Top/flop spelers

DeletedUser44415

Guest
Het klagen klinkt dan misschien dom, maar des te begrijpelijker is het stoppen.

Hij stopt niet, hij hopt... dan alsnog op topstammen-topic dat hij een propaganda wilt uitvoeren tegenover angels. Ik ben volkomen mee eens met wouter. W21 kreeg s.inc vele kata's op zich, ze bleven staan. Ze gaven de moed niet op door wat haters, die haters motiveerden hun. Er is ook altijd een reden waarom men kata's stuurt. Als je jezelf erin niet kan verdedigen, zorg dan dat je niet in het zicht van doelwit staat.
 

DeletedUser73696

Guest
Hij stopt niet, hij hopt... dan alsnog op topstammen-topic dat hij een propaganda wilt uitvoeren tegenover angels. Ik ben volkomen mee eens met wouter. W21 kreeg s.inc vele kata's op zich, ze bleven staan. Ze gaven de moed niet op door wat haters, die haters motiveerden hun. Er is ook altijd een reden waarom men kata's stuurt. Als je jezelf erin niet kan verdedigen, zorg dan dat je niet in het zicht van doelwit staat.

Lieve schat, laat propaganda nou maar lekker over aan de grote jongens. Concentreer jij je nou maar als MoraalBrekertje op die kleinere spelertjes, die de speer en bijl nog steeds door elkaar halen. Ik ben inderdaad gestart voor de PP, waarnaar ik op delete ging en opnieuw ben gestart. Deze start was niet voor de lol, maar om serieus wat verder te komen en Angels te gaan dwarsbomen. De dag dat ik startte kreeg ik een aanbod van iemand anders, die ik sowieso heb aangenomen. Onafhankelijk van mijn goede of slechte start, zou ik dus sowieso met een ander account starten. Dat jou moraalheertjes zo verschrikkelijk goed verleden hebben, boeit echt niemand wat.
 

DeletedUser68372

Guest
Waarom loop je dan te janken over je gekata?,

Nogsteeds ben je het overig niet waardig om jerome in je handtekening te hebben!
 

DeletedUser

Guest
Lieve schat, laat propaganda nou maar lekker over aan de grote jongens. Concentreer jij je nou maar als MoraalBrekertje op die kleinere spelertjes, die de speer en bijl nog steeds door elkaar halen. Ik ben inderdaad gestart voor de PP, waarnaar ik op delete ging en opnieuw ben gestart. Deze start was niet voor de lol, maar om serieus wat verder te komen en Angels te gaan dwarsbomen. De dag dat ik startte kreeg ik een aanbod van iemand anders, die ik sowieso heb aangenomen. Onafhankelijk van mijn goede of slechte start, zou ik dus sowieso met een ander account starten. Dat jou moraalheertjes zo verschrikkelijk goed verleden hebben, boeit echt niemand wat.

mikeee is gewoon noobke altijd al geweest.

als je noobke bent dan doe je daar niet zoveel aan helaas


ken is een prima speler altijd al geweest en voor hem heb ik respect voor jou zeker niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72857

Guest
Lieve schat, laat propaganda nou maar lekker over aan de grote jongens. Concentreer jij je nou maar als MoraalBrekertje op die kleinere spelertjes, die de speer en bijl nog steeds door elkaar halen. Ik ben inderdaad gestart voor de PP, waarnaar ik op delete ging en opnieuw ben gestart. Deze start was niet voor de lol, maar om serieus wat verder te komen en Angels te gaan dwarsbomen. De dag dat ik startte kreeg ik een aanbod van iemand anders, die ik sowieso heb aangenomen. Onafhankelijk van mijn goede of slechte start, zou ik dus sowieso met een ander account starten. Dat jou moraalheertjes zo verschrikkelijk goed verleden hebben, boeit echt niemand wat.

Je hebt natuurlijk ook de perceptie en je verleden tegen, het is niet de eerste keer dat je van account naar account 'hopt' wat niet wil zeggen dat het hier niet te verantwoorden valt. Om nu als hoofddoel een wereld serieus te spelen gewoon om een bepaald groepje spelers te dwarsbomen vind ik ook maar raar.
 

DeletedUser

Guest
Je hebt natuurlijk ook de perceptie en je verleden tegen, het is niet de eerste keer dat je van account naar account 'hopt' wat niet wil zeggen dat het hier niet te verantwoorden valt. Om nu als hoofddoel een wereld serieus te spelen gewoon om een bepaald groepje spelers te dwarsbomen vind ik ook maar raar.

oei mikeeeeeeeeeeeee dat klinkt ook zoals ik het gedacht had ik noob jij noobt en dan het ultieme
ik mikeeeeee

en dan heb je het over de grote jongens naja jij bent zeker geen grote jongen hoor;)

mikeeee moet even zijn vrienden erbij halen anders kan die niet reageren:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
heeft hij vrienden dan?
en die gaan hem helpen met wat ? dat die noob is?
 

