Vanaf vandaag stop ik er ook mee op deze wereld.
Niet omdat ik geen plezier meer in het spel heb / het geen leuke wereld vind maar puur omdat zo'n 24/7 spelletje mij teveel energie & tijd kost. Tijd die ik liever aan andere dingen besteed.
Succes iedereen verder in de toekomst. Maak er een mooie wereld van.
Jammer om te zien, maar zeer begrijpelijk.
Dit is en blijft een spel waarbij actief zijn heel belangrijk is en ook altijd zal blijven.
Ik raad je aan om (indien je wel nog wilt blijven spelen) over enige tijd terug te komen en naar een (al bestaand) 100% RIM account te kijken.
Doordat het een LH wereld is zal het niet te veel tijd kosten, en als dat te combineren valt met een volledig safe account is dit prima te doen met betrekkelijk weinig tijd.
Wat ik persoonlijk nog een van de leukste dingen vind van dit spel is niet zo zeer het spelen, maar meer het contact wat je opbouwt.
In mijn ogen heeft "skill" er steeds minder mee te maken hoe ver je kunt komen met dit spel; activiteit en het hebben van een compleet team is in mijn ogen belangrijker.
We wensen je het beste toe, en ik hoop wel dat je af en toe nog even langs komt om te kijken hoe de wereld verloopt