Top/flop spelers

DeletedUser66265

Guest
Ik heb inderdaad wat vluchtig en impulsief gereageerd maar ik herinner me nog deze momenten op W35, ik voel niet de neiging terug te gaan spitten tussen zijn berichten. Ik heb het meerdere keren gezien dus vandaar dat ik op deze manier reageer. Hij zal best een goeie speler kunnen zijn maar op dat moment op W35 maakte hij geen kans, maakt hem dat een noob? Dat zul je niet uit mijn mond horen. Inderdaad hield hij ook zijn kaken stijf toen het afgelopen was dus dit zijn ware feiten.

Hij mag veranderd zijn de laatste jaren maar hier betrapte ik hem toch weer even op een momentje, ik heb geen zin om een ja-nee spelletje te gaan spelen... Ik vertel hoe ik het ervaar en jij vertelt mij hoe jij het ervaart... prima. Ik meen nog steeds wat ik zeg, tof van je om je maatje te helpen maar dit verandert de feiten niet.

Op één punt ben ik het met je eens, ja-nee spelletjes heb ik momenteel ook bijzonder weinig zin in. Wel wil ik je nog even wijzen op je laatste alinea, hier ga je namelijk de fout in. Dit zijn niet echt keiharde feiten over ichronic, al het bewijs ontbreekt. Teveel achtergrond informatie ontbreekt ook waardoor het lastig is hier iets zinnigs over te zeggen. Ik wil gerust van je aannemen dat hij niet tegen iedereen even aardig is en dat daarom niet iedereen hem even erg mag. Ik wil ook gerust van je aannemen dat jij hem op w 35 hebt weggehaald zonder dat ik zelf ook maar iets van die situatie afweet. Maar ik vind het te ver gaan om op basis van zoiets waar zo weinig van bekend is negatieve informatie over een speler te verspreiden. Het gaat namelijk om jouw mening en niet zozeer om een feit. Jij als ik weten beiden blijkbaar te weinig van Ichronic af word hier wel duidelijk.

Even iets anders, je af-naam komt mij ergens vaag bekend van voor. Ik weet je niet bij een IG account te plaatsen noch bij een rl naam. Mag ik vragen wie je bent?
 

DeletedUser69813

Guest
Ik herinner het me alweer, W35 rond de start had je net zo'n grote mond als nu... Toen kwam eindelijk het moment daar dat je het kon bewijzen (jij was VV van Poetic Justice) en probeerde te verdedigen wat uitermate lachwekkend was voor mij en mijn co's. Toen hebben ik en mijn stamgenoten jou ook nog heerlijk toegetakeld. Deze wereld hetzelfde van plan? Helaas zie ik dit te vaak gebeuren... Grote mond op het AF, even tof doen en dan zodra die grote mond zonder een duidelijke ondergrond komt te liggen word het eens verdacht stil. :(
Bekijk bijlage 9482

Je bent overduidelijk geïrriteerd door mijn grapje om je wat te plagen. Geeft niet, had er wellicht beter een smiley achter kunnen zetten, dan was het voor jou wel duidelijk wat de intentie ervan was.

Ik heb de VV van Poetic Justice nooit gehad, dus daar zit je al fout. Die fase van W35 ligt je klaarblijkelijk niet meer zo vers in het geheugen. Niet erg, ook mijn geheugen laat me wel eens in de steek.

Dat ik destijds een grote mond had, ga ik niet ontkennen, en geef ik dan ook maar gewoon toe. Hoelang is dat echter nu al geleden? een jaar of 2-3? Ik ben in de tussentijd maar wat bescheidener geworden terwijl mn spel er juist op vooruit is gegaan.

Maargoed, zoals nikki al zei, vond je het blijkbaar even nodig om mij onnnodig te vernederen om je eigen ego weer op te krikken. Ieder z'n ding, maar je laat nu zien dat je niet veel beter bent dan ik toen der tijd.

