Top/flop Spelers

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Reactiescore
12
all i hear is sassha dit sassha dat....
vind het ook neit raar als een hele stam op 1 lid van devo gaat terwijl ERROR alle def weggetrokken heeft ;)

your welcome
 

DeletedUser69179

Guest
Naevius hou deze speler al een tijdje in de gaten, maar ik vind dit echt een top speler!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
azemmel is zo te zien he-le-maal verneukt, net als yolo :rolleyes:

Verneukt, weer aan de drugs gezeten maat?
Gelukkig zijn mijn huidige co's beter dan die noob die ik eerst had, scheelt veel :p
Loveyou xx :$
 

DeletedUser

Guest
Naevius hou deze speler al een tijdje in de gaten, maar ik vind dit echt een top speler!

Een topspeler houd meer in dan iemand die in de top 25 staat. Ik heb Naevius verder niet gevolgd, dus misschien zit ik helemaal fout, maar zijn keuze op gebied van stam zegt ook wel iets.
 

DeletedUser71227

Guest
Een topspeler houd meer in dan iemand die in de top 25 staat. Ik heb Naevius verder niet gevolgd, dus misschien zit ik helemaal fout, maar zijn keuze op gebied van stam zegt ook wel iets.

Iedereen zijn mening natuurlijk, kan me voorstellen dat de stamkeuze merkwaardig gevonden kan worden. Is vooral ontstaan uit een gebrek aan waardige opties in onze buurt destijds. Verwacht niet dat we nog heel lang in deze stam zullen blijven ;).
 

DeletedUser27722

Guest
Iedereen zijn mening natuurlijk, kan me voorstellen dat de stamkeuze merkwaardig gevonden kan worden. Is vooral ontstaan uit een gebrek aan waardige opties in onze buurt destijds. Verwacht niet dat we nog heel lang in deze stam zullen blijven ;).

Devo is niet waardig? :eek:
 

DeletedUser59942

Guest
Devo is niet waardig? :eek:

Devo is weg, dus nee, eigenlijk niet echt:p

Maar het gaat over 'destijds', het is al even terug dat Naevius naar INSA gegaan is.
Hoe de situatie toen precies was weet ik niet, ik speelde er toen nog niet.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Meh sinds jij oa erop zit is zo te zien het hele account verneukt hoor :)

Zolang ik nog speel zal dat wel meevallen hoor Rutger, maak je geen zorgen :p
 
Bovenaan