Top/flop spelers

Reactiescore
2.303
Cbc dikke flop
 
Reactiescore
1.149
MyPride; nog flopper dan flop.
 

DeletedUser65921

Guest
We gaan deze nu de wereld al bezig is even proberen.
Houe het deftig en on-topic en hij blijft open, spam hem onder en hij gaat nog een paar weekjes dicht.
 

DeletedUser73098

Guest
Hoe lang houd opper abuser Adriaanw het vol? Het gokcentrum gaat open! ik gok op 2 weekjes
 

DeletedUser75778

Guest
Daar kun je je wel eens in vergissen. Veel concurrentie zal hij niet hebben vanwege de LH :D
 

DeletedUser76952

Guest
Waarschijnlijk gooit hij zijn mijnen niet omhoog en dat is dom want daar krijg je het meeste gs uit momenteel. Ik gok dat hij al smederij en alles heeft.
 

DeletedUser74430

Guest
Hoe lang houd opper abuser Adriaanw het vol? Het gokcentrum gaat open! ik gok op 2 weekjes

Wereld 46 was het ook al Adriaanw die als een malle aan het abusen was, start altijd met Bassienw geloof ik. Op wereld 42 mocht Bassienw het proberen, heeft het lang volgehouden, maar wordt momenteel met 9 vingers in de neus weggespeeld :D Die Adriaanw is ook al weg op wereld 46 zie ik, daarom mocht hij het hier vast weer proberen. Zal ook wel weer begonnen zijn met Bassienw, gokje dat ze elkaar weer gaan internen :eek:
 

DeletedUser75237

Guest
Hoe lang houd opper abuser Adriaanw het vol? Het gokcentrum gaat open! ik gok op 2 weekjes

Wat mij betreft krijgt ie binnenkort een lading kata's op z'n dak. Maar goed, dat is niet zo sportief, niet waar :eek:

Ik gok dat ie het pp abusen snel beu wordt en utieindelijk wordt weggespeeld. Net zoals z'n maatje bassienw moet ie het volledig hebben van z'n abuse en zitten er doordat hij altijd zo makkelijk kan starten weinig skills in, helaas voor hem. Voorts wel jammer voor z'n directe buren die nu al kansloos zijn natuurlijk.
 
Bovenaan