Top/Flop spelers

DeletedUser69813

Guest
Dan grijp je in. Als je ziet dat die stacks ronduit belachelijk staan. Het valt ook jou als vv´er te verwijten dat er dramatisch gedefft wordt. Om dat alleen af te schuiven op de (voormalige) bespelers is ronduit laf.

Ik neem aan dat jij in punkerke zijn plaats/situatie het account zonder moeite had kunnen deffen dan?
 

DeletedUser69389

Guest
Er wordt nu goed gereageerd hoor;)

Op counter gebied ja. Maar op andere aspecten van het deffen allerminst.

Ik neem aan dat jij in punkerke zijn plaats/situatie het account zonder moeite had kunnen deffen dan?

Dat zie je mij niet beweren, want ook ik maak natuurlijk fouten. Ik ben een mens en geen robot. Echter bepaalde zaken zoals die momenteel plaatsvinden bij DikkeBilly hadden er niet plaatsgevonden als ik daar deffte inderdaad.
 
Reactiescore
1.075
dan was het account inderdaad gewoon al verdwenen of op delete gegaan.
 
Reactiescore
1.367

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Heb sinds deze morgen de vv in handen gekregen van Billy.. jammer om te zeggen, maar idd, de stacks die er stonden sneuvelen gewoon.. vind het zo'n zonde :(

Maar dat krijg je blijkbaar als de spelers inactief zijn en er maar in het wilde weg hier en daar iets gestackt wordt >.<

Wel jammer, want het was denk ik wel een zeer voor de hand liggend target.

Inactiviteit is jammer en kan gebeuren. Succes met de massa. :)
 

DeletedUser50613

Guest
Yep, op zich wel. Zou natuurlijk wel veel liever op m'n eigen account bezig zijn.. dan kan ik alleen kwaad zijn op mezelf voor dingen die mislukken :p
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Dan grijp je in. Als je ziet dat die stacks ronduit belachelijk staan. Het valt ook jou als vv´er te verwijten dat er dramatisch gedefft wordt. Om dat alleen af te schuiven op de (voormalige) bespelers is ronduit laf.

Ik heb eergisteren de vv gehad, en kon in 5 minuten al zien dat het hopeloos was. Ik ben begonnen met een handmatige off en def groep maken zodat uberhaupt de massa rekruter kon worden gebruikt :eek: Volgens mij heeft Rush echt absurd veel moeite gestoken in het account, daar waar ik zou zeggen; zoek het lekker uit. Deze reactie is dus echt ronduit misplaatst. Sterker nog ik wil juist de rush spelers een compliment geven dat ze zelfs voor onbekwame spelers die er zelf geen moeite voor doen gaan deffen, voorbereiden, taggen e.d.
 
Reactiescore
7.918
Verdediger van de dag
Versla als verdediger de meeste eenheden in deze wereld.
0 / 4.080.107

Hoogste vvdd tot nu toe?
 

DeletedUser57683

Guest
Ik heb eergisteren de vv gehad, en kon in 5 minuten al zien dat het hopeloos was. Ik ben begonnen met een handmatige off en def groep maken zodat uberhaupt de massa rekruter kon worden gebruikt :eek: Volgens mij heeft Rush echt absurd veel moeite gestoken in het account, daar waar ik zou zeggen; zoek het lekker uit. Deze reactie is dus echt ronduit misplaatst. Sterker nog ik wil juist de rush spelers een compliment geven dat ze zelfs voor onbekwame spelers die er zelf geen moeite voor doen gaan deffen, voorbereiden, taggen e.d.

