Top/flop spelers

DeletedUser71618

Guest
Niet echt bewijs.. Lees het nog eens, wordt gewoon bevestigd door toenmalige stamleider.. Niet helemaal nuchter?:D

004 Love Yourself! (448|464) K44 7,217 HundredEyes Narcissistic Illy. [~M.U~] 2016-02-15 04:20:04

Bewijs genoeg?

Duidelijk, erg jammer dat er overheen geluld wordt door die zwakke spammers. Narcissistic bij deze een trieste stabber totdat hij kan bewijzen dat de PBG op een goede manier stopgezet is.
 

DeletedUser65748

Guest
Lien speelt op Illy, dus daar hebben we de laatste (stab)acte nog niet van gezien hoor :p
 

DeletedUser

Guest
HundredEyes 10.02.16 23:11
Weet ik man! Maar je wilt groot worden toch? Dus wie vormt er een bedreiging op dit moment of wie niet?
Ik kan een stam joinen naar keuze en wellicht wat info winnen.
Ik kan ook gewoon verder gaan zonder stam en op onze samenwerking hangen.
Wal. zeg jij, is niks, maar we zouden er wat van kunnen maken..
Wat is jou plan van aanpak? Wie heb je op het oog?
Waar wil je naar toe groeien, noem het maar op.
Of zeg je van onze pbg is niet meer?

Om maar even een paar dingen te noemen, jij heb toch de brein zeg je? haha

Narcissistic Illy. 10.02.16 23:22
Haha ja zeker maar ga nu ook net slapen. We praten morgen wel even erover




Dit stukje vind ik het vervelendste uit jullie gesprek.

1)Maar volgens deze tekst wou jij het ook niet zo heel proper spelen. Want je zet duidelijk zelf: kan ik een stam joinen naar keuze voor info te winnen. Dat noem ik ook niet bepaald fair play. Als je info vanuit de stam waar je inzit doorgeeft ben je letterlijk een spion.

2) Hij negeert de vragen die je stelde zoals (of zeg je van onze pbg is niet meer?).
Want heb jullie nergens in heel het gesprek verder zien praten over deze vragen.
 
Reactiescore
111
Rideo ergo sum, wat is daar jullie mening over? :p
 
Reactiescore
38
Zijn naam is Latijns en ik vind het een leuke betekenis hebben.
Dus puur op naam, noem ik hem top. :cool:

De rest laat ik over aan andere mensen om te beoordelen. :p Dat zal misschien een meer eerlijke top/flop opleveren. :p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nee toch dat is niet goed.
 

DeletedUser73696

Guest
Hoeveel PP als ik de grootste speler van Angels in mijn buurt kapot kata :cool:
 
Bovenaan