Top/flop spelers

DeletedUser

Guest
sws willen joinen. Mijn excuses.



Zo komt hij op me over, meer niet :p

Je had het over een NAP, was dat tussen jullie 2 alleen of tussen hem en de stam?
En dingen kunnen altijd veranderen, want als hij niet is aangenomen / gejoined kun je het hem er niet op tegen houden dat hij een speler van je stam aanvalt.
Daarnaast vind ik het argument dat je om 7 uur een trein laat aankomen irrelevant. Waarom zou een trein om 11:00 beter zijn dan om 7:00. Dat zijn gewoon tactische beslissingen die normaal zijn in dit spel.

Daarnaast als je zelf ook PP hebt gebruikt is het ook raar dat je daar over argumenten gaat neerleggen.
 

DeletedUser5114

Guest
maar liefst 7 dorpjes in 3 dagen tijd het moet niet gekker worden op een LH wereld die 3 weekjes aan de gang is

7106020d13c05f73244b67c7642af7e0.png


Ik heb geen idee wie er op dit account spelen maar ik ben wel benieuwd wat mensen die hun wel kennen nu van hun verwachten?

is deze PP abuser top of flop?

P.S name change naar .Team Rocket.
 

DeletedUser74966

Guest
Ah, ik dacht al. Nieuwe #1 :p

Ik ken het team niet. Ik weet dus ook niet of ze top of flop zijn. 7 dorpjes kan opzich wel als je al zo groot bent. Even wat troepen en edels pompen en je komt er snel. Ze zullen vast veel gs op 30 hebben dus dan loopt hun economie lekker. De ontbrekende moraal maakt het ook makkelijker voor ze om gewoon simpelweg over spelers heen te walsen.

Anyway, ik ga geen uitspraak doen over hun niveau.
 

DeletedUser66129

Guest
Dat ze hun naam al veranderd hebben naar een naam dat toepasselijk is voor de stam zegt al genoeg over hoeveel pp ze hebben.. :eek:

Verder gezien ze voor het aantal dorpen dat ze hebben het me nog tegen valt hoeveel ODA er daar van bij is gekomen, bijv. het dorpje van bijna 10k. Daar is maar 5k ODA bij gekomen die dag, en dan had ie 2 dorpen overgenomen. Kan nou niet echt zeggen dat hij dan dus veel moeite moet doen voor veel van zijn dorpen lijkt me dus.

Maar goed of ze nou top of flop zijn weet ik niet, denk dat ze hun goeie groei vooral te danken hebben aan het pp gebruik dan aan kwaliteit.
 

DeletedUser

Guest
maar liefst 7 dorpjes in 3 dagen tijd het moet niet gekker worden op een LH wereld die 3 weekjes aan de gang is

7106020d13c05f73244b67c7642af7e0.png


Ik heb geen idee wie er op dit account spelen maar ik ben wel benieuwd wat mensen die hun wel kennen nu van hun verwachten?

is deze PP abuser top of flop?

P.S name change naar .Team Rocket.

Zo, dat dorpje van 10 k is wel aardig lekker om te pakken :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66129

Guest
Oh en net even gekeken nog, dat dorpje van 10k ligt ook echt vlak naast zijn eigen hoofddorp, gezien er dus niet veel ODA bij kwam voor hem lijkt het me dus eerder dat het een vriend ofzo was die het dorpje voor hem heeft uitgebouwd en misschien zelfs van zijn PP om hem vervolgens af te staan. Anders is het wel heel vreemd waarom je dan nu pas zo'n dorpje vlak naast je overneemt terwijl die zo groot is.
 

DeletedUser74966

Guest
Gelijk heb je. Ik denk ook inderdaad dat er redelijk wat pp doorgaat. Die grote dorpjes krijg je normaal ook niet met zo weinig tegenstand lijkt me :p
 

DeletedUser68733

Guest
maar liefst 7 dorpjes in 3 dagen tijd het moet niet gekker worden op een LH wereld die 3 weekjes aan de gang is

7106020d13c05f73244b67c7642af7e0.png


Ik heb geen idee wie er op dit account spelen maar ik ben wel benieuwd wat mensen die hun wel kennen nu van hun verwachten?

is deze PP abuser top of flop?

P.S name change naar .Team Rocket.

Het 10k dorpje was een boostdorp van een van de spelers van .TeamRocket, 1 ding is zeker en dat is dat ze heel veel pp erdoorheen hebben gegooid :p
 

DeletedUser75236

Guest
maar liefst 7 dorpjes in 3 dagen tijd het moet niet gekker worden op een LH wereld die 3 weekjes aan de gang is

7106020d13c05f73244b67c7642af7e0.png


Ik heb geen idee wie er op dit account spelen maar ik ben wel benieuwd wat mensen die hun wel kennen nu van hun verwachten?

is deze PP abuser top of flop?

P.S name change naar .Team Rocket.

5 Dorpen de gs gelijk naar 30 geboost.
7 vrienden rondom je die dorpen voor je uitbouwen.
PP abusers? Top? Flop?
 

DeletedUser65510

Guest
Narcissistic Illy. zit eindelijk in een stam die bij z'n niveau past. :eek:
 

DeletedUser74595

Guest
maar liefst 7 dorpjes in 3 dagen tijd het moet niet gekker worden op een LH wereld die 3 weekjes aan de gang is

7106020d13c05f73244b67c7642af7e0.png


Ik heb geen idee wie er op dit account spelen maar ik ben wel benieuwd wat mensen die hun wel kennen nu van hun verwachten?

is deze PP abuser top of flop?

P.S name change naar .Team Rocket.

Ik ken ze ook niet, maar mochten ze zich bekend maken verwacht ik dat wel in team rocket style ;p
 
Reactiescore
2.303
Ik moet zeggen ik lig er vlak naast, maar mijn pikachu pakken ze lekker niet!
 

DeletedUser76503

Guest
Mijn stamgenootjes :)
Is altijd maar de vraag wat er terecht komt van iemand met veel pp, we zullen zien wat de toekomst brengt ;)

Ik geloof er wel in!
 

DeletedUser72524

Guest
Klikje, dit vind ik wel een grappige speler. Het is een speler die iedere wereld sinds w38 (uitzondering w44) een flinke pp start maakt en daardoor hoog in de rang eindigt. Maar keer op keer makkelijk dorpen weggeeft indien hij een klein beetje weerstand krijgt, hij heeft nog nooit de midgame bereikt. Je moet is nagaan hoeveel geld hij besteed aan iedere wereld, puur met de kennis dat hij niet pp farmt omdat hij iedere wereld actief pp abused. Die is al duizenden euro's kwijt, geloof me :p
 
Bovenaan