Top/Flop spelers

DeletedUser

Guest
Zo heeft zaag ook eindelijk zijn eerste dorpen gehaald bij 7-1 :bijl:

Zijde 1:
Spelers: Zaagmachine V2.0
Zijde 2:
Spelers: Account5

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames:

Kant 1: 16
Kant 2: 1
Verschil: 15

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 15
Kant 2: 0
Verschil: 15

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 149,491
Kant 2: 10,614
Verschil: 138,877

chart
 

DeletedUser67517

Guest
Ik dacht dat team zaag weinig tijd had en daarom de laatsye dagen niet wilde sparren ?
 

DeletedUser

Guest
Ik dacht dat team zaag weinig tijd had en daarom de laatsye dagen niet wilde sparren ?

Ach, account5 leek ons intressanter. Waarom Nap verbreken in de laatste 5 dagen om maar wat te "sparren"
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Beetje zeuren tegen cona dat je geen tijd hebt maar dan wel knallen op een ander account.. Give me a break please.
 
Reactiescore
86
Beetje zeuren tegen cona dat je geen tijd hebt maar dan wel knallen op een ander account.. Give me a break please.

Zeuren? Heb ik niet gedaan. Wat ik heb gezegd is dat IK weinig tijd heb, Cona wilde namelijk tegen MIJ sparren. Dat zegt dus verder niks over de rest van Zaag. Daarnaast is Dorine er ook gewoon nog steeds dus zelfs al had ik wel tijd gehad dan was het nog niet doorgegaan.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Zeuren? Heb ik niet gedaan. Wat ik heb gezegd is dat IK weinig tijd heb, Cona wilde namelijk tegen MIJ sparren. Dat zegt dus verder niks over de rest van Zaag. Daarnaast is Dorine er ook gewoon nog steeds dus zelfs al had ik wel tijd gehad dan was het nog niet doorgegaan.

Kwam bij mij nog steeds over als zeuren.:p
 

DeletedUser49153

Guest
Zo heeft zaag ook eindelijk zijn eerste dorpen gehaald bij 7-1 :bijl:

Zijde 1:
Spelers: Zaagmachine V2.0
Zijde 2:
Spelers: Account5

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames:

Kant 1: 16
Kant 2: 1
Verschil: 15

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 15
Kant 2: 0
Verschil: 15

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 149,491
Kant 2: 10,614
Verschil: 138,877

chart

proficiat met de behaalde winst :(
 

DeletedUser71618

Guest
Ach, account5 leek ons intressanter. Waarom Nap verbreken in de laatste 5 dagen om maar wat te "sparren"

Dan nog vrij triest, en ook @TCOMC, puur als reden geven dat jij er minder bent is dan misschien correct, maar je weet heus wel dat hij gewoon tegen Zaag wilde rammen.

Ik ga Cona vragen of hij alsnog per direct jullie wil contacteren om het te beëindigen. Kan hij nog eens een normaal gevecht beginnen deze classic ipv wat hij tot nu toe heeft moeten opvegen.
 
Reactiescore
86
Dan nog vrij triest, en ook @TCOMC, puur als reden geven dat jij er minder bent is dan misschien correct, maar je weet heus wel dat hij gewoon tegen Zaag wilde rammen.

Ik ga Cona vragen of hij alsnog per direct jullie wil contacteren om het te beëindigen. Kan hij nog eens een normaal gevecht beginnen deze classic ipv wat hij tot nu toe heeft moeten opvegen.

Haha, er is echt helemaal niks triest aan. In mijn communicatie naar Cona heb ik letterlijk (meermaals) aangegeven dat het om mezelf ging, dat hij dat dan niet zo ziet of leest is niet mijn schuld en net zoals ik al tegen Laurens zei kan je mij en Zaag dan ook niks verwijten.

Verder speelt Dorine (zoals ik al zei) ook nog gewoon dus ongeacht of we tijd hebben of niet, het gaat iig niet door vanaf de kant van Zaag.

Wel grappig dat jullie nu zo reageren overigens want het is toch echt gewoon onze keuze wie we willen aanvallen en wie niet?
 

DeletedUser

Guest
Dan nog vrij triest, en ook @TCOMC, puur als reden geven dat jij er minder bent is dan misschien correct, maar je weet heus wel dat hij gewoon tegen Zaag wilde rammen.

Ik ga Cona vragen of hij alsnog per direct jullie wil contacteren om het te beëindigen. Kan hij nog eens een normaal gevecht beginnen deze classic ipv wat hij tot nu toe heeft moeten opvegen.

Dat zou idd geniaal zijn, dan kunnen wij Account5 niet meer "opedelen" want dat is per slot van rekening wat we aan het doen waren de laatste dagen :D
 

DeletedUser72857

Guest
Dan nog vrij triest, en ook @TCOMC, puur als reden geven dat jij er minder bent is dan misschien correct, maar je weet heus wel dat hij gewoon tegen Zaag wilde rammen.

Ik ga Cona vragen of hij alsnog per direct jullie wil contacteren om het te beëindigen. Kan hij nog eens een normaal gevecht beginnen deze classic ipv wat hij tot nu toe heeft moeten opvegen.

Op zich is het ook gwn zaag vs acc5 + in dit geval kan melkor zelfs vol os'en. Dus op zich zou het zo ook moeten lukken toch ?
 
Reactiescore
535
Het punt blijft gewoon dat Zaag niet heel chill aant spelen is.
Melkor mag Zaag niet aanvallen, maar vervolgens edelt zaag melkors stamgenootjes weg.
Dat is gewoon geen eerlijke manier van spelen imo.
 
Reactiescore
974
Er wordt wel heel waarde gesteld aan overmacht. Een één op één situatie wordt meteen afgestempeld als "niet eerlijk'.
 
Bovenaan