Top/flop spelers

DeletedUser54934

Guest
Ik zit inderdaad met hetzelfde in gedachten, dat we ergens in dezelfde stam hebben gezeten. Vandaar ook dat je mij ergens bekend van voorkomt, ik weet alleen niet vanwaar. Ik heb in creed gezeten maar dat was niet heel actief en ook zeker niet heel lang. Het zou kunnen dat het creed is geweest al heb ik ergens anders langer met je in een stam gezeten dacht ik zo. Mijn geheugen begint me steeds meer in de steek te laten, moet gaan minderen met drank & druggs geloof ik.:p

Je hebt gelijk hoor, heb hetzelfde gevoel... Zoveel werelden en zoveel premades! :p

Lieverd speel je nou in dezelfde stam als ik?

Dat zou best kunnen :) .
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
47
Hahaha niels, je zit overal op t forum. Tijd teveel?
 

DeletedUser73715

Guest
Dit topic is momenteel zinloos...het enige wat je hier kunt doen is wat zeveren over spelers die je kent van ex-werelden....Zolang er nog niks te bewijzen valt kun je hier niks nuttigs over zeggen.
 

DeletedUser75778

Guest
Dit topic is momenteel zinloos...het enige wat je hier kunt doen is wat zeveren over spelers die je kent van ex-werelden....Zolang er nog niks te bewijzen valt kun je hier niks nuttigs over zeggen.

Ik kan heel wat flops gaan opsommen hoor.
 
Reactiescore
1.367
Beetje een suffe opmerking. Iedereen die ooit een wereld niet winnend heeft afgesloten (= iedereen) dan maar bestempelen als iemand die altijd gesloopt word?

Neej joh, wilde je klein beetje pesten :)
 

DeletedUser73715

Guest
Er staat een vraagteken achter mathproblems....
Lijkt me dat jullie minder aandachtig zijn als jullie zelf denken.
 

DeletedUser64081

Guest
Nikki, ik woon in Groningen, kom binnenkort anders eens bieren dan :D
 
Bovenaan