Komaan zeg, als een acc zelfs geen off en deff groepen heeft, wat hebben de spelers er dan al die tijd gedaan, waar was de controle vanuit de stam?
Leuk dat ze dan nog zoveel moeite doen om z'n acc te redden, maar een inactief acc, waarvan de eigenaars/bespelers dus nog erger dan new gen zijn, waarom zou je actieve accounts doelbewust verzwakken om een acc als dat voor de ergste verliezen te behouden. In dit geval kiezen ze er dus doelbewust voor om meerdere accounts kleine verliezen te laten leiden i.p.v. 1 inactief account zware verliezen?
De logica daarvan ontbreekt mij even hoor.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik heb eergisteren de vv gehad, en kon in 5 minuten al zien dat het hopeloos was. Ik ben begonnen met een handmatige off en def groep maken zodat uberhaupt de massa rekruter kon worden gebruikt :eek: Volgens mij heeft Rush echt absurd veel moeite gestoken in het account, daar waar ik zou zeggen; zoek het lekker uit. Deze reactie is dus echt ronduit misplaatst. Sterker nog ik wil juist de rush spelers een compliment geven dat ze zelfs voor onbekwame spelers die er zelf geen moeite voor doen gaan deffen, voorbereiden, taggen e.d.

Ik baseerde mijn mening op de berichten die ik zag en zie. Als ik daar naar kijk dan zet ik mijn vraagtekens erbij over het deffwerk. Dat het hele account al klote stond is dan inderdaad spijtig voor Rush en Seau.:( Maar is Rush daar dan niet zelf ook een beetje schuldig aan? Want het lijkt mij niet dat de speler plotsklap inactief is.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Komaan zeg, als een acc zelfs geen off en deff groepen heeft, wat hebben de spelers er dan al die tijd gedaan, waar was de controle vanuit de stam?
Leuk dat ze dan nog zoveel moeite doen om z'n acc te redden, maar een inactief acc, waarvan de eigenaars/bespelers dus nog erger dan new gen zijn, waarom zou je actieve accounts doelbewust verzwakken om een acc als dat voor de ergste verliezen te behouden. In dit geval kiezen ze er dus doelbewust voor om meerdere accounts kleine verliezen te laten leiden i.p.v. 1 inactief account zware verliezen?
De logica daarvan ontbreekt mij even hoor.

Ach, je weet hoe dat gaat. Spelers zijn ervan overtuigt dat ze goed zijn, willen liever geen vv afgeven en wanneer het erop aan komt gaan ze lopen. Zeg niet dat dat bij dikkebilly het geval was, maar zou er wel naar neigen.(tevens respons richting UT) Verder had een vv controle wel wat uitgehaald inderdaad, daar hebben ze steken laten liggen. Alleszins zou ik helemaal geen moeite gaan steken in een account waarvan de eigenaar geen zin heeft, of is gaan lopen.
 
Reactiescore
7.918
Jannes, Gaetan speelt nog gewoon op casimodo. Waarom heb je gelogen toen je zei dat je hem had gekickt?

5045bd6b9a53e9108d64881fb2de556e.png


Nog even een screenshotje van de plek waar je het zei.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser68570

Guest
Ik baseerde mijn mening op de berichten die ik zag en zie. Als ik daar naar kijk dan zet ik mijn vraagtekens erbij over het deffwerk. Dat het hele account al klote stond is dan inderdaad spijtig voor Rush en Seau.:( Maar is Rush daar dan niet zelf ook een beetje schuldig aan? Want het lijkt mij niet dat de speler plotsklap inactief is.

Er stonden 30+ dorpen gewoon leeg, am was niet aanwezig en de dorpen zijn nadat savior ze des tijds random had gemold en de dorpen van Rhyperior die waren overgenomen als intern stonden ook gewoon nog leeg uberhaupt iets met groepen of zo kenden deze spelers niet. Er waren nadat het account bijna 2 maanden had stilgestaan (wellicht overdreven weet het niet precies). Drie nieuwe spelers op gezet, zoals nu echter wel blijkt hadden deze drie spelers er niet veel verstand van... Ik twijfel nu of we dit hadden moeten zien ja of nee... Het account groeide eindelijk weer (weliswaar door interns). Maar dan sta je er toch niet bij stil dat er nog gewoon 30+ dorpen leeg kunnen staan of dorpen random (erg slecht) gestackt staan... Want op het moment dat de massa verstuurd werd en dagen daarvoor was er wel gewoon contact met de spelers.

Helaas zo gelopen, maar we zullen zien wat we er van recht kunnen trekken (haha trekken).:D
 
Bovenaan