Top/flop Spelers

DeletedUser76902

Guest
Wel grappig dat jij al de hele tijd met veel stoere praat over anderen bezig bent terwijl je zelf voor de makkelijkste oplossing hebt gekozen, terwijl er zeer veel mogelijkheden waren om toch nog een strijd te hebben. Maar dat zal wel weer aan mij liggen want die 7 accounts die gebanned waren, waren niet jullie schuld. Het is allemaal de schuld van de mods!

"Heb het zo stilaan een beetje gehad met dat kinderachtig gedoe hier op het AF...

Zoals Aldo het al zo mooi zei:

"Sommige zullen de conclusie anders trekken; Hora, dat zijn weglopers. In zekere zin zijn we dit ook. We zitten nu weer aan het eind van het school jaar en aangezien 90% van de Hora leden een opleiding volgt. Zijn dit belangrijken weken. Wie ben ik om tijd te vragen om 5 gebroken accounts te herstellen? Dat zou W45 misschien een leukere wereld maken. Maar de enige wereld waar wij in leven doet er doe. Ik ga geen tijd vragen aan mijn leden. Sterker nog ik raad ze aan om te stoppen op deze wereld. Om geen tijd te steken in een spel, die zoveel tijd en energie verft. Met als doel wraak.
Waarom zou je een spel spelen als je enige doel wraak is? Dan is het zwart voor je ogen, iets wat nu bij MILF het geval was. Gefocust op 1 ding, het spel winnen. Kosten wat kost. Mee als het zo moet dan ja, wil ik liever veel liever een wegloper genoemd worden. Dan spelen op de manier wat deze wereld gaat brengen als wij door waren gegaan, je vijand (toch ook mensen die een spel spelen) niks gunnen en winnen op een manier, waarop je juist geband moet worden. In plaats van gebant worden voor een script, die je al maanden niet meer gebruikt. "

En ik kreeg een mooi aanbod op w47. Maar jullie hebben nog een mooie strijd (5000+ dorpjes edelen :D)
 

DeletedUser27722

Guest
Zoals Aldo het al zo mooi zei:

"Sommige zullen de conclusie anders trekken; Hora, dat zijn weglopers. In zekere zin zijn we dit ook. We zitten nu weer aan het eind van het school jaar en aangezien 90% van de Hora leden een opleiding volgt. Zijn dit belangrijken weken. Wie ben ik om tijd te vragen om 5 gebroken accounts te herstellen? Dat zou W45 misschien een leukere wereld maken. Maar de enige wereld waar wij in leven doet er doe. Ik ga geen tijd vragen aan mijn leden. Sterker nog ik raad ze aan om te stoppen op deze wereld. Om geen tijd te steken in een spel, die zoveel tijd en energie verft. Met als doel wraak.
Waarom zou je een spel spelen als je enige doel wraak is? Dan is het zwart voor je ogen, iets wat nu bij MILF het geval was. Gefocust op 1 ding, het spel winnen. Kosten wat kost. Mee als het zo moet dan ja, wil ik liever veel liever een wegloper genoemd worden. Dan spelen op de manier wat deze wereld gaat brengen als wij door waren gegaan, je vijand (toch ook mensen die een spel spelen) niks gunnen en winnen op een manier, waarop je juist geband moet worden. In plaats van gebant worden voor een script, die je al maanden niet meer gebruikt. "

En ik kreeg een mooi aanbod op w47. Maar jullie hebben nog een mooie strijd (5000+ dorpjes edelen :D)

Ah nog een van die teletubbies die denken dat we barbs moeten edelen om er te geraken qua dominantie? :rolleyes:

En BTW: Aldo vraagt om geen tijd meer te spelen in dit spel, maar merendeel is gewoon overgestapt naar w47-49 of begint aan w50, dus een beetje tegenstrijdig, niet? En iedereen had examens etc en doet een opleiding, niet enkel in Hora hoor dus geldt wel voor meerdere personen.

Het was mogelijk, easy way out gekozen, goed recht, maar stop met janken en draag het verlies met waardigheid ipv hypothetisch door te blijven jammeren van 'wij gingen winnen' en blabla.

Het is nu wel eerder een verlies van Hora dan winst van Milf, maar winnen is winnen, hoe triestig het ook moge eindigen, we hebben jullie niet gedwongen voor delete of daarom gevraagd, dusja.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76902

Guest
maa stop met janken en draag het verlies met waardigheid ipv hypothetisch door te blijven jammeren van 'wij gingen winnen' en blabla.

