Top/flop spelers

Reactiescore
660
Het is alleen gewoon niet zo handig om een account op je te nemen dat een frontje heeft met de grootste vijand, om vervolgens dat front op een slechte manier uit te breiden en dan alsnog besluiten te stoppen. Als je bij de aanbieding om op de classic te komen spelen zo gebrand was om te winnen had je ook wel kunnen bedenken dat je tot het einde van de wereld zou moeten spelen om in ieder geval kans te maken op die overwinning. Dat je het niet eens bent met alle kritiek; oke, maar je mag ook wel een klein beetje in de spiegel kijken.

Hij mag zeker aan zelfkritiek doen. Daar niks op tegen.
Kleine kanttekening. Iemand moet dat clustertje nemen, ofwel jij zelf ofwel je vijand. Ik zelf zou het niet aandurven, maar een top co van me (detlef) zou sowieso zelf voor een onverdedigbaar clustertje gaan. Je vijand gaat toch wel komen ooit.
 
Reactiescore
86
Hij mag zeker aan zelfkritiek doen. Daar niks op tegen.
Kleine kanttekening. Iemand moet dat clustertje nemen, ofwel jij zelf ofwel je vijand. Ik zelf zou het niet aandurven, maar een top co van me (detlef) zou sowieso zelf voor een onverdedigbaar clustertje gaan. Je vijand gaat toch wel komen ooit.

Detlef zou dat niet doen als hij wist dat hij een paar dagen daarna zou stoppen en er andere spelers op zouden komen (dan dwing je jou keuze aan het nieuwe team op).
 

DeletedUser73972

Guest
Even klein beetje over Mike:

Toen hij IB joinde kende ik zijn reputatie van het AF maar al te goed, maar ik moet eerlijk toegeven dat het in de omgang binnen IB gewoon een redelijk persoon was met redelijke standpunten en waar zeker mee te praten viel. Dat hij zich dan frustreerde in sommige aspecten en dat hij daardoor minder zin kreeg kan ik me dan eigenlijk weer een beetje in vinden. Ook kondigde hij toch wel op tijd aan dat hij zondag de laatste keer zou loggen, wat niet wegneemt dat wanneer hij on was hij had kunnen verwittigen / vv afgeven natuurlijk.

Wat je hem wel kwalijk kan nemen is:

1. Hij werd zogezegd 'minder actief' door een verschil aan visie, om eerlijk te zijn, hij heeft nooit een super actieve periode gekent zover ik me herinner en het was soms ook heel lang wachten op antwoorden via skype terwijl hij solo jérome speelde. Deed el af en toe eens iets voor de stam, waarvoor dan weer dank.

2. De timing van zijn quitten. Eerst me melden dat hij dat kak clustertje gaat internen bij snowcaine, maar dat dat verdedigen moeilijk zou worden (natuurlijk) en dat het def nodig had, maar dat hij het wel zag zitten. Paar dagen later komt de aankondiging dat hij quit net wanneer de actie zou komen waar hij zei naar te verlangen, dat klinkt idd als run gedrag maar dat laat ik in het midden dat laatste.

Nuja dat is wat ik er van denk.
 
Reactiescore
30
Detlef zou dat niet doen als hij wist dat hij een paar dagen daarna zou stoppen en er andere spelers op zouden komen (dan dwing je jou keuze aan het nieuwe team op).

Dat ja. Als je de stap zet om die dorpen te edelen moet je wel wat verder vooruit kijken. Blijkelijk heeft Mike dat niet gedaan.
 
Reactiescore
660
Detlef zou dat niet doen als hij wist dat hij een paar dagen daarna zou stoppen en er andere spelers op zouden komen (dan dwing je jou keuze aan het nieuwe team op).

Heb je helemaal gelijk in Wouter. Dat stoppen was me weer even ontglipt. Maar dus puur een cluster pakken of laten liggen vanwege een eventuele moeilijke ligging, dan moet je eigenlijk er voor gaan.

Maar foutje van me, als je weet dat je stopt dan pak je het niet.


