Top/flop spelers

DeletedUser76531

Guest
Top tien betekend niet alleen abusers.
Pa teveel betekend niet skill te weinig. Maar we zullen zien.
 

DeletedUser44415

Guest
Top tien betekend niet alleen abusers.
Pa teveel betekend niet skill te weinig. Maar we zullen zien.
Op deze periode? Daarin moet ik je toch ontkrachten dat je geld op enkel gebouwen verspilt gewoon dom is. Je kan je ol je gs-mijnen mss richten voor een goede voorsprong met gekochte gs, maar waarom? Per direct domineren omdat je bang bent voor actie in de start? Totaal niet top. Je kan mee doen maar de spanning is gedaald erom en de startfase is saai. Nuja pp-abusers katapulteren is enorm fun maar de katahaters zijn ook alweer enorm gestegen omdat men enkel timed met troepen, maar de met marktplaats kan je plots niet meer timen...
 

DeletedUser54357

Guest
Die Adriaanw lijkt me wel een topspeler. Bijna het dubbele van de rest van de spelers dus hij zal wel het dubbele van de ervaring hebben zeker? Of waarschijnlijk het dubbele van de premium punten ;)
 

DeletedUser60857

Guest
Die Adriaanw lijkt me wel een topspeler. Bijna het dubbele van de rest van de spelers dus hij zal wel het dubbele van de ervaring hebben zeker? Of waarschijnlijk het dubbele van de premium punten ;)

Ik denk dubbel zo goed, kan niet anders... Hij is echt sterk in tribalwars!
 

DeletedUser76531

Guest
Die Adriaanw lijkt me wel een topspeler. Bijna het dubbele van de rest van de spelers dus hij zal wel het dubbele van de ervaring hebben zeker? Of waarschijnlijk het dubbele van de premium punten ;)

Dubbel zoveel punten betekend dubbel zo goed.
 

DeletedUser51627

Guest
Het is wel een kunst om de gs er uit te halen, ze is altijd leeg :mad:
 
Reactiescore
2.039
Die Adriaanw lijkt me wel een topspeler. Bijna het dubbele van de rest van de spelers dus hij zal wel het dubbele van de ervaring hebben zeker? Of waarschijnlijk het dubbele van de premium punten ;)

Is dat het andere acc van Bassienw ofzo lol
 

DeletedUser67581

Guest
Ik hoop wel dat dit de eerste en direct ook laatste wereld is die met de premium beurs werkt. Verneukt echt heel de start van de wereld.:mad:
 

DeletedUser60857

Guest
Ik hoop wel dat dit de eerste en direct ook laatste wereld is die met de premium beurs werkt. Verneukt echt heel de start van de wereld.:mad:

Zeker waar.. Maakt het gewoon oneerlijk.
Maar is toch niet de eerste wereld? Of vergis ik me?
 

DeletedUser67581

Guest
Zeker waar.. Maakt het gewoon oneerlijk.
Maar is toch niet de eerste wereld? Of vergis ik me?

Ah neen, wow, kan perfect zijn dat het niet de eerste is met premium beurs. W46 is de eerste reguliere wereld waar ik nog eens op begin sinds een lange tijd. Ik werd gewoon zo vol gespammed in het begin met al die info erover dat ik ervan uitging dat het pas nieuw was op Tw.
 

DeletedUser75782

Guest
dyhardjoey ook flop, rang 10 maar nog geen 100 dorpen gefarmd en zelfs nog geen 10k buit gemaakt :D
 

DeletedUser65510

Guest
Super ervaren!!!!
Hij kan zonder farmen zo goed spelen, dat hij zelfs top 10 staat!!!
 
Bovenaan