Even iets anders, je af-naam komt mij ergens vaag bekend van voor. Ik weet je niet bij een IG account te plaatsen noch bij een rl naam. Mag ik vragen wie je bent?
Hij speelt normaal gezien op NakhahimO, z'n naam is Illy als mijn geheugen het goed heeft, en hij maakte vroeger "muziek" in zijn vrije tijd.
 

DeletedUser

Guest
iChronic is baas

Op W35 stond hij inderdaad bekent als een grote bemoeial die iedereen belachelijk liep te maken, natuurlijk gaan mensen hem dan niet meer serieus nemen als hij vervolgens ge-edeld word door de spelers die die belachelijk maakte. Dit is toch een logische oorzaak-gevolg?
 

DeletedUser54934

Guest
Op één punt ben ik het met je eens, ja-nee spelletjes heb ik momenteel ook bijzonder weinig zin in. Wel wil ik je nog even wijzen op je laatste alinea, hier ga je namelijk de fout in. Dit zijn niet echt keiharde feiten over ichronic, al het bewijs ontbreekt. Teveel achtergrond informatie ontbreekt ook waardoor het lastig is hier iets zinnigs over te zeggen. Ik wil gerust van je aannemen dat hij niet tegen iedereen even aardig is en dat daarom niet iedereen hem even erg mag. Ik wil ook gerust van je aannemen dat jij hem op w 35 hebt weggehaald zonder dat ik zelf ook maar iets van die situatie afweet. Maar ik vind het te ver gaan om op basis van zoiets waar zo weinig van bekend is negatieve informatie over een speler te verspreiden. Het gaat namelijk om jouw mening en niet zozeer om een feit. Jij als ik weten beiden blijkbaar te weinig van Ichronic af word hier wel duidelijk.

Even iets anders, je af-naam komt mij ergens vaag bekend van voor. Ik weet je niet bij een IG account te plaatsen noch bij een rl naam. Mag ik vragen wie je bent?

Ben een ex-mod, ben nu ongeveer anderhalf jaar gestopt met spelen. Ik heb op veel accounts ge-co'd maar mijn eigen account waren op W4 bij Order, W21 Fruit. en W35 Wall. Ik heb geloof ik zelfs nog even met jou in Creed gezeten en nog een andere stam met Sam en Bradley maar dat kan ik me niet meer goed herinneren.

Je bent overduidelijk geïrriteerd door mijn grapje om je wat te plagen. Geeft niet, had er wellicht beter een smiley achter kunnen zetten, dan was het voor jou wel duidelijk wat de intentie ervan was.

Ik heb de VV van Poetic Justice nooit gehad, dus daar zit je al fout. Die fase van W35 ligt je klaarblijkelijk niet meer zo vers in het geheugen. Niet erg, ook mijn geheugen laat me wel eens in de steek.

Dat ik destijds een grote mond had, ga ik niet ontkennen, en geef ik dan ook maar gewoon toe. Hoelang is dat echter nu al geleden? een jaar of 2-3? Ik ben in de tussentijd maar wat bescheidener geworden terwijl mn spel er juist op vooruit is gegaan.

Maargoed, zoals nikki al zei, vond je het blijkbaar even nodig om mij onnnodig te vernederen om je eigen ego weer op te krikken. Ieder z'n ding, maar je laat nu zien dat je niet veel beter bent dan ik toen der tijd.


Hij speelt normaal gezien op NakhahimO, z'n naam is Illy als mijn geheugen het goed heeft, en hij maakte vroeger "muziek" in zijn vrije tijd.

Om heel eerlijk te zijn, weet ik die dagen nog als de dag van gister aangezien jouw naam onder de mededelingen stond.

Ik heb totaal geen interesse om mijn ego omlaag of omhoog te werken, ik weet waar ik sta en wat ik kan. Goed dat je in ieder geval kan toegeven dat je zo was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69813

Guest
Ben een ex-mod, ben nu ongeveer anderhalf jaar gestopt met spelen. Ik heb op veel accounts ge-co'd maar mijn eigen account waren op W4 bij Order, W21 Fruit. en W35 Wall. Ik heb geloof ik zelfs nog even met jou in Creed gezeten en nog een andere stam met Sam en Bradley maar dat kan ik me niet meer goed herinneren.



