Top/flop Spelers

DeletedUser38776

Guest
Ja dat klopt!
Foutje, maar noem even iemand een top/flop speler met een reden. Dan kan daar even wat discussie over komen.

Die vorige was doelloos naar mijn mening!
 

DeletedUser27722

Guest
Ja dat klopt!
Foutje, maar noem even iemand een top/flop speler met een reden. Dan kan daar even wat discussie over komen.

Die vorige was doelloos naar mijn mening!

Of ga naar het topic en rate daar iemand ad random en dan mag je iemand nomineren.
Random over spelers nu op dit topic beginnen, thoh, geen idee over wie..
 

DeletedUser76882

Guest
Iemand die kan zeggen wie het laatste heeft gerate?
Ik heb teruggezocht en na p.88 had ik geen zin meer. Iemand die dit snel vindt? :D
 

DeletedUser5114

Guest
Iemand die kan zeggen wie het laatste heeft gerate?
Ik heb teruggezocht en na p.88 had ik geen zin meer. Iemand die dit snel vindt? :D

Dit omdat je in het verkeerd topic zit, dit is ook al eerder aangegeven.

Hiep hiep horaa, ik mag The Minions raten, een account dat altijd online is zoals je kunt zien. Verder een naam waar ik helemaal niks mee heb, vind er niet zoveel aan, aan die gele poppetjes. Gelukkig verschillen meningen!

Punten: het account heeft zo'n 1,7 miljoen punten en daarmee staan de Minions op plek 8. De laatste 4 weken een groei gemaakt van 862K punten en van je 175 dorpen in totaal een 88 dorpen deze 4 weken (!!!). Met of zonder interns ik weet het niet, ach, dat hoort er compleet bij in deze fase van het spel. Een groei waar je jaloers op kan zijn, net zoals op je puntenaantal. Plek 8, dus 8/10 punten.

OD(A): 7,4 miljoen verslagen tegenstanders waarvan 6,5 miljoen ODA. Die ODA heb je zo'n 2-3 weken geleden verdubbeld van 3,5 miljoen naar 6,5m. Je moet je inzetten voor je dorpen. Per fase verschilt het, zo vind ik het in de beginfase niet leuk om een hoge ODA te zien. Dat wordt nu steeds wat leuker! Een hogere ODA rang dan je puntenrang, uhm, een 8,5/10.

Ligging: dit ziet er prima uit. Redelijk wat safe dorpen die je hebt om je relatief kleine front te stacken, een front waarmee je binnenkort waarschijnlijk tegen Devo aan komt te liggen. Lijkt me een leuke uitdaging! Hij lijkt wel een beetje op die van mij eigenlijk maar dan wat groter: http://prntscr.com/a3li3e ;o! Daarom 8/10.

Stam: vanaf vandaag zijn we stamleden. Door het toetreden van YN en OA (uit de voormalige topstam Roths) is het stamcluster weer een flink stuk sterker geworden. Memo lijkt mij in de huidige situatie één van de kanshebbers op de wereldwinst samen met (natuurlijk) Devo, en O.W. 8,5/10.

Reputatie: alleen maar lovende woorden over je gehoord van anderen. Op het algemeen forum heb ik je minder vaak voorbij zien komen dus op je posts hier ga ik je niet beoordelen. De communicatie tussen ons verliep naar mijn zeggen goed, met hier en daar (natuurlijk) wat vertraging. Wat ik tot nu toe vluchtig even binnen Memo heb gezien vind ik er top uitzien. 9/10.

Cijfer: 44/50 dus een 8,8. :eek:

Next: Operation Alpha

Operation Alpha heeft een name change gehad, ik weet eerlijk gezegd niet goed waarna.



:edit zet de rate dan wel in het juiste topic> https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?189641-Rate-de-speler!/page43

Naam van Operation Alpha Nu, Priest Of Purgery
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76882

Guest
Ik weet niet of ik me moet schamen voor deze fail? :p

Ik zal er even eens tijd in steken
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Saccha is beetje van het niveau Giraldoa :p.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

DeletedUser5148

Guest
Winning team is winning

Dan liever een loser als dat niet ten koste gaat van mijn sociaal leven. :)

Ik ben een winnaar én heb een sociaal leven.
Gisterenavond uit eten geweest, lekker GoT gekeken met de chick en babies gemaakt.
Opgestaan deze ochtend en mijn YOLO-boys gefeliciteerd met hun resultaten.
Nu kom ik jullie even uitlachen, gewoon omdat het kan. Niet omdat de resultaten te danken zijn aan mij, maar gewoon, omdat het kan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik ben een winnaar én heb een sociaal leven.
Gisterenavond uit eten geweest, lekker GoT gekeken met de chick en babies gemaakt.
Opgestaan deze ochtend en mijn YOLO-boys gefeliciteerd met hun resultaten.
Nu kom ik jullie even uitlachen, gewoon omdat het kan. Niet omdat de resultaten te danken zijn aan mij, maar gewoon, omdat het kan.

Hoezo ben je een winnaar dan? :p
 
Bovenaan