Top/flop spelers

DeletedUser75782

Guest
Echt veel toppers op deze wereld heb ik nog niet gevonden.. Wat houd iedereen zich toch verdomde stil :p
 

DeletedUser67581

Guest
Ik vind het langs een kant wel goed, ik merk in mijn omgeving toch dat er een groot percentage is dat echt speelt. Nu heb je geen 5k spelers onderaan de ranglijst die allemaal niet verder dan de 200 punten hebben doorgedaan. En dat is wel fijn voor later. :]
 

DeletedUser60857

Guest
Ja klopt wel, ik vind ook dat het actief percentage relatief hoog ligt.. Aantal spelers is wel laag.
 

DeletedUser75777

Guest
Ja klopt wel, ik vind ook dat het actief percentage relatief hoog ligt.. Aantal spelers is wel laag.

Dit zeg ik niet echt uit ervaring, maar wat is het grootste effect als het aantal lager is? Voornamelijk actievere spelers spelen nu, het aantal spelers dat bij 200 punten stopt is veel lager dus lijkt het me dat het aardig snel wel gelijk gaat lopen!
 

DeletedUser76173

Guest
Ik neem aan doordat er meer actieve spelers zijn juist het plezier maar vooral de uitdaging is toegenomen ?
Jammer dat er weinig spelers ook op het AF actief zijn, maar dat kan misschien nog wel komen. :)
 

DeletedUser

Guest
Ik neem aan doordat er meer actieve spelers zijn juist het plezier maar vooral de uitdaging is toegenomen ?
Jammer dat er weinig spelers ook op het AF actief zijn, maar dat kan misschien nog wel komen. :)


We zullen eens zien, ook al ben ik hier weinig actief op het AF. Al speel ik namelijk wel W46, misschien ga ik mij eens wat meer vertonen dan.
 

DeletedUser

Guest
We zullen eens zien, ook al ben ik hier weinig actief op het AF. Al speel ik namelijk wel W46, misschien ga ik mij eens wat meer vertonen dan.

Als jij evenveel op dit forum zou zijn als dat je pp-abused, zou het hier al veel drukker zijn.
 

DeletedUser

Guest
jij zou stoppen :)

Ik ben weer wat actief Inge :D

Als jij evenveel op dit forum zou zijn als dat je pp-abused, zou het hier al veel drukker zijn.

Als jij wat minder praatjes had zou het forum zeker wat gezelliger zijn.
Heb jij enig idee op welk account ik speel, ik zou je wat verklappen dan ik zit buiten de top100 :)
En jammer genoeg voor jouw zit ik niet in de top10:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik ben weer wat actief Inge :D



Als jij wat minder praatjes had zou het forum zeker wat gezelliger zijn.
Heb jij enig idee op welk account ik speel, ik zou je wat verklappen dan ik zit buiten de top100 :)
En jammer genoeg voor jouw zit ik niet in de top10:rolleyes:

Oei oei zo lichtgeraakt? Misschien pp-abuse je dan buiten de top100?
 

DeletedUser

Guest
Oei oei zo lichtgeraakt? Misschien pp-abuse je dan buiten de top100?

Misschien ben jij wat zwaar geraakt?:rolleyes:
PP abusen zouden noobs als jouw kunnen doen, maar daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen.
Dat het account vanaf het begin al speelt zou het toch raar zijn dat ik nu nog in de top 10 zit als ik pp abusen ging:rolleyes:

Misschien moet je wat minder iemand vooroordelen en laten zien wat je overigens waard bent op het AF
 
Bovenaan