Om heel eerlijk te zijn, weet ik die dagen nog als de dag van gister aangezien jouw naam onder de mededelingen stond.

Ik heb totaal geen interesse om mijn ego omlaag of omhoog te werken, ik weet waar ik sta en wat ik kan. Goed dat je in ieder geval kan toegeven dat je zo was.

Dan denk ik toch echt dat je geheugen je bedriegt, ik heb nooit bij Poetic Justice geVVd. Lijkt me al helemaal sterk dat mijn handtekening in zijn PM's zou staan, gezien ik eigenlijk (bijna) nooit gebruik maak van een handtekening IG.
 

DeletedUser35742

Guest
Maar weer eens een wereld gestart. Kijken hoe lang het leuk is:)
 
Reactiescore
1.714
Ben een ex-mod, ben nu ongeveer anderhalf jaar gestopt met spelen. Ik heb op veel accounts ge-co'd maar mijn eigen account waren op W4 bij Order, W21 Fruit. en W35 Wall. Ik heb geloof ik zelfs nog even met jou in Creed gezeten en nog een andere stam met Sam en Bradley maar dat kan ik me niet meer goed herinneren.



Om heel eerlijk te zijn, weet ik die dagen nog als de dag van gister aangezien jouw naam onder de mededelingen stond.

Ik heb totaal geen interesse om mijn ego omlaag of omhoog te werken, ik weet waar ik sta en wat ik kan. Goed dat je in ieder geval kan toegeven dat je zo was.

Plague toch voor fruit.
 

DeletedUser

Guest
Eerlijk gezegd ben ik best tevreden dat hij een groot deel van de GS opkoopt. Zo is het onmogelijk dat iemand hem ooit serieus neemt en binnenkort wordt hij toch weggespeeld en zo belet hij veel andere van GS te kopen.
 
Reactiescore
2.039
Ben een ex-mod, ben nu ongeveer anderhalf jaar gestopt met spelen. Ik heb op veel accounts ge-co'd maar mijn eigen account waren op W4 bij Order, W21 Fruit. en W35 Wall. Ik heb geloof ik zelfs nog even met jou in Creed gezeten en nog een andere stam met Sam en Bradley maar dat kan ik me niet meer goed herinneren.



Om heel eerlijk te zijn, weet ik die dagen nog als de dag van gister aangezien jouw naam onder de mededelingen stond.

Ik heb totaal geen interesse om mijn ego omlaag of omhoog te werken, ik weet waar ik sta en wat ik kan. Goed dat je in ieder geval kan toegeven dat je zo was.

Huh jij in creed
 

DeletedUser66265

Guest
Ben een ex-mod, ben nu ongeveer anderhalf jaar gestopt met spelen. Ik heb op veel accounts ge-co'd maar mijn eigen account waren op W4 bij Order, W21 Fruit. en W35 Wall. Ik heb geloof ik zelfs nog even met jou in Creed gezeten en nog een andere stam met Sam en Bradley maar dat kan ik me niet meer goed herinneren.

Ik zit inderdaad met hetzelfde in gedachten, dat we ergens in dezelfde stam hebben gezeten. Vandaar ook dat je mij ergens bekend van voorkomt, ik weet alleen niet vanwaar. Ik heb in creed gezeten maar dat was niet heel actief en ook zeker niet heel lang. Het zou kunnen dat het creed is geweest al heb ik ergens anders langer met je in een stam gezeten dacht ik zo. Mijn geheugen begint me steeds meer in de steek te laten, moet gaan minderen met drank & druggs geloof ik.:p
 

DeletedUser66265

Guest
Ja ff normaal gaan doen met je leven nikki potverdorie

Ik zou dit serieus nemen vermits het niet zou komen van een groningenaar. Als de studenten ergens verziekt zijn door drank & druggs:D . Groningen is zo'n heerlijke plek!
 
Bovenaan