Top/flop spelers

DeletedUser

Guest
Vind het een beetje een jank verhaal vanaf jou kant ook. Maar goed je hebt niet echt bewijs dus ik kan er moeilijk over oordelen. Dat die claim op je had zegt niet veel , hebben wij ook in onze stam. Maar je hebt niet echt bewijs dat illy dat zei ofzo. Alleen de leiding dan die zoiets tegen je zei. Vind het maar een vaag verhaal...

Niet echt bewijs.. Lees het nog eens, wordt gewoon bevestigd door toenmalige stamleider.. Niet helemaal nuchter?:D

004 Love Yourself! (448|464) K44 7,217 HundredEyes Narcissistic Illy. [~M.U~] 2016-02-15 04:20:04

Bewijs genoeg?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Staat wel opvallend veel "man" in. Dat is zo'n irritant stopwoord, zijn jullie drugsdealers ofzo?
 

DeletedUser66129

Guest
Niet echt bewijs.. Lees het nog eens, wordt gewoon bevestigd door toenmalige stamleider.. Niet helemaal nuchter?:D

004 Love Yourself! (448|464) K44 7,217 HundredEyes Narcissistic Illy. [~M.U~] 2016-02-15 04:20:04

Bewijs genoeg?

Dat de leider het zegt bevestigd nog niet dat het waar is. Wellicht wilt die stoken tussen jullie 2. Hij zag illy als vijand voor hem en had duidelijk aan de pm wisselingen door dat jij een vriend van illy was. Zolang ik de pm/gesprek tussen illy en en leiding niet zie waarin het echt bevestigd word kan ik er niet veel mee eerlijk gezegd. Geloof je wel hoor daar niet van.

En zoals Laurens ook zon beetje zegt. Tegenwoordig word elke kleine actie al bestempeld als een stab...
 
Reactiescore
3.536
Ziet er wel heel naaiend uit van Narcissistic Illy. IG al genoeg bewijs om mijn oordeel te maken. Een stab is het niet maar wel hoog verraad. Komt op mijn persoonlijke blacklist, mogelijk contacteer ik zijn stam hier ook over.
 

DeletedUser

Guest
Staat wel opvallend veel "man" in. Dat is zo'n irritant stopwoord, zijn jullie drugsdealers ofzo?

Suggereer jij nou dat je heel veel dealers kent die "man" als stopwoord gebruiken? :D:p

Dat de leider het zegt bevestigd nog niet dat het waar is. Wellicht wilt die stoken tussen jullie 2. Hij zag illy als vijand voor hem en had duidelijk aan de pm wisselingen door dat jij een vriend van illy was. Zolang ik de pm/gesprek tussen illy en en leiding niet zie waarin het echt bevestigd word kan ik er niet veel mee eerlijk gezegd. Geloof je wel hoor daar niet van.

En zoals Laurens ook zon beetje zegt. Tegenwoordig word elke kleine actie al bestempeld als een stab...

Verraad of stab, kan je zelf over oordelen. Netjes.. Zeker niet, kan je niet ontkennen.
Alsof illy mij een pm gaat sturen waarin die toe geeft dat die stabt..

Is nog nooit gebeurd zover ik weet..

Om samen te vatten.. van PBG naar Overname door PBG.. I rest my case.:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.536
Verraad of stab, kan je zelf over oordelen. Netjes.. Zeker niet, kan je niet ontkennen.
Alsof illy mij een pm gaat sturen waarin die toe geeft dat die stabt..

Is nog nooit gebeurd zover ik weet..

Om samen te vatten.. van PBG naar Overname door PBG.. I rest my case.:rolleyes:

Hij heeft je ook effectief ge edeld?
 
Reactiescore
372
Jouw AF acc is later opgericht dan het mijne, newgen..:D

Ik kan dit iig en dat zonder bot (finger)

tdNzlnP.png


Hoe is het met deze man :O?

Haha met jou dan? Wanneer kom je w47 spelen? :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
vond je vast een moeilijke snipe of niet. 500 ms.. Dat kan Jannes zelfs.
 
Bovenaan