(je ziet wie hier de pro's en de noobs zijn he)
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
2.064
hansgretel -19 dorpen
Christo -6 dorpen

oh oh church toch
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
hansgretel -19 dorpen
Christo -6 dorpen

oh oh church toch

Zijde 1:
Stammen: Church
Zijde 2:
Stammen: IB

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 878
Kant 2: 973
Verschil: 95

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 194
Kant 2: 42
Verschil: 152

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 8,152,334
Kant 2: 8,912,385
Verschil: 760,051

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,862,042
Kant 2: 402,814
Verschil: 1,459,228

chart
 
Reactiescore
2.064
jaja lau:p ik heb t gezien maar ik heb niks met IB te maken, maar dan alsnog
 

DeletedUser

Guest
Bg's hebben niks met elkaar te maken ja

Volgens mij heeft dan ook dust bijna alle winst op gretel ook geboekt? Daarnaast heeft dat natuurlijk niks met elkaar te maken, de verliezen die op mier worden gedaan kan ik toch ook niet van zeggen van kijk jullie staan zoveel in de min. Dust is geen IB slaaf stam en staat dus apart en mag je ons daarom best apart vermelden ipv als IB neerzetten
 

DeletedUser69389

Guest
Bg's hebben niks met elkaar te maken ja

Volgens mij heeft dan ook dust bijna alle winst op gretel ook geboekt? Daarnaast heeft dat natuurlijk niks met elkaar te maken, de verliezen die op mier worden gedaan kan ik toch ook niet van zeggen van kijk jullie staan zoveel in de min. Dust is geen IB slaaf stam en staat dus apart en mag je ons daarom best apart vermelden ipv als IB neerzetten

Daarnaast zijn IB en Dust totaal geen bondgenoten van elkaar. Zeker niet als ik bij diplomatie kijk.:) Ik zie ons een beetje als Rusland en Groot-Brittannië/Frankrijk ten tijde van WOII. De vijand van mijn vijand is mijn vriend principe.
 
Reactiescore
660
Dus dit was geen gezamenlijke aanval?
 

DeletedUser72071

Guest
Volgens mij heeft dan ook dust bijna alle winst op gretel ook geboekt? Daarnaast heeft dat natuurlijk niks met elkaar te maken
Dat Dust de stam is die de meeste winsten boekt is volledig irrelevant. Verder heeft dat alles met elkaar te maken. IB heeft vaak genoeg clears op het front tussen Dust en Church gegooid > Dust en IB werken samen > Dust en IB kunnen samen in de stats gezet worden als bondgenoten.

de verliezen die op mier worden gedaan kan ik toch ook niet van zeggen van kijk jullie staan zoveel in de min.
Mier staat 6 dorpen in de min, zoveel vind ik dat niet. Verder doet Mier altijd actief mee met Church, dus wat mij betreft mag je die stats prima samen bij Church doen.

Dust is geen IB slaaf stam en staat dus apart en mag je ons daarom best apart vermelden ipv als IB neerzetten
Sorry maar ik heb serieus geen idee wat voor wartaal je hier uitslaat.

Daarnaast zijn IB en Dust totaal geen bondgenoten van elkaar. Zeker niet als ik bij diplomatie kijk.:) Ik zie ons een beetje als Rusland en Groot-Brittannië/Frankrijk ten tijde van WOII. De vijand van mijn vijand is mijn vriend principe.

Totaal geen bondgenoten van elkaar? Daarom vallen jullie ook samen aan en sturen IB leden clears/fakes naar het front tussen Church en Dust. Verder heeft IB in het verleden def naar Dust toegestuurd.

Verder waren Rusland en de rest van de geallieerden wel degelijk bondgenoten. 'De Geallieerden' :D De vijand van mijn vijand is mijn vriend ja. En de definitie van een bevriende stam in tw is hetzelfde / komt zeer dichtbij de definitie van een bondgenoot.

Verder, zoals je op skype ook al zei, zou er maar 1x os gestuurd zijn naar van IB naar Dust. Ten eerste is dat helemaal niet zo raar gezien er sinds de massa op woke up maar 1 (kleinere) massa richting Dust is gegaan gepaard met een massa op IB. Ten tweede is het niet relevant dat het maar 1x is gebeurt. Je zegt dat jullie relatie eerder op een GAP lijkt (Wat al inhoudt dat jullie bg's tot op een zekere hoogte zijn, wat je hierboven nog ontkent) maar ook al wordt er maar 1x os gestuurd dan kan je het al geen GAP meer noemen. Want zeg nou zelf. Stel dat Church 2/3 weken lang bleef aanvallen op Woke up (Dust) dan ging IB helemaal geen def meer sturen? Die ene keer sturen was gewoon random? Als je er een beetje realistisch naar kijkt dan kan je goed voorspellen dat IB gewoon def was blijven sturen.

Dus dit was geen gezamenlijke aanval?
Dit was een gezamenlijke aanval ;)

Hadden eerder een GAP.Als het al een samenwerking betrof dan vol met achterdocht.
Vol met achterdocht offerde IB 100en clears op voor Dust :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.064
Ik weet niet waar jullie het over hebben, dit was gewoon toeval lol
 
Bovenaan