Dan lijken we toch op elkaar hé? We blijven beide door janken, ik hier en jij via Skype op Jerome zijn account, die net tijdens de examenperiode bezopen op jou kot zat en jij zijn woorden typte, zelfs wat hij zei toen hij sliep ;)
"Als je even met me praat en me leert kennen" blabla.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77130

Guest
Zoals Aldo het al zo mooi zei:

"Sommige zullen de conclusie anders trekken; Hora, dat zijn weglopers. In zekere zin zijn we dit ook. We zitten nu weer aan het eind van het school jaar en aangezien 90% van de Hora leden een opleiding volgt. Zijn dit belangrijken weken. Wie ben ik om tijd te vragen om 5 gebroken accounts te herstellen? Dat zou W45 misschien een leukere wereld maken. Maar de enige wereld waar wij in leven doet er doe. Ik ga geen tijd vragen aan mijn leden. Sterker nog ik raad ze aan om te stoppen op deze wereld. Om geen tijd te steken in een spel, die zoveel tijd en energie verft. Met als doel wraak.
Waarom zou je een spel spelen als je enige doel wraak is? Dan is het zwart voor je ogen, iets wat nu bij MILF het geval was. Gefocust op 1 ding, het spel winnen. Kosten wat kost. Mee als het zo moet dan ja, wil ik liever veel liever een wegloper genoemd worden. Dan spelen op de manier wat deze wereld gaat brengen als wij door waren gegaan, je vijand (toch ook mensen die een spel spelen) niks gunnen en winnen op een manier, waarop je juist geband moet worden. In plaats van gebant worden voor een script, die je al maanden niet meer gebruikt. "

En ik kreeg een mooi aanbod op w47. Maar jullie hebben nog een mooie strijd (5000+ dorpjes edelen :D)

Nadat we een aantal keer in een kalote situatie zijn beland (3 mislukte massa's door Nuru en Sh..), waar zowel Hora als Yolo gretig gebruik van maakten, zinden wij niet op wraak. Wij zinden op eerherstel en herstel van de nieuwe status quo. Denk je dat die dorpen en spelers maar zo aan komen waaien? Dat we iedere week de luxe hebben 200 dorpen in te mogen leveren, omdat er weer eens iets gebeurd (massa van andere zijde, backstab, intel wat ineens bij de tegenstander zit). Op een gegeven moment is het klaar, over en sluiten. Dan is de onderhandelingpositie naar de tivus en kun je schreeuwen, janken en zeuren wat je wilt, maar ga je niks meer bereiken. ;)
 

DeletedUser27722

Guest
Dan lijken we toch op elkaar hé? We blijven beide door janken, ik hier en jij via Skype op Jerome zijn account, die net tijdens de examenperiode bezopen op jou kot zat en jij zijn woorden typte, zelfs wat hij zei toen hij sliep ;)
"Als je even met me praat en me leert kennen" blabla.

Wat een argument. :rolleyes:

Maar on topic: Boegbeeld/topspelers aZemmel moet wel eens leren dodgen, al 7 clears gedood, tof. :)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wat een argument. :rolleyes:

Maar on topic: Boegbeeld/topspelers aZemmel moet wel eens leren dodgen, al 7 clears gedood, tof. :)

Als je een beetje inzicht heb dan snap je al lang wat we aan het doen zijn :p
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

DeletedUser76667

Guest
Dicktator flopspeler
De aanval is geopend op The Dicktator en wat we vandaag gezien hebben voorspeld niet veel goeds. Laat alle OS of eigen troepen easy dood gaan en deft als een noobie. Gecoordineerde stacks zitten er niet in en we bashen alles neer :p. Heeft tevens direct stamhulp nodig, lekker bezig jongens :p.

Tuurlijk zullen jullie ons door jullie overmacht afmaken, maar had toch meer verwacht ;).

Melvin.. let even op ;)

Het waren allemaal nieuwe dorpen, ts is nog geen 100. Stam def moest nog 50 uur lopen, weinig tot geen troepen in die nieuwe dorpen.
Daarnaast spam jij edelclears en heb je de edelbooster aanstaan (meerdere boosters).

300 dorpen van jou tegen 40 van mij.. Oh wacht... 300 volle dorpen van jou tegen 40 lege van mij. Hiernaast draai ik solo met een gebroken rechter pols (moet dus met links klikken..) en een medespeler zonder internet.

Dit wetende.. eindstand: 4-4 :eek:

Ik def als een noobie volgens jou.. maaruhh check de eindstand ;)

Dus het volgende kunnen we vaststellen.

Of ik ben super pro, of jij bent super naab :eek: dus kies maar.


PS: Bedenk maar vast een excuus waarom je straks weer weg loopt van je acc als jij inc's krijgt ;)
 

DeletedUser27722

Guest
Sorry Melvin maar ik kan het niet met jou eens zijn, Dicktator is een dikke topper!

http://nl.twstats.com/nl45/index.php?page=player&mode=conquers&id=487831461&type=gain&pn=-1

Zoals je hier ziet, rang 5 16m ODA & 4.5m punten. 50%+ van zijn ODA is hoogstwaarschijnlijk van gedoneerde clears aan zijn stam.
Dus Melvin, ik wil jou het wel eens zien doen, 4.5m punten halen met 8m ODA of minder zelfs!
Dicktator, dicke topper ja!

Rly, janken over ODA? Moet je anders eens naar goede vriend aZemmel zijn ODa bekijken.
Dicktator doneert ten minste zijn clears? Wat heeft aZemmel met hun hopen vrije clears gedaan? Niets, gewoon later rusten en farmen en dat voor een boegbeeld van Yolo te wezen? :eek:
 
Bovenaan