DeletedUser

Guest
oke point taken

misschien dat zijn vriendjes nog gaan bijspringen
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Lieve schat, laat propaganda nou maar lekker over aan de grote jongens. Concentreer jij je nou maar als MoraalBrekertje op die kleinere spelertjes, die de speer en bijl nog steeds door elkaar halen. Ik ben inderdaad gestart voor de PP, waarnaar ik op delete ging en opnieuw ben gestart. Deze start was niet voor de lol, maar om serieus wat verder te komen en Angels te gaan dwarsbomen. De dag dat ik startte kreeg ik een aanbod van iemand anders, die ik sowieso heb aangenomen. Onafhankelijk van mijn goede of slechte start, zou ik dus sowieso met een ander account starten. Dat jou moraalheertjes zo verschrikkelijk goed verleden hebben, boeit echt niemand wat.

hihi, propaganda aan de grote jongens zegt die. Want jij bent een groot licht mbt propaganda. Het ene verwijt na het andere zonder enige beargumentering..:D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Een dronken Vito is altijd even plezant. :D
 

DeletedUser44415

Guest
Lieve schat, laat propaganda nou maar lekker over aan de grote jongens. Concentreer jij je nou maar als MoraalBrekertje op die kleinere spelertjes, die de speer en bijl nog steeds door elkaar halen. Ik ben inderdaad gestart voor de PP, waarnaar ik op delete ging en opnieuw ben gestart. Deze start was niet voor de lol, maar om serieus wat verder te komen en Angels te gaan dwarsbomen. De dag dat ik startte kreeg ik een aanbod van iemand anders, die ik sowieso heb aangenomen. Onafhankelijk van mijn goede of slechte start, zou ik dus sowieso met een ander account starten. Dat jou moraalheertjes zo verschrikkelijk goed verleden hebben, boeit echt niemand wat.

Lol, en niemand boeit wat dat ik een mb'tje was, maar toch het enige jij naar boven kan halen gewoon het feit dat ik mb was op w42 vanwege me activiteit. Schone propaganda XD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Lol, en niemand boeit wat dat ik een mb'tje was, maar toch het enige jij naar boven kan halen gewoon het feit dat ik mb was op w42 vanwege me activiteit. Schone propaganda XD

Ik wist niet eens dat je op w30 een MB was!
 
Reactiescore
2.303
Je bent ook overal iedereens slet he K.
 
Reactiescore
86
Met andere woorden jij weet precies of Mike voor de lol gestart was of niet? Of denk je nu dat ik over jouw situatie aan het spreken ben? Ik gaf enkel aan dat het begrijpelijk is dat je stopt om die reden als het toch om een startsituatie gaat, je benadeeld er ten slotte niemand mee. Jij noemde het 'eigenlijk altijd dom', wat inderdaad een kortzichtige conclusie is, wil je anders beweren dan? Er spelen namelijk zoveel factoren mee zoals motivatie, tijd, daarnaast is tw een spel dat je speelt omdat het een rewardsysteem gebruikt, als er voor een speler niks meer te halen valt dan begrijp ik best dat hij die wereld laat voor wat hij is. Dus nogmaals, de conclusie trekken dat 'stoppen voor je dood bent eigenlijk altijd dom is', is idd veel te kortzichtig.

De volgende keer misschien niet jezelf in het middelpunt zetten, en daarnaast even goed lezen, want ik heb jou niet kortzichtig genoemd.

Punt 1 is inmiddels door Mike verduidelijkt hij was dus idd serieus gestart, zoals ik al zei. En verder is het niet kortzichtig, de factoren die je opnoemt zijn eigenlijk allemaal irrelevant. Als je serieus start heb je toch meestal motivatie, dan heb je toch meestal tijd (of in ieder geval een team die voldoende actief is), zo niet dan valt het al niet meer een echt serieuze start te noemen. Verder begin je dan over een rewardsysteem, het gaat hier over stoppen in de start he niet over later in het spel. In de start is nog genoeg te 'halen';). Ben je dus nu alweer mijn statement naar iets anders aan het doortrekken. Aangezien je blijkbaar niet begrijpt wat daar verkeerd aan is zal ik het even voor je verduidelijken. Als ik zeg ik vind Pietje niet aardig (en Pietje is toevallig zwart) dan betekent dat niet dat ik alle zwarten niet aardig vind. Vrij simpel concept, nogal vreemd dat je het niet begrijpt. Misschien moet je maar bij de Privé gaan werken. Daar trekken ze statements ook regelmatig uit context;).

Dus een reactie plaatsen op dit forum is jezelf in het middelpunt zetten?:eek: Die zal ik onthouden, dan ben jij ook wel een goede aandachtgeiler namelijk :eek:. Nee inderdaad, je noemt mij niet kortzichtig, je noemt de woorden die ik plaats kortzichtig. Dat had ik wel gezien hoor.
 
Bovenaan