ook het moment (ik had nog niks naar hem gestuurd etc.) dat ik wist dat de PB tot zijn eind was gekomen want zo behandelen PB's elkaar niet. Ik besloot er maar niet op in te gaan en het te laten voor wat het is. 1 of 2 nachten daarna had mijn co hem gescout s'ochtend en tot onze verbazing had hij echt belachelijk weinig troepen. Bekijk bijlage 9642 Als je zo weinig troepen hebt in dat stadium van het spel (wij hadden al 2 full-clears) dan doe je iets gruwelijk mis en dit getuigde ook voor zijn onbekwaamheid. Om er voor eens en altijd een eind aan te maken en aangezien we ook de boze berichtjes zat waren en we vonden dat we hem genoeg kansen hadden gegeven, hebben we toen gezamenlijk als team besloten dat we hem in de nachtbonus een trein zouden sturen, om voor eens en altijd een eind te maken aan deze spionerende onbeschofte speler die het niet eens waard was op 'persoonlijk bondgenoot' te noemen. Zo ging het en zo hebben we hem gepakt.


Ik voel me vereerd dat hij zoveel moeite heeft gestoken in het zwart maken van mij. Ook vind ik het geweldig hoe selectief hij mededelingen heeft uitgekozen om ons de 'bad-guy' te laten lijken. Op een gegeven moment toen hij pissig was was het slechts een kwestie van wie elkaar als eerste uit zou schakelen en (gelukkig voor ons) waren wij de eerste die actie ondernomen. Ik vind het ook echt heel erg dat mensen 1...2...3.. zo'n verhaal geloven zonder enkele vorm van weerlegging. Hoor- en wederhoor weer je nog? Als je zoveel tijd steekt in het zwart maken van iemand dan ben je gewoon een hele hele slechte verliezer, Team-Narcissistic Illy vind dat we goed gehandeld hebben met deze onbetrouwbare speler en staan volledig achter onze keuze, tegenwoordig word alles stabben genoemd maar dit komt nieteens in de buurt. De mensen die gelijk hun oordeel klaar hadden staan wil ik adviseren in het vervolg niet te snel te oordelen, dit is onbeschoft en kan overigens nadelig uitvallen voor spelers aangezien ik de laatste paar dagen al meerdere PM's over deze kwestie heb gehad. Mijn eerste reactie was dan ook niet reageren aangezien ik geen zin heb aan een eindeloze discussie waar posters zich mee bemoeien die zich in de verre verste niet mee moeten bemoeien aangezien ze niks over de kwestie weten. Later was de druk zo hoog dat ik nu toch maar met een eenmalige uitleg kom.

Met vriendelijke groet,

Team-Narcissistic Illy.

tl;dr
 

DeletedUser71618

Guest
Ik had geen flauw benul meer of we PB waren want we hadden amper nog contact,

Je PB heeft zo lang je die niet opgezegd hebt altijd gestaan. Dus je hebt wel degelijk een stab uitgevoerd, ondanks de praktijken die hij wel of niet uitgevoerd heeft.

Kan je dit meer staven met bewijs/screenshots/etc? Want voorlopig is de conclusie dat er aan beide kanten een eigen perspectief zit en beide elkaar verdacht hebben van illegitieme zaken, maar dat jij degene bent geweest die de aanval opgezet heeft en dus de stab daadwerkelijk uitgevoerd heeft.

Dat je dan zegt dat het triest is dat mensen het verhaal geloven zonder weerlegging; waarom zouden wij wel jouw verhaal moeten geloven als weerlegging dan? Zonder enige onderbouwing, enkel aannames en wat propaganderende uitspraken over de speler wat ons zou 'moeten overtuigen' dat het een terechte zet was dat je hem getreind hebt.

Oftewel, niet veel beter dan zijn post, echter wel direct toegegeven dus dat je hem bewust gestabt hebt.
 
Reactiescore
372
Ik kan de beweegredenen wel begrijpen, die andere speler is ook niet bepaald netjes geweest. Maar waarom zet je je daar niet boven? Want zoals Zaeres al aangeeft, je bent nu gewoon een stabber, je hebt een bondgenootschap gesloten en hem nooit opgezegd. Het jammere is ook dat hier heel wat mogelijkheden tot interpretatie zijn en dit heeft dus geleid tot een stab die eigenlijk totaal niet nodig had hoeven zijn.

Dus kindertjes van w47, als je met iemand wil samenwerken maak dan duidelijke afspraken en zorg dat je je aan deze afspraken houdt.
 

DeletedUser66129

Guest
Zoals ik gister al zei in Stelling vd dag, MB's en PBG zijn gewoon onnodig. Heb je niks aan, liggen alleen maar in de weg. Vooral als het mensen zijn die je niet kent van andere werelden zoals in dit geval. Als je echt iemand goed kent ja dan snap ik een PBG nog wel. Anders ga je toch lekker bij elkaar in de stam als je iemand niet kent maar wel wilt samenwerken. Heb je ook geen gezeik vanuit stammen over aanvallen op de andere stam etc.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Gewoon een stab.
 

DeletedUser71618

Guest
Zoals ik gister al zei in Stelling vd dag, MB's en PBG zijn gewoon onnodig. Heb je niks aan, liggen alleen maar in de weg. Vooral als het mensen zijn die je niet kent van andere werelden zoals in dit geval. Als je echt iemand goed kent ja dan snap ik een PBG nog wel. Anders ga je toch lekker bij elkaar in de stam als je iemand niet kent maar wel wilt samenwerken. Heb je ook geen gezeik vanuit stammen over aanvallen op de andere stam etc.

Nee, MB's/PBG's zijn niet onnodig. Er zijn enorme voordelen te ontlenen aan het spelen met MB's/PBG's, hoewel een MB meer een gemakszuchtig boostaccount is uiteraard. Ik zou de stelling dus willen splitsen in enerzijds MB's en anderzijds PBG's.

Met een PBG waarvan de omgeving niet weet dat jij die hebt kan je enorm goed je omgeving in de hand houden en, nog belangrijker, naar je hand zetten. Beide accounts hebben invloed op de omgeving, contacten in de omgeving, en worden door de omgeving gecontacteerd. Zie het als een dynamisch geheel zeg maar. Je kan zo vanuit beide accounts verschillende zijdes in de "strijd" kiezen om op die manier je eigen spel aan te passen aan de omgeving, maar ook je omgeving op een dergelijke manier te sturen dat zij in feite 'voor je eigen doelen werken'.

Klinkt misschien wat abstract gezien ik het niet op een exacte situatie toepas, maar ik ga er vanuit dat je wel enigzins begrijpt wat ik bedoel.
 

DeletedUser71937

Guest
Ik kan dit iig en dat zonder bot (finger)

tdNzlnP.png




Haha met jou dan? Wanneer kom je w47 spelen? :p

Mooie snipe, ik zou dat ook graag kunnen, maar ik krijg er niet de goede aanval voor :(
Snipe.jpg
 
Bovenaan