Top/Flop spelers

DeletedUser72857

Guest
Vorige classic was idd net een beetje kleiner, maar vooral de dominantie is deze keer hoger.
 
Reactiescore
660
Denk dat tegenstand er ook wel mee te maken heeft. Vorige classic kreeg We Can veel attacks, wat ten koste gaat van groei.
Farmer ligt ideaal, zaag heeft in het begin veel te verduren gehad en nu ook een stuk beter ligging.
Il Vig oko veel easy targets en nu pas echt tegenstand.

Wat zeg jij nu. Een goede ligging creëer je zelf. Elke plek heeft zijn voor- en nadelen, het is hoe je der mee omgaat wat je plek op de wereld een goede plek maakt.


(klonk dit al een beetje preu?)

:D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Denk dat tegenstand er ook wel mee te maken heeft. Vorige classic kreeg We Can veel attacks, wat ten koste gaat van groei.
Farmer ligt ideaal, zaag heeft in het begin veel te verduren gehad en nu ook een stuk beter ligging.
Il Vig oko veel easy targets en nu pas echt tegenstand.

Mwah tegenstand. We doen ook niet erg veel momenteel.
 
Reactiescore
974
Jij zei dat we waarden hechten aan de overmacht. Dat is niet zo.
Ik hecht waarde aan het feit dat we geen offensieve steun kunnen peveren aan een stamgenoot ten behoeve van een nap.
En daar wordt dankbaar gebruik van gemaakt.

Je maakt er een leuk verhaaltje van terwijl de realiteit niets meer is dan van een 1 vs 1 situatie een 2 vs 1 situatie te maken, of te wel een overmacht situatie te creëren om je stamgenoot te hulp te schieten dat wordt geblokkeerd door de NAP.
 
Reactiescore
535
Je maakt er een leuk verhaaltje van terwijl de realiteit niets meer is dan van een 1 vs 1 situatie een 2 vs 1 situatie te maken, of te wel een overmacht situatie te creëren om je stamgenoot te hulp te schieten dat wordt geblokkeerd door de NAP.

Vat het op zoals je wil howlin :)
Ik ga deze discussie niet meer voeren op de laatste 2 dagen van deze classic.

Verder zou het creeeren van een overmacht ons goed recht zijn, we zijn immers stamgenoten :D
 
Reactiescore
974
Vat het op zoals je wil howlin :)
Ik ga deze discussie niet meer voeren op de laatste 2 dagen van deze classic.

Verder zou het creeeren van een overmacht ons goed recht zijn, we zijn immers stamgenoten :D

Ik vat het op zoals het werkelijk is, kan naar mijn zien net zoveel over gediscussieerd worden als 1+1, 2 is. . Ik heb het dan ook niet of het jullie goed recht is of niet, ik heb het over de waarde die jullie stellen in het overmacht te creëren door extreem op de NAP te zaniken. En nochtans erg fijn dat je me met die laatste zin dan ook direct gelijk geeft. :)
 
